2024-03-25, 00:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99

Tror Åsas attraktion för Atle dog där när hon insåg att det inte var Piccolo han varit... Så onödigt av honom att skryta om detta för produktion (eftersom Erik presenterade honom som f d gigolo så hade han väl berättat det) Vissa ungdomssynder kan man behålla för sig själv.
Men hans replik till henne om att det kostar en natt/logi var ju skön och precis lagom framfusig!
Citera
2024-03-25, 00:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Som jag förstod det av Kerstin, så hade hon sagt att hon var betydligt yngre. Det var ju bara en annan kvinnlig deltagare som visste hur gammal hon egentligen var (sa hon i alla fall).

Varför skulle hon säga att hon var äldre än hon var? Då skulle hon ju behövt säga runt 90 år och då hade hon garanterat inte kommit med.
Vi kan ju vända på dina dubbeltydiga ord, hon har sagt till produktionen att hon är 85 men hennes väninna känner till att hon har inte ens gått i pension, hon är en pigg 64! åring som missbrukar solariet Kjerstin är ju namnet hon antar när hon jobbar inkognito

Hela den här sol & 106-vårar bluffen kunde ju ha undvikits om SVT enbart bemödat sig med att kolla folkbokföringen, eller förlåt orkat titta i kyrkböckerna
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-25 kl. 00:22.
Citera
2024-03-25, 00:16
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Men hans replik till henne om att det kostar en natt/logi var ju skön och precis lagom framfusig!

Nej den kommentaren var lite too much, hårfint men för mycket.
Jag hade en positiv bild av Atle de två första avsnitten men det har vänt för mig nu. Han inte bara var en gigolo som ung, takterna sitter i fortfarande tror jag. Han drar sig inte för nåt gissningsvis och vill någon betala honom för en natt så tar han nog stålarna och gör jobbet.
Kanske något för Kerstin att tänka på

Hade han haft två yrken i sitt liv, det ena som manlig prostituerad och det andra som soldat i Angola?
Det är något med honom som jag inte kan ta på ännu, men han ger mig nästan känslan av att vara en bedragare. Vi får se längs vägen, hoppas jag har fel.
Citera
2024-03-25, 00:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag hade en positiv bild av Atle de två första avsnitten men det har vänt för mig nu. Han inte bara var en gigolo som ung, takterna sitter i fortfarande tror jag. Han drar sig inte för nåt gissningsvis och vill någon betala honom för en natt så tar han nog stålarna och gör jobbet.
Fast det är ingen som skulle betala honom för en natt i dagsläget, det är rent otroligt att det ens skedde när han var ung, priset måste ha varit överkomligt

Porr-Åsa såg ut att ha svarta stringtrosor när hon gick på stranden med honom, vad är min människa för människa?
Citera
2024-03-25, 00:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Olustigt att se Sven-Erik, han beskriver en scen med tjejer o killar som "blir lite galna på stranden" och får lust att slänga av sig kläderna o bada. Men utanför hans huvud är det ju bara han som badar. Solklart diagnos av nåt slag, han är så totalt oförmögen att läsa av sociala koder.
Nej han har inte svårt att läsa av social koder, han driter i koderna pga av att han tycker sig vara blessed med ett allskönare utseende än dom andra & att vara göteborgare, svårare än så är det inte

Men glöm inte att den andre nakenbadaren Claus gav honom en klapp på axeln &
sa "det här gjorde du bra" och därmed devalverade sin egen sk intima stund i plurret med Kerstin, då det här eventet väckte en fantasi om att han kunnat bada med Marie-Louise istället, Sven-Erik vart kingen! av killarna

Man såg lite av penis bakifrån, svt ville inte blurra det

Löjlig könsrollsuppdelning mellan Keyoo och Erik, han pippar alltid gubbarna inför deras dejter, mens hon peppar tanterna, vad fan ska dom kunna spegla sig i Erik på försätt?, hans kagge kanske?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-25 kl. 01:40.
Citera
2024-03-25, 01:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
Jag tycker Nakenmannen är ett friskt inslag i programmen 😂 Han är helgalen men ändå störtskön.
Tyvärr verkar han bege sig hemåt i nästa avsnitt. Han fick kanske urinvägsinfektion? Eller flugor på trumpeten 😎
Det tror jag inte, utan nånting händer med allas idol Marie-Louise nästa avsnitt som får både Grinolle och Svempa att känna sig blåsta på konfekten, och Svempa tycker att Marie-Louise är den enda kvenna som är honom värdig utseendemässigt (eftersom han känner sig undergiven Atle & att denne har valt Åsa som byte) och det är kombinationen av att Marie Louise nobbar och att han har fullföljt sitt värv att visa upp sin kropp fullständigt nu! som gör att han lika gärna kan lämna bygget
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-25 kl. 01:39.
Citera
2024-03-25, 05:42
Medlem
Citat:
Vi kan ju vända på dina dubbeltydiga ord, hon har sagt till produktionen att hon är 85 men hennes väninna känner till att hon har inte ens gått i pension, hon är en pigg 64! åring som missbrukar solariet Kjerstin är ju namnet hon antar när hon jobbar inkognito

