2024-03-24, 16:12
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det har brunnit på den gata där W bor , branden startade tydligen i en lägenhet där ingen bor , de påstår att det varit en bilbomb utanför bostaden också .
S*sanne påstår att W bor på hemlig ort , vi andra hittar hemadress och uppgift både om sambo, storlek på bostad och att de båda har särskild postadress till förvaltare eller god man , bara S som är omedveten om detta
Tydligen ska S*sanne vara religiös, jag vet inte men är det inte en synd att ljuga så jävla mycket som hon gör? Eller tror hon verkligen på all skit hon vräker ur sig?
Det är dags för henne att gå bananas som hon alltid "hotar" med, det hade varit intressant att se.
2024-03-24, 16:14
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Ändå synd med Kicks, jag ser framför mig hur hon hade försökt sprida sitt ord bland foundations och lip kit!
Den här matchar din hudton perfekt, soc är satanister som säljer barn till pedofiler, var det allt? Tack då ha en fin dag och välkommen åter 🙂
2024-03-24, 16:16
Medlem
Citat:
Malin har jobbat med HR eller liknande och har utbildning där det nog ingår lite arbetsrätt .
Mamma Emma är lyxhustru säger hon så hon har ju hur mycket tid som helst att pyssla med barnrätt .

Sång ,dans och teater vill Malin som vanligt ha med , hon sökte roll i pippi föreställning i sommarteater blev tydligen inget med det

Child 13 brukar gå runt i rutig hatt och flagga och demonstrera , hennes barn omhändertogs kring 13 år pga miljö i hemmet och där var det även just miljö i själva bostaden som ocksä var problem , kvinnan har till ocb från försörjt sig som gatumusikant

Det är underbart vilken koll du har!
Malin som HR? Av vad jag hör så har hon kanske arbetat på något litet småföretag/familjeföretag där rollen kunnat definieras som HR-generalist eller assistent. Det är så uppenbart något som inte stämmer med den kvinnan. MammaEmma har jag hört blanda mellan att hon har arbetat som undersköterska, är sjuskriven och arbetar 25%. Hon sa även att de inte hade råd att bo kvar där de bor så lyxen verkar inte väldigt närvarande. Bägge kvinnor visar tydligt att de anser att utbildning är överskattad.

Malin säger att hon har en vän som är socionom, som aldrig som arbetat som socionom, men som har en magisterexamen i socialt arbete. Vännen har forskat på att när man möter socialen så ska man se så sliten ut som möjligt för om man ser bra ut så kommer socialsekreterarna omedelbart känna konkurrens och bli rädda för att "man ska ta deras man".
MammaEmmas reaktion: "Det är ju sjukt att det ska behöva vara så" .

MammaEmma: "Risken finns att man blir anmäld för det man säger på TT till soss och så, men man har rätt till sin åsikt och jag behöver TT".

MammaEmma och Malin ska börja föreläsa. MammaEmma har sin första föreläsning 10/4.

Jag vet inte vad jag ska säga, dialogen och kommentarsfältet lämnar mig stum.
2024-03-24, 16:26
Medlem
Citat:
Får väl se hur länge M och E samarbetar , M avverkar samarbete pä löpande band .I somras hade hon något på gång som skulle bli jättestort med en man som var ek dr och med dr , det rann ut i sanden och mannen försvann ur bilden innan dess var det T*m och bondeupproret som under ett antal månader som gällde , ett tag var det kvinnan med fläta i luggen som var aktuell att arbeta med

Malin verkar vara typen som kan snacka sig in hos den lite mer naiva skaran som inte stött på psykiatrisk problematik tidigare. Jag vet inte vad Malin är/inte är diagnosticerad med men något är uppenbart skevt, oavsett om M är utredd eller ej. Jag kan tänka mig att inget är beständigt eller hållbart i hennes liv dvs att hon varken kan skapa långvariga stabila relationer eller bli långvarig på en och samma arbetsplats, jag tror att konflikter är norm i hennes liv och att hon säkert är flitig med att skapa projekt men inte slutföra dem. Emma ger ett minst sagt naivt okunnigt intryck, den typiska personlighet som blir kanonmat för en sådan som Malin. Jag VET alltså inte att det är så, jag spekulerar utifrån vad jag hört från dessa två kvinnor, och eftersom detta är Flashback så är det tillåtet.

MammaEmma brukar lajva i linnen för hon blir så varm när hon lajvar. Fast eftersom hon då får så många förslag så försöker hon täcka så mycket hon kan.
Alltså va?!

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Child13 brukar lajva på väg hem från jobbet på natten och hålla länga monologer om allt möjligt, särskilt då dottern, Gud, Satanism (spoiler: ALLT är Satanism och tecknen finns överallt) och soc. Gud visade henne till Alex Jones så där har hon lärt sig mycket om hur allt egentligen fungerar. Ibland kastar hon sig i snön och ber en bön som ett fint avslut på liven.
Hennes parti ska ställa upp i valet igen så det ska bli kul att se.

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Den här matchar din hudton perfekt, soc är satanister som säljer barn till pedofiler, var det allt? Tack då ha en fin dag och välkommen åter 🙂

2024-03-24, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Det är underbart vilken koll du har!
Malin som HR? Av vad jag hör så har hon kanske arbetat på något litet småföretag/familjeföretag där rollen kunnat definieras som HR-generalist eller assistent. Det är så uppenbart något som inte stämmer med den kvinnan. MammaEmma har jag hört blanda mellan att hon har arbetat som undersköterska, är sjuskriven och arbetar 25%. Hon sa även att de inte hade råd att bo kvar där de bor så lyxen verkar inte väldigt närvarande. Bägge kvinnor visar tydligt att de anser att utbildning är överskattad.

