2024-03-22, 15:18
Medlem
Det är färre utländska kvinnor än vad det är män.

Därför ser man fler utländska män med svenska kvinnor.

Detta borde korrigeras. Fast det finns ett starkt motstånd på Migrationsverket. De bryr sig inte om Regeringen utan gör som de själva vill.

Regeringen vill ha kvinnor och barn som kvotflyktingar men hittills i år är det 17 män och 17 kvinnor.

Mer kvinnor så kommer man se fler svenska män med utländska kvinnor.
Citera
2024-03-22, 15:50
Medlem
halaltarzans avatar
Fan vet om det där stämmer där jag bor egentligen, tycker mig inte se så mycket blandpar där öht faktiskt. Rör mig för övrigt väldigt sällan ute i de s.k. spännande förorterna längre, kanske är vanligare där.

Dock så kan jag säga att i bekantskapskretsen så stämmer det inte alls, har väl ett par svenska polare som har utländska kvinnor, plus att min sydamerikanska kärring har flera väninnor som har svensk män. Bland mina utländska polare däremot så är det ingen som har svensk kvinna.
Citera
2024-03-23, 08:27
Medlem
Schicklgrubblares avatar
70% av alla svenskar i mitt område har asiatisk fru.
Citera
2024-03-23, 08:35
Medlem
Utländska kvinnor ställer höga krav i driftighet av männen.
Citera
2024-03-24, 08:20
Medlem
DixieDs avatar
Gillat svenska män i mina unga dagar men nu älskar jag franska män. Mindre komplicerade, snygga, avslappnade osv olikt svenska män

Jag som utländsk tjej har fattat att svenska män inte gillar kvinnor som mig och känslan är detsamma tvärtom medan franska män är helt annorlunda i allt
Citera
2024-03-24, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengts_ grabb
Invandrartjejerna som är med svenska killar är MYCKET sällan muslimer. Oftast är de av asiatiskt ursprung. i vissa fall även afrikanska men det är oftast män med pengar det handla rdå. Int eunga män i 20-årsåldern.

De tär helt klart en fråg aom kultur. De muslimska fmailjerna tillåter helt enkelt inte sin dotter att ha en pojkvän. Hon ska ju gifta sig inom kort med en redan utsedd kusin *fördom fördom*

Riktigt så illa är de tinte alltid men det är inte långt från sanningen. Invandrarkillen däremot har helt andra regler. Han får i princip göra som han vill så länge han inte drar ner familjenamnet i smutsen.

Han får vara ute på klubbar på nätterna, ha sex med tjejer (inte muslimska fina tjejer) och han ska hålla koll på sina systrar så de inte vanärar familjen.

Sen förstår jag de svenska tjejerna lite också. Vi svenska killar är inte särskilt fräsiga haha Inte särskilt mycke stålar och de stålar vi ändå har spenderar vi på oss själva i princip. Vår klädstil är lam, de flesta kan inte slåss och försvara familjen och vi är blyga, rädda, mesiga... inte särskilt attraktivt.

Muslimen är temperamentsfull, spenderar mycket på sin kvinna, drar sig inte för att lappa till när det gäller, klär sig flott m.m

nu dissade jag "svennar" rejält men det är sant. Jag är ju själv "svenne"
Stämmer hyfsat, men jag tror det mer är den exotiska looken på på utländska killar och ”Bad Boy” attityden som lockar.
Utländska killar är annorlunda med svart hår, mörkare hy och bruna ögon och många kvinnor är programmerade i DNA:t att söka sig till män som verkar kunna skydda henne och hennes avkomma.
Detta har varit så långt, långt innan innan alla kebaber började välla in i Sverige.
Googla på uttrycket ”Snälla Pojkar Får Inte Kyssa Vackra Flickor” så fattar man.

Så i princip så kan man enkelt utryckt påstå att det till största delen är kvinnornas fel att Sverige att fått en värdelös MENA kultur på halsen.
Både i handling i vardagen och på dom politiska partierna kvinnor röstar på.
Citera
2024-03-24, 11:02
Medlem
Utländska kvinnor är mycket bättre än utländska män. Det fanns även en undersökning om att utländska kvinnor var bättre än svenska män i skolan.

Att det inte blir fler relationer med svenska män beror på att många kvinnor bestämmer inte själva.

Sedan blir många utländska kvinnor mördade och misshandlade och det beror mycket på att utländska män förnekar dem självbestämmande.