Hela den här sol & 106-vårar bluffen kunde ju ha undvikits om SVT enbart bemödat sig med att kolla folkbokföringen, eller förlåt orkat titta i kyrkböckerna

Klart SVT vet om Kerstins ålder. De måste ju skriva kontrakt och ev arvode betalas ut tänker jag. Fattar inte varför det tjatas så om hennes ålder i programmet. Det är väl en vinkling av TV för vi tittare ska få något att diskutera.
Citera
2024-03-25, 05:44
Medlem
Citat:
Det tror jag inte, utan nånting händer med allas idol Marie-Louise nästa avsnitt som får både Grinolle och Svempa att känna sig blåsta på konfekten, och Svempa tycker att Marie-Louise är den enda kvenna som är honom värdig utseendemässigt (eftersom han känner sig undergiven Atle & att denne har valt Åsa som byte) och det är kombinationen av att Marie Louise nobbar och att han har fullföljt sitt värv att visa upp sin kropp fullständigt nu! som gör att han lika gärna kan lämna bygget

Det kan du ha rätt i👌 Målet är uppnått. Han har visat både sitt inre och sitt yttre.
Citera
2024-03-25, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Hade han haft två yrken i sitt liv, det ena som manlig prostituerad och det andra som soldat i Angola?
Det är något med honom som jag inte kan ta på ännu, men han ger mig nästan känslan av att vara en bedragare. Vi får se längs vägen, hoppas jag har fel.

Håller med om Atle. Något stämmer inte. Konstigt att han varit militär. Intresse för kroppen och träning brukar sitta i genom åren. Han är ju så förfallen. Inte fasen skulle han festat så som han gjort genom åren och klarat testerna att bli militär. Han kanske var där som via hjälporganisation eller via sjukvården.

Konstigt att alla faller för Åsa. Hon har ju varken karisma eller humor. De är nog de röda läpparna som drar. Lite lagom utmålade utanför ordinarie linjer. Hon är mjuk och följsam. Precis som männen vill ha sin kvinna ☺️
Citera
2024-03-25, 06:08
Avslutad
Många talar som att ålder och mognad har ett automatiskt samband, när mognad snarare korrelerar med intelligens och uppfostran. Är man, låt säga, över 30, så kan man se tydligt i sin omgivning vilka som aldrig kommer att uppnå någon större mognad under sin livstid.

Att ha utseendet för sig och vara ytlig, är en ytterligare försvårande faktor. M-L och Nakenmannen är båda drabbade av detta fenomen och är samma skrot i olika kön.

Båda är vana att stå i centrum och få all uppmärksamhet, men det är i självvalda sociala sammanhang med vänner och bekanta. Nu har de hamnat i ett gäng där folk kommer från vitt skilda samhällsklasser, med en helt annan syn på deras "sort". Det är så uppenbart att de blir osäkra när de inte får den uppmärksamhet de är vana vid.

M-L har visserligen många "friare", men hon vill ha den alla andra tjejer/tanter vill ha, och vem det är har hon inte klurat ut än.

Killarna/gubbarna, är fascinerande att se. Som "tant" själv, så förundras man över hur deras taktik att snärja och smöra aldrig förändras. Antingen är de överdrivet kladdiga, tjatiga eller toffliga. Allt otroligt oattraktivt.

Vet inte om det var "Bosse" han hette som M-L pratade med i slutet av sista avsnittet. Men han har helt klart sett igenom henne. Initialt var han nog intresserad, men han har sett hur M-L leker med intressenterna och förklarade på ett fint sett att han inte är intresserad längre, trots M-Ls instruktioner om att han måste vara mer på. Bra där, Bosse!
Citera
2024-03-25, 06:27
Avslutad
Den brittiska, bisexuella, övertatuerade gamla punkaren, och den "viktrika" damen verkar kära, och årets mest udda par. Kul!
Citera
2024-03-25, 07:11
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
Klart SVT vet om Kerstins ålder. De måste ju skriva kontrakt och ev arvode betalas ut tänker jag. Fattar inte varför det tjatas så om hennes ålder i programmet. Det är väl en vinkling av TV för vi tittare ska få något att diskutera.

Det är Kerstin själv som tar upp sin ålder. Redan i första avsnittet nämnde hon det och la till ”jag vill inte skryta men”…
Hon tycker själv att hon ser yngre ut, vilket hon inte gör tyvärr. Det syns tydligt att hon är mycket äldre än övriga damer. Hon ser ganska precis ut som 85 faktiskt.
Men med ett lite annat sinne än brukligt dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in