Kontraktet med New York är på 3 år (med option på ytterligare 1 år) så det är ingen kortare jobbresa det gäller. Men det kan mycket väl vara så att han ville bryta, men inte riktigt hade bollarna att ta upp det med sin fru.
Dom har ju varit tillsammans i 19 år. Långt innan han drog in storpengarna. Känns inte som läge att skylla på saker som att hon utnyttjat pengar bara eller är ute efter mer/influencer saker.
New York extremt lukrativt för en ”mediahora”. Pengarna fortsatt lika stora. Hade hon varit där enbart för pengarna hade hon gjort som alla andra wags vars spelarpojkvänner drar till Saudi för att tjäna pengar och bara haka på och leva isolerat men med extra miljoner på kontot.
Uppenbarligen en situation hon inte var trygg eller trivdes med. Och tar då det mogna beslutet och tycker det sociala är viktigare än pengar bara
Vad tror du själv? Ska turk ungen gå ut och göra sig besvärlig som spelaragent? Medveten strategi från agentens sida att låta frun uttrycka sig. Vem ska klandra en fru som bara vill sin mans bästa? Eller ska en agent gå ut och skapa oreda med klubben/ar. Vem vill göra affärer med agenter som beter sig så? Men ingen höjer direkt på ögonbrynen om frun går ut och kritiserar, som skapar diskussion i omklädningsrummet så att det rörs om i grytan. Antingen skapar det möjlighet att säljas billigt för att få ett fetare kontrakt alternativt säljas överhuvudtaget eller skapar diskussion om att få speltid.
Jag fattar verkligen inte att svenska spelare tror dem är messi hela bunten. Asså jag kan inte greppa hur deras huvuden är bland molnen. Här kommer en kort lista med spelare som tror att dem är guds gåva till fotbollsplanen. MEN som egentligen inte har nånting i europa och göra.
VNL
Guidetti
Berg
Forsberg
Toivonen
Hela landslaget i nuläget,
Jag håller tummarna för Isak, Quaison, kulusevski. med flera av ungdomarna.
Jag hoppas verligen vi kan se ett landslag om 4-5 år som är av internationell kvalite.
För dagens landslag måste ju vara genom tidernas sämsta uppställning.
Jag önskar att bli överbevisad.
Så nu 4 år senare, hur tycker du utvecklingen på landslaget blev?😄🙈
Så nu 4 år senare, hur tycker du utvecklingen på landslaget blev?😄🙈
VNL och Forsberg hade perioder där de var bra. Resten av spelarna var alltid väldigt överskattade, speciellt Guidetti, som kanske är den mest överskattade svenska fotbollsspelaren någonsin.
VNL och Forsberg hade perioder där de var bra. Resten av spelarna var alltid väldigt överskattade, speciellt Guidetti, som kanske är den mest överskattade svenska fotbollsspelaren någonsin.
Instämmer om allt.
Och Ja Guidetti är utan tvekan den mest överskattade spelaren i sveriges historia.
Shanga är en helt vanlig tjej. Mamma. Hon har älskat Emil långt innan han blev Emil med hela svenska folket. Han har fått en knäpp, lämnat sin fru och två små barn, ”kan inte förklara varför”..som en fjortis. Var hyggliga nu. Hon är desperat, någonstans måste hon göra sig hörd..och det sista stället hon väljer är sociala medier. Det absolut sista. Men för att han ska återfå ”medvetandet” på något sätt. Hon gör helt rätt. Nu kommer han vara tvungen att svara på något vis, alla kommer fråga, hans vänner, släkt och klubbkompisar. Alla kan få en knäpp. Men sätt er själva i hennes situation, två barn, varit ihop med någon i 19(!) år och helt plötsligt.. ghostad. Jag håller på dig Shanga! Oavsett vad han har för ursäkt så lämnar man inte sina barn.
Shanga är en helt vanlig tjej. Mamma. Hon har älskat Emil långt innan han blev Emil med hela svenska folket. Han har fått en knäpp, lämnat sin fru och två små barn, ”kan inte förklara varför”..som en fjortis. Var hyggliga nu. Hon är desperat, någonstans måste hon göra sig hörd..och det sista stället hon väljer är sociala medier. Det absolut sista. Men för att han ska återfå ”medvetandet” på något sätt. Hon gör helt rätt. Nu kommer han vara tvungen att svara på något vis, alla kommer fråga, hans vänner, släkt och klubbkompisar. Alla kan få en knäpp. Men sätt er själva i hennes situation, två barn, varit ihop med någon i 19(!) år och helt plötsligt.. ghostad. Jag håller på dig Shanga! Oavsett vad han har för ursäkt så lämnar man inte sina barn.
Väl sagt. Eftersom de blev ihop såpass tidigt i sina liv och innan han ens blev känd har jag väldigt svårt att tro att hon skulle göra detta för pengarnas skull. En anledning till att hon går ut i sociala medier med det kan vara att hon har försökt allt annat och inte ser något annat val.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!