Fast svenska män gillar utländska kvinnor , har gärna relationer med dem och skapar en relation de gillar. Ger dem också självbestämmande, efter som kärlek växer bara mellan kvinnor och män när kvinnan känner hon bestämmer över ditt eget öde.
Citera
2024-03-24, 11:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Utländska kvinnor är mycket bättre än utländska män. Det fanns även en undersökning om att utländska kvinnor var bättre än svenska män i skolan.

Att det inte blir fler relationer med svenska män beror på att många kvinnor bestämmer inte själva.

Sedan blir många utländska kvinnor mördade och misshandlade och det beror mycket på att utländska män förnekar dem självbestämmande.

Fast svenska män gillar utländska kvinnor , har gärna relationer med dem och skapar en relation de gillar. Ger dem också självbestämmande, efter som kärlek växer bara mellan kvinnor och män när kvinnan känner hon bestämmer över ditt eget öde.

Du låter som en kulturmarxistisk jude som för subversion i Europa genom media propaganda. Endast endast en rasren svenska har rätt till min kuk. Om jag skulle träffa en japanska, då är det i hennes hemland inte mitt, och vi dricker te innan. Thaitorskar är är vidriga människor.

Vi måste hålla ihop som folk, så om om man gillar asiater skall direkt ut från Sverige. Jag har legat med en somalier, dom luktar konstigt, som en apa. Det gör jag inte om en gång till.
Citera
2024-03-24, 11:35
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Prepper!
Du är riktigt fin person och jag önskar att hela världen vore som dig

Tyvärr har utländska kvinnor och svenska män ingenting gemensamt olikt det jag känner med franska män.
Franska män och utländska hör samman. Svenska män är för rasrena och bör hålla sig till sina egna kvinnor. Bättre till och med att dessa män där ensamma än att skaffa barn
Citera
2024-03-24, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyxzopol
Du låter som en kulturmarxistisk jude som för subversion i Europa genom media propaganda. Endast endast en rasren svenska har rätt till min kuk. Om jag skulle träffa en japanska, då är det i hennes hemland inte mitt, och vi dricker te innan. Thaitorskar är är vidriga människor.

Vi måste hålla ihop som folk, så om om man gillar asiater skall direkt ut från Sverige. Jag har legat med en somalier, dom luktar konstigt, som en apa. Det gör jag inte om en gång till.

Jag tycker att Sveriges befolkning ska minska , så jag gillar inte globalister. Vill ha lite invandring.

Fast de invandrade redan borde integreras. Då är det bra om vi bildar par i olika raser och kulturer.

Sedan är det viktigt för svenska män att bygga upp ett förtroende med utländska kvinnor i Sverige och inte hålla på nedvärdera dem.
Ju mer som de blir nedvärderade desto mindre gillar de svenska män. Fast även omvänt , ju mer kärlek de får desto mer vill de vara med oss.

Det som är viktigt är ett folk som gillar varandra , inte hur vi ser ut.
Citera
2024-03-24, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Prepper!
Du är riktigt fin person och jag önskar att hela världen vore som dig

Tyvärr har utländska kvinnor och svenska män ingenting gemensamt olikt det jag känner med franska män.
Franska män och utländska hör samman. Svenska män är för rasrena och bör hålla sig till sina egna kvinnor. Bättre till och med att dessa män där ensamma än att skaffa barn

Svenska män älskar utländska kvinnor , och är inte alls för något renrasigt.

Skulle svenska män inte gifta sig med utländska kvinnor skulle de bli mycket ensamma. Ni är räddningen och de flesta svenska män är tacksamma för er existens.
Citera
2024-03-24, 12:58
Medlem
Flashback-rasisterna verkar som vanligt tro att alla icke-vita kvinnor älskar och avgudar vita män. Så är det inte inte. Precis som att de flesta svenska kvinnor föredrar svenska män alla dagar i veckan så gör utländska kvinnor det också av den enkla anledningen att folk har mest gemensamt med sina egna landsmän/kvinnor.

Dessutom tycker många utländska kvinnor att svenska män är väldigt passiva, inställsamma, snåla och inte värderar seriösa förhållanden. Utländska män har oftast inte heller den friheten att de kan välja vilken tjej som helst. Utländska killar knullar svenska tjejer oftast i smyg. Tro mig, deras föräldrar är definitivt oftast inte förtjusta i att deras söner skulle dra hem en svensk tjej heller. Varför? Svenska tjejer ses som promiskuösa, icke-feminina, bossiga och icke familjeorienterade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in