2024-03-24, 09:56
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Det finns många andra klubbar som också gått i sidled! Det är ju inte så att "flest värvningar vinner" som trötte Bosse verkar tro..

Förra säsongen var folk och lag sköra, har dom gått och blivit trötta nu 2024?
2024-03-24, 10:00
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Förra säsongen var folk och lag sköra, har dom gått och blivit trötta nu 2024?
Haha nä. Det är nog mest Bosse som är trött. Jag har inga problem med att säga att han är den bäste sportchefen i allsvenskan över tid. Men nu är han trött och har slut på idéer. Låt mannen vila för helvete, dags att skicka honom till en farm på landet.
2024-03-24, 10:01
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Haha! Vilka har gjort ett bättre fönster?

Sett till vad truppen haft för behov tycker jag vi gjort det bättre. Vi har löst våra problemen från föregående säsong med två kraftfulla värvningar samtidigt inte tappat något. Våra svagaste länkar har blivit oerhört mycket bättre.

Vårt högerbacksproblem är löst och vi har tagit in ett komplement/en konkurrent till Kiese Thelin. Jag var skeptisk till Botheim. Gillar inte riktigt tanken att värva spelare som ska tinas upp, men han verkar på gång nu. Den värvningar gör oss taktiskt mer flexibla och svårlästa. Tänk att vi vann allsvenskan med endast en riktig anfallare i truppen.

Det finns nog ingen spelare på er lista jag skulle vilja ha. Skulle inte byta någon av Peña eller Berg Johnsen mot Ekdal eller Leach Holm. Inte någon dag i veckan.

Kan inte komma på någon värvning i vinter som gjort mig avundsjuk.
Senast redigerad av mishima 2024-03-24 kl. 10:03.
2024-03-24, 10:06
Medlem
cokehyenas avatar
Ett inlägg i slutet av januari:
Citat:
Vad fan? Nyss stod det att han var på väg utomlands....

Tack gode gud för en hysteriskt rolig värvning av Bosse!

Fast Kukräven ser väl detta som Borås Haaland eller Örebros Klose?

För 1 år sedan trodde jag att MFF, Häcken och DIF skulle slåss om guldet i stort sett varenda år närmaste decenniet. Men vad fan sysslar Bosse med? Vad är det för jävla värvningar!? Är Kim och Tolle verkligen nöjda med detta? Eller hoppar dom på självmordsuppdraget och blir tränare för landslaget istället? Ser säkrare ut än att träna DIF 2024..
Ett 5+ fönster senare:
Citat:
Det där är ett trött fönster.
Trött var ordet.
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Haha! Vilka har gjort ett bättre fönster?
Spännande att se hur Skarparattarn svarar på detta.
2024-03-24, 10:07
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Sett till vad truppen haft för behov tycker jag vi gjort det bättre. Vi har löst våra problemen från föregående säsong med två kraftfulla värvningar samtidigt inte tappat något. Våra svagaste länkar har blivit oerhört mycket bättre.

Vårt högerbacksproblem är löst och vi har tagit in ett komplement/en konkurrent till Kiese Thelin. Jag var skeptisk till Botheim. Gillar inte riktigt tanken att värva spelare som ska tinas upp, men han verkar på gång nu. Den värvningar gör oss taktiskt mer flexibla och svårlästa. Tänk att vi vann allsvenskan med endast en riktig anfallare i truppen.

Det finns nog ingen spelare på er lista jag skulle vilja ha. Skulle inte byta någon av Peña eller Berg Johnsen mot Ekdal eller Leach Holm. Inte någon dag i veckan.

Kan inte komma på någon värvning i vinter som gjort mig avundsjuk.

Inte jag heller. Den senaste värvningen som gjorde mig avundsjuk var Taha Ali.
2024-03-24, 10:10
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Ett 5+ fönster senare:

Trött var ordet.

Hummet är den näst tröttaste värvningen någon gjort i år. Efter Ekdahl och kanske t o m efter Säfkvist? Så jag hade ju rätt redan då.
2024-03-24, 10:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Ett 5+ fönster senare:

Trött var ordet.

Vad trött du är. Vad ska jag svara på?

Om Tocmac håller samma nivå som ett antal år sedan har ni gjort en bra värvning säkert. Dock har han knappt spelat senaste tiden vilket talar för att hans glansdagar är förbi.
2024-03-24, 10:36
Medlem
Valvantos avatar
Och där är Mikkelsen såld. 20 millar som genom bonusar kan uppnå 30. Nu vill jag se en sexa och försvarsspelare in så tror jag plötsligt på en fin säsong igen.

För övrigt är Kurtan tillbaka i full träning, underbara nyheter!
2024-03-24, 10:43
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Och där är Mikkelsen såld. 20 millar som genom bonusar kan uppnå 30. Nu vill jag se en sexa och försvarsspelare in så tror jag plötsligt på en fin säsong igen.

Då ryker han från Tromsös supportergrupp i detta nu
2024-03-24, 11:05
Medlem
eternussermos avatar
Citat:

Jag tror att han kommer att göra succé i Bodö, fick intrycket i intervjun han gjorde i Bajenpodden att han vantrivs i storstan och längtar tillbaka till skoterturer och fiske.
2024-03-24, 11:05
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Jag vill steka upp i ledarstaben så att någon kan ta Hjelmbergs Afrika-kontakter sen kan vi skeppa honom. Hans första 12 månader är fan katastrofdåliga minus förlängningar med yngre spelare.

Sug slak och avgå allihopa.
2024-03-24, 11:19
Medlem
trazkeis avatar
Citat:

Jag kanske har helt fel för mig men var inte Besara tänkt som sexa i år?

För övrigt är det kul hur ni lyckats bli en hållplats dit norska spelare går innan dom vågar gå till en annan norsk klubb. Ganska jävla lönsam position ni hittat där!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in