2024-03-25, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Christy kom till Bjuv i Mars, alltså denna månad. För alla som vill kika på hennes officiella bilder finns hon på @estenzo18, alltså Instagram. Tyvärr låter hon dottern Melissa posera som..ja, en förälder i Sverige hade garanterat åkt på en orosanmälan. På gott och ont.

Ja, ingen behöver tvivla på att Chrissy är en barflicka. Det blir väl inte så hårt jobb med Tony dock, han är väl klar på 2 minuter. Så hon får vila lite här i Sverige. Undrar om hon var gravid igen nu när hon anlände? Då får väl Annika en hjärnblödning med all rätta.
Citera
2024-03-25, 15:49
Avslutad
Kollade lite på hennes Instagram. Varför pratar Tony Engelska med Melissa?
Hon kan väl inte Engelska?
Citera
2024-03-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett

Det är så sjukt. De barnen kommer aldrig att prata svenska. Och Tony kommer aldrig knyta an till dem genom att lära sig filippinska. Tony pratar knappt engelska och inte Chrissy heller så deras kommunikationsförmåga ligger på kund/barflicka nivå. Det är så dysfunktionellt det kan bli.
Citera
2024-03-25, 16:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Det är så sjukt. De barnen kommer aldrig att prata svenska. Och Tony kommer aldrig knyta an till dem genom att lära sig filippinska. Tony pratar knappt engelska och inte Chrissy heller så deras kommunikationsförmåga ligger på kund/barflicka nivå. Det är så dysfunktionellt det kan bli.
Ja, precis så
Citera
2024-03-25, 17:14
Avslutad
Christy kör lite barflickedans rätt ofta "hemma" i lägenheten i Bjuv, Tony som filmar? Går att beskåda bl.a i dagens story på Facebook
Citera
2024-03-25, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag skulle inte ta för givet att han lever särskilt flott. Mycket möjligt att han har fejkat sin rikedom för att få omkull henne.

Fick också känslan av att det är bluff, han har kanske lite mer än övriga där han kommer ifrån men tror inte han har miljoner precis.
Citera
2024-03-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett
Håller med om att om han nu vill Christy ska lära sig svenska så Måste han prata det med henne, stort M!
Troligtvis pratar han engelska med Melissa för att Christy ska förstå och vara inblandad i konversationen, uppmuntra M att svara plus att C ska se vilken engagerad pappa han är.

Så vad tycker ni, är nya bebisen lik Tony?
Jag ser inga likheter men det brukar vara svårt med bebisar, dock har hon ljusare hudton än Melissa så skulle kunna vara hans biologiska.
Citera
2024-03-25, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Tony ÄR äcklig. Vad folk här i tråden inte tycks fatta eller veta är att programmet spelades in under 3 månader hösten och över julen 2022-23 och filippinskan har inte varit tillbaka i Sverige och Tony har inte varit tillbaka i Filippinerna. Han har alltså inte träffat "sitt" senaste barn. Ryktet (obs) säger att Christy inte är jätte förtjust eller intresserad av att komma till Sverige.. Givetvis är hon en barflicka, för att använda ett finare ord, och kan du mjölka flera kor än 1 så gör man väl det om situationen så kräver.
De är tillsammans på hennes IG, alla fyra inkl bebis.
Har du någon anledning att posta bara spekulationer…..?
Citera
2024-03-25, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Så vad tycker ni, är nya bebisen lik Tony?
Jag ser inga likheter men det brukar vara svårt med bebisar, dock har hon ljusare hudton än Melissa så skulle kunna vara hans biologiska.

Skulle jag varit Tony hade jag krävt ett faderskapstest där också, med tanke på hur det var med Melissa. Men tror aldrig Tony kommer göra det, antagligen tror han blindt på henne eller så skulle han inte klara skammen om nr2 inte heller var äkta.
Citera
2024-03-25, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Skulle jag varit Tony hade jag krävt ett faderskapstest där också, med tanke på hur det var med Melissa. Men tror aldrig Tony kommer göra det, antagligen tror han blindt på henne eller så skulle han inte klara skammen om nr2 inte heller var äkta.

Tony är bara intresserad av sex med Chrissy. Genom att blint betala för barnen och svälja henes lögner om att han är pappa, så får han mer sex. Det är en ekonomisk uppgörelse. Tony har ju inte ens kollat på Melissas faderskapstest. Jag hoppas bara att barnen får en bättre chans och slipper växa upp och själva bli sk barflickor.
Citera
2024-03-26, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Christy kör lite barflickedans rätt ofta "hemma" i lägenheten i Bjuv, Tony som filmar? Går att beskåda bl.a i dagens story på Facebook

Ja det är som det sagts förr.

"Du kan ta tjejen från baren men du kan aldrig ta baren från tjejen"

Ok om man dansar så ibland men med dom kläderna på visar bara på att vilken sorts tjej hon är.
Citera
2024-03-26, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Fiona verkar smått galen faktiskt. Snackade ned den gamla mannen inför hans fosterdotter. Han visar henne tålamodsfullt hur man sätter en kontakt i väggen och sedan startar dammsugaren. Herregud

Jag tycker SÅ synd om Lasse. Hon verkar helt psyk, pratar ju bara skit som inte ens stämmer; som att han skulle höjt rösten och varit otrevlig. "maybe I take a bus back to Uganda" Ja men snälla gör det?
Och när hon inte ville äta hans räkor. Usch fick ont i magen och ville bara ge Lasse en kram.
Senast redigerad av OscarOrso 2024-03-26 kl. 08:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in