2024-03-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Uthäng #399, får veta åldern först i dump 11 https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/IMG_2188.png

Har de missat ordna om ordningen som de alltid gör, många bl a Bertil hävdar de uppger den unga åldern direkt.

Vad jag förstår är det en del som chattar med ung vuxen och som sen ombeds byta forum, typ Kik
Där blir vederbörande plötsligt 14 vilket ju blir konstigt. Inga chattloggar från den tidigare chatten redovisas. Självklart har den vuxne forfarande ansvar och kan dra sig ur , men beteendet är bedrägligt från dumpens sida.
Citera
2024-03-25, 23:10
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Uthäng #399, får veta åldern först i dump 11 https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/IMG_2188.png

Har de missat ordna om ordningen som de alltid gör, många bl a Bertil hävdar de uppger den unga åldern direkt.

Det kan ja int komma ihåg att ja sagt

Däremot när jag blev kontaktad på QX så uppgav han direkt vilken ålder han var
Citera
2024-03-25, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Det kan ja int komma ihåg att ja sagt

Däremot när jag blev kontaktad på QX så uppgav han direkt vilken ålder han var

Du får se upp Bertil så det inte är nån snygg 18-årig kille som kåtar upp dig deluxe på QX eller Grindr och blir 14 år fem min innan ni ska ses för en trevlig stund.

Du måste ju se det oproffsiga i detta tillvägagångssätt?

Kan vara Dunpen som smyger.
Citera
2024-03-26, 00:40
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Du får se upp Bertil så det inte är nån snygg 18-årig kille som kåtar upp dig deluxe på QX eller Grindr och blir 14 år fem min innan ni ska ses för en trevlig stund.

Du måste ju se det oproffsiga i detta tillvägagångssätt?

Kan vara Dunpen som smyger.

Jag skulle aldrig lockas av någon 18 eller 14 åring så det är ingen risk
Citera
2024-03-26, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Precis. Jag gjorde mig till och med besväret att söka upp en uthängd gädda.Ställde lite frågor. Om det han säger stämmer så är det definitivt dumpen som triggar fullt normala män till att dyka upp på träff.

De börjar liksom med att lägga ut en annons där de är 19 år gamla ibland mer, de ger komplimanger och bygger upp ett förtroende under flera veckors tid till mannen. Mannen är självklart glad över att en sådan ung tjej vill ha honom, han ser fram emot att träffas. Dagen innan säger de är dax att ses säger dumpen: är bara 14, gör det någonting?

Visst man kan tycka att han borde säga nej då hade de flesta gjort. Jag hade sagt nej. Problemet är att har man varit utan sex i flera år så blir man väldigt desperat och det vet dumpen om. Därför är det stor sannolikhet att någon av dessa man ska skita i att hen är 14. Det kanske är den enda möjligheten han någonsin kommer att ha.

Medan en stilig lång herre i sina bästa år som är framgångsrik vet att han kan få vilka tjejer han vill. Han behöver inte begå ett brott för att få sina behov tillfredsställda. Det är ganska lätt för en sån man att säga nej.

Dumpen väljer ut oattraktiva men för att de vet att de är benägna att faktiskt dyker upp på en träff. Medan en attraktiv man som kan välja vilken 20 åring han vill vill inte ta risken att åka dit. Även om han säkert innerst inne jag skulle vilja sätta på en söt fjortis så är inte risken värt det.

Om detta stämmer så är det naturligtvis något som journalisterna på Dumpen borde kommentera men dom hoppas att det blåser förbi.

”Jag är 14 år och vill knulla äldre”. Vad är det för CP-öppning till Gunnar 83 som byter bajsblöjor på sin fru och hans barnkanon nästan säckat ihop.
Dödsryckningar i kuken via Dumpens sexchatt.

Varenda jävla gång är hon snart 15 men vill så in i helvete knulla med gamla Gubbar.
Citera
2024-03-26, 00:47
Bannlyst
Citat:
Om detta stämmer så är det naturligtvis något som journalisterna på Dumpen borde kommentera men dom hoppas att det blåser förbi.

”Jag är 14 år och vill knulla äldre”. Vad är det för CP-öppning till Gunnar 83 som byter bajsblöjor på sin fru och hans barnkanon nästan säckat ihop.
Dödsryckningar i kuken via Dumpens sexchatt.

Varenda jävla gång är hon snart 15 men vill så in i helvete knulla med gamla Gubbar.

För att bevisa en gång för alla att dumpen bara är ett sätt att få uppmärksamhet och få pengar så tycker jag att man ska visa bilder på de uthängda, för just fjortonåringar. Och så ska man fråga 100 stycken eller till och med 1000 stycken tjejer i denna åldern hur många som hade velat träffa någon av dessa men?