Malin säger att hon har en vän som är socionom, som aldrig som arbetat som socionom, men som har en magisterexamen i socialt arbete. Vännen har forskat på att när man möter socialen så ska man se så sliten ut som möjligt för om man ser bra ut så kommer socialsekreterarna omedelbart känna konkurrens och bli rädda för att "man ska ta deras man".
MammaEmmas reaktion: "Det är ju sjukt att det ska behöva vara så" .

MammaEmma: "Risken finns att man blir anmäld för det man säger på TT till soss och så, men man har rätt till sin åsikt och jag behöver TT".

MammaEmma och Malin ska börja föreläsa. MammaEmma har sin första föreläsning 10/4.

Jag vet inte vad jag ska säga, dialogen och kommentarsfältet lämnar mig stum.
Malin jobbade en period på HR avdelning på KTH.
Mycket fantasier om att socialhandläggare är ute efter de kvinnliga klienternas män , precis som de skulle vara av intresse när de inte ens får ha sina barn hemma .

Första klient verkar vara S*ndra vars barn ska överflyttas till familjehemmet , barnet omhändertogs efter att de varit på utredningshem de första veckorna efter födseln . Kvinnan och sambon har båda lågt iq , mannen har tidigare fått barn omhändertaget , Kvinnan har anmält ett antal män för våldtäkt i fall med 2 har hon sagt att det var lögn den tredje är mannen som sover i live och som hjälpte henne med flytt osv och där hon fick bo ett tag
2024-03-24, 16:38
Medlem
Citat:
Malin verkar vara typen som kan snacka sig in hos den lite mer naiva skaran som inte stött på psykiatrisk problematik tidigare. Jag vet inte vad Malin är/inte är diagnosticerad med men något är uppenbart skevt, oavsett om M är utredd eller ej. Jag kan tänka mig att inget är beständigt eller hållbart i hennes liv dvs att hon varken kan skapa långvariga stabila relationer eller bli långvarig på en och samma arbetsplats, jag tror att konflikter är norm i hennes liv och att hon säkert är flitig med att skapa projekt men inte slutföra dem. Emma ger ett minst sagt naivt okunnigt intryck, den typiska personlighet som blir kanonmat för en sådan som Malin. Jag VET alltså inte att det är så, jag spekulerar utifrån vad jag hört från dessa två kvinnor, och eftersom detta är Flashback så är det tillåtet.

MammaEmma brukar lajva i linnen för hon blir så varm när hon lajvar. Fast eftersom hon då får så många förslag så försöker hon täcka så mycket hon kan.
Alltså va?!

Utredningshemmen sa att M*lin hade en säregen personlighet , hon ska ha borderline och autistiska drag , hon var våldsam och hotfull mot andra föräldrar på utredningshem och var även det mot sin förälder så till den grad att den flyttade ut från sin egen lägenhet dit hon flyttat med sin son
2024-03-24, 16:38
Medlem
Skulle L*jonmammans dom komma den 27 Mars? Har för mig någon sa det här i tråden.
2024-03-24, 16:40
Medlem
Citat:

Alltså va?!

Jag vet med säkerhet att det finns något som heter tanktop som är lika svala som linnen man kan använda
2024-03-24, 16:40
Medlem
Citat:
Malin jobbade en period på HR avdelning på KTH.

Påstår hon eller är det bekräftat? Högskolor och universitet brukar ha som praxis att bara anställa individer med adekvat avklarad utbildning. Var det Malin som även hade fått arbete som butikschef på Kicks?

Citat:
Mycket fantasier om att socialhandläggare är ute efter de kvinnliga klienternas män , precis som de skulle vara av intresse när de inte ens får ha sina barn hemma .

Det där är sådana knäppa fantasier att det är omöjligt att besvara.

Citat:
Första klient verkar vara S*ndra vars barn ska överflyttas till familjehemmet , barnet omhändertogs efter att de varit på utredningshem de första veckorna efter födseln . Kvinnan och sambon har båda lågt iq , mannen har tidigare fått barn omhändertaget , Kvinnan har anmält ett antal män för våldtäkt i fall med 2 har hon sagt att det var lögn den tredje är mannen som sover i live och som hjälpte henne med flytt osv och där hon fick bo ett tag

Det låter som ett svårlöst fall. Vi får önska dem lycka till med begäran om hemtagning
2024-03-24, 16:44
Medlem
Citat:
Utredningshemmen sa att M*lin hade en säregen personlighet , hon ska ha borderline och autistiska drag , hon var våldsam och hotfull mot andra föräldrar på utredningshem och var även det mot sin förälder så till den grad att den flyttade ut från sin egen lägenhet dit hon flyttat med sin son

Det kan jag köpa rakt av. Det understrukna är inte ovanligt, varken när det gäller EIPS eller autismspektra.

Citat:
Jag vet med säkerhet att det finns något som heter tanktop som är lika svala som linnen man kan använda

Informera henne
2024-03-24, 16:47
Medlem
Citat:
Det kan jag köpa rakt av. Det understrukna är inte ovanligt, varken när det gäller EIPS eller autismspektra.

Informera henne
Då blir man ju blockad
2024-03-24, 16:49
Medlem
Citat:
Påstår hon eller är det bekräftat? Högskolor och universitet brukar ha som praxis att bara anställa individer med adekvat avklarad utbildning. Var det Malin som även hade fått arbete som butikschef på Kicks?

Det där är sådana knäppa fantasier att det är omöjligt att besvara.

Det låter som ett svårlöst fall. Vi får önska dem lycka till med begäran om hemtagning
Kth är bekräftat av någon som kände henne på den tiden och som även kände henne som ung och menar att hon var karimatisk men kaotisk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in