2024-03-24, 08:31
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Du tänker på bilden som ser ut som en barnsnippa? Kan det inte vara så att han stoppat ner handen i kalsongen och det man ser är tummen och pekfingret som som blir som en snippa? Han är mästare på att få ganska så harmlösa bilder att se ut som nåt heeeelt annat. #397

Ja. Det är svart bakgrund och man ser en del från hans grå/svart randiga kalsonger. Sedan ser man något som ser ut som en rumpa/fläsksvålar som hänger som en dallrig liten rumpa.
Citera
2024-03-24, 08:39
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Ja. Det är svart bakgrund och man ser en del från hans grå/svart randiga kalsonger. Sedan ser man något som ser ut som en rumpa/fläsksvålar som hänger som en dallrig liten rumpa.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/IMG_2025.png

Den här? Jag tror att det är handen som lite sexigt är nestoppad i kalsongerna. Han lär ju knappast ha stoppat ner ett litet barn där. #397
Citera
2024-03-24, 08:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Den här? Jag tror att det är handen som lite sexigt är nestoppad i kalsongerna. Han lär ju knappast ha stoppat ner ett litet barn där. #397

Nä, det är tanthanden vi ser.
Citera
2024-03-24, 08:44
Medlem
eldrattans avatar
Citat:

Det var nog bland den absolut fläskigaste handen jag sett. Han tror alltså på fullt allvar att en 14 årig snärt tjej skall bli upphetsad av att se hans polerade fläskhand spräcka resåren på hans randiga kallingar.
Citera
2024-03-24, 08:52
Medlem
ratboness avatar
Citat:
Jag

Den minst konstiga bilden gäddan har skickat är den på nån slags rörinstallation på jobbet. Den såg faktiskt rätt snygg ut.

Ha ha! Skrattade gott åt detta.

Vilken hjälte, skickar bilder på rördragning till en fjortonåring tjej 😃
Citera
2024-03-24, 09:02
Medlem
0xmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Ja jag tänkte också på det. Hans ursöta dotter är bara typ tre år yngre än det fiktiva barnet och heter samma sak. Ett inte supervanligt namn heller. Ibland tycker jag synd om vissa gäddor, som om de dras med utan att tänka själva. Men när samma namn som hans dotter heter dyker upp boooorde han tänka till.

Vad heter rörmokaren?
Citera
2024-03-24, 09:02
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Nä, det är tanthanden vi ser.

Som, sagt. #397 är en jävel på att få tämligen harmlösa motiv att bli obscena. Här är det en tanthand som ser ut som barnporr.

Citat:
Det var nog bland den absolut fläskigaste handen jag sett. Han tror alltså på fullt allvar att en 14 årig snärt tjej skall bli upphetsad av att se hans polerade fläskhand spräcka resåren på hans randiga kallingar.

Kolla de andra bilderna! Händerna är inte så fläskiga faktiskt. De passar inte ihop med kroppen i övrigt. Ser verkligen ut som tanthänder. Släta och mjuka. Inga hantverkarhänder där inte. Vad gör människan på jobbet om dagarna? Sexchattar med barn sju timmar och äter Kinamat på lunchrasten?

Inte att förglömma den sexiga bilden på hans ben som ser ut som gubbfisting. Oavsett motiv; knottrigt