Detta resultatet skulle vara intressant att se. Gubbarna har inte sysslat med Grooming, då de inte har ljugit om vem de är iallafall inte de flesta. De flesta har skickat bild på sig själv och av någon konstig anledning tror att en söt tjej i 14 års åldern skulle var intresserad av att träffas. Eller 19 års åldern som de säkert ha sagt ifrån början.
Citera
2024-03-26, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag skulle aldrig lockas av någon 18 eller 14 åring så det är ingen risk

Låt säga att det är en sexig vältränad italiensk kille 27 år. Du fattar tycke Bertil. Stor kuk och allt det där.
Några min innan impact byter han ålder till 14 år och Sara står där i sitt gula täcke med telefonen i högsta hugg.
Söker man barn så är det en sak men Dumpens metoder ger jag inte mycket för.
Citera
2024-03-26, 01:28
Medlem
1754s avatar
Citat:
Precis. Jag gjorde mig till och med besväret att söka upp en uthängd gädda.Ställde lite frågor. Om det han säger stämmer så är det definitivt dumpen som triggar fullt normala män till att dyka upp på träff.

De börjar liksom med att lägga ut en annons där de är 19 år gamla ibland mer, de ger komplimanger och bygger upp ett förtroende under flera veckors tid till mannen. Mannen är självklart glad över att en sådan ung tjej vill ha honom, han ser fram emot att träffas. Dagen innan säger de är dax att ses säger dumpen: är bara 14, gör det någonting?

Visst man kan tycka att han borde säga nej då hade de flesta gjort. Jag hade sagt nej. Problemet är att har man varit utan sex i flera år så blir man väldigt desperat och det vet dumpen om. Därför är det stor sannolikhet att någon av dessa man ska skita i att hen är 14. Det kanske är den enda möjligheten han någonsin kommer att ha.

Medan en stilig lång herre i sina bästa år som är framgångsrik vet att han kan få vilka tjejer han vill. Han behöver inte begå ett brott för att få sina behov tillfredsställda. Det är ganska lätt för en sån man att säga nej.

Dumpen väljer ut oattraktiva men för att de vet att de är benägna att faktiskt dyker upp på en träff. Medan en attraktiv man som kan välja vilken 20 åring han vill vill inte ta risken att åka dit. Även om han säkert innerst inne jag skulle vilja sätta på en söt fjortis så är inte risken värt det.

Om detta stämmer så är det förjävligt. Vanlig media borde gräva i detta.
Citera
2024-03-26, 01:43
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Lyssnade just på när Sara snackade med någon ifrån ETC. Sara är nog den mest manipulativa människan jag hört. Hon är smart, det ska jag ge henne. fast man hör att hon bli irriterad och nervös i rösten vid flera tillfällen.

Påminner Sara inte lite om louse fletchers karaktär Ratched i Gökboet. Liknande personlighetsdrag enligt mig själv i alla fall.

Japp, otroligt manipulativ. Hon är en mörk jävel den saken är klar, och det är väl därför hon trivs så bra med att prata med pedofiler dagarna i ända. Samma våglängd helt enkelt.
Citera
2024-03-26, 05:45
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Var det dumpen kanske som satte stopp för denna kanske då han blev polisanmäld år 2021 av en förälder men det var först år 2023 som det sket sig för honom efter att ha vikarierat där sedan år 2015?
(FB) Pedofil-läraren smygfilmade sina 166 barn under åtta år på engelska skolan i Karlstad
Citera
2024-03-26, 07:26
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Låt säga att det är en sexig vältränad italiensk kille 27 år. Du fattar tycke Bertil. Stor kuk och allt det där.
Några min innan impact byter han ålder till 14 år och Sara står där i sitt gula täcke med telefonen i högsta hugg.
Söker man barn så är det en sak men Dumpens metoder ger jag inte mycket för.

Ett sådant scenario har jag aldrig sett dumpen måla upp, dom är ute efter personer som visar sexuellt intresse för barn och inte efter personer som är ute efter vuxna

Personligen så har jag aldrig vart en person som sexchattat eller skickat kukbilder, jag föredrar att prata om andra saker än sex, snacka sex med någon annan än min partner gör mig bara generad och obekväm

Skulle i så fall va någon helt annan grupp som arbetar på ett helt annat sätt än dumpen och i ett sådant fall skulle dom int ha ngt att sätta dit mig för såvida dom int skapar egna chattloggar men då finns det nog något personligt agg mot mig och det låter rätt långsökt
Citera
2024-03-26, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Om detta stämmer så är det förjävligt. Vanlig media borde gräva i detta.

Det är så de jobbar. För jävligt men sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in