Citat:
Ursprungligen postat av
Bengts_ grabb
Invandrartjejerna som är med svenska killar är MYCKET sällan muslimer. Oftast är de av asiatiskt ursprung. i vissa fall även afrikanska men det är oftast män med pengar det handla rdå. Int eunga män i 20-årsåldern.
De tär helt klart en fråg aom kultur. De muslimska fmailjerna tillåter helt enkelt inte sin dotter att ha en pojkvän. Hon ska ju gifta sig inom kort med en redan utsedd kusin *fördom fördom*
Riktigt så illa är de tinte alltid men det är inte långt från sanningen. Invandrarkillen däremot har helt andra regler. Han får i princip göra som han vill så länge han inte drar ner familjenamnet i smutsen.
Han får vara ute på klubbar på nätterna, ha sex med tjejer (inte muslimska fina tjejer) och han ska hålla koll på sina systrar så de inte vanärar familjen.
Sen förstår jag de svenska tjejerna lite också. Vi svenska killar är inte särskilt fräsiga haha Inte särskilt mycke stålar och de stålar vi ändå har spenderar vi på oss själva i princip. Vår klädstil är lam, de flesta kan inte slåss och försvara familjen och vi är blyga, rädda, mesiga... inte särskilt attraktivt.
Muslimen är temperamentsfull, spenderar mycket på sin kvinna, drar sig inte för att lappa till när det gäller, klär sig flott m.m
nu dissade jag "svennar" rejält men det är sant. Jag är ju själv "svenne"
Stämmer hyfsat, men jag tror det mer är den exotiska looken på på utländska killar och ”Bad Boy” attityden som lockar.
Utländska killar är annorlunda med svart hår, mörkare hy och bruna ögon och många kvinnor är programmerade i DNA:t att söka sig till män som verkar kunna skydda henne och hennes avkomma.
Detta har varit så långt, långt innan innan alla kebaber började välla in i Sverige.
Googla på uttrycket ”Snälla Pojkar Får Inte Kyssa Vackra Flickor” så fattar man.
Så i princip så kan man enkelt utryckt påstå att det till största delen är kvinnornas fel att Sverige att fått en värdelös MENA kultur på halsen.
Både i handling i vardagen och på dom politiska partierna kvinnor röstar på.