2024-01-31, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F0ck-it
Det ryktas om att han köpt hus i Malå på Hammargatan och att sonen fått huset på Skolgatan. Det här ska sonen själv ha sagt sist han var i Malå för någon vecka sedan.

Det är inte Bengtsson som köpt huset på Hammargatan. Det är ett företag som köpt det huset.
Citera
2024-01-31, 18:19
Medlem
F0ck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockBald
Det är inte Bengtsson som köpt huset på Hammargatan. Det är ett företag som köpt det huset.

Jo jag har hört det nu jag med.
Citera
2024-02-02, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Hittade tråden efter att ha lyssnat på podden. I början sv tråden sades det vara habs barn men det är väl hennes get gäller? Håller ni med om bedömningen rätten gjort? I förhören låter det som lillebror tar på sig skulden för att mildra fallet för storebror och mamma.
Precis. Sjukt att storebror låter honom. Och pissiga föräldrar.
Citera
2024-02-23, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Vem är denna kärring?
Vem är D?
Citera
2024-02-23, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Du milde!

Den kvinnan kanske inte har så mycket med det misstänkta mordet att göra, men hon förtjänar nästan en egen tråd, hon är alltså 52 år gammal men beter sig mer som en ganska barnslig 17-åring.

Kan inte se den här längre, vet någon om den finns någon annanstans att se? Videon arkiverad står det.
Citera
2024-02-23, 15:25
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvAnon
Kan inte se den här längre, vet någon om den finns någon annanstans att se? Videon arkiverad står det.

Pinga in användaren swexit1986, det är större chans att vederbörande har videon än att jag har den.

Videon i sig, som jag minns den, var att beskriva som förhäxande. Kvinnan betedde sig mycket speedat och sjöng på en sång som säkert är populär bland tonåringar.
Citera
2024-02-26, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swexit1986
Video på Å*a och D

https://www.veed.io/view/07126052-433d-4aa4-a9a0-d7dd2af38903?panel=share

Den är borta. Vet du hur jag kan få tag i den nu?
Citera
2024-02-27, 21:48
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ok! Tack!

Låten de sjöng på var i alla fall Lia Larsson va sa 'ru.
Citera
2024-03-25, 14:58
Medlem
Citat:
Jo jag har hört det nu jag med.

Förstått det som att du bor i Malå och har koll på många inblandade. Säger det här nåt om Malå? Asså att det händer just där o att BO blir utsatt på det här sättet? Rykten om övergrepp, sms med minderåriga osv, den där lokalen där han jobbar, hans "roll" i samhället, allt på nåt sätt eskalerar och sen slutar det såhär. Vad tänker du och andra som bor i Malå?
Citera
2024-03-26, 07:53
Medlem
Citat:
Förstått det som att du bor i Malå och har koll på många inblandade. Säger det här nåt om Malå? Asså att det händer just där o att BO blir utsatt på det här sättet? Rykten om övergrepp, sms med minderåriga osv, den där lokalen där han jobbar, hans "roll" i samhället, allt på nåt sätt eskalerar och sen slutar det såhär. Vad tänker du och andra som bor i Malå?

Det säger nog mer att samtliga inblandade, förutom brottsoffret, var inflyttat white trash från södra Sverige.
Citera
2024-03-26, 09:23
Medlem
F0ck-its avatar
Citat:

Nej jag tycker inte det säger något om Malå. Det är som personen ovan skrev. Inflyttat wt från söder. En perfect storm när en kvinna med väldigt låg intelligens möter en man som inte kan säga ett ord sanning. Det här hade aldrig hänt om Bengtsson inte funnits med i bilden, ingen kan övertyga mig om annat. Även om han inte var med på plats så är det han som hetsat fram det.

Och den fan kom undan med det.
Citera
2024-03-26, 10:26
Medlem
Citat:
Nej jag tycker inte det säger något om Malå. Det är som personen ovan skrev. Inflyttat wt från söder. En perfect storm när en kvinna med väldigt låg intelligens möter en man som inte kan säga ett ord sanning. Det här hade aldrig hänt om Bengtsson inte funnits med i bilden, ingen kan övertyga mig om annat. Även om han inte var med på plats så är det han som hetsat fram det.

Och den fan kom undan med det.

Varför tror du så? Asså varför det inte hänt om Bengtsson inte funnits med i bilden? O varför o hur har han hetsat fram det tror du? Har läst fup men intressant o höra fr ngn i Malå. Är btw gärningsmännen också inflyttade? el bara Bengtsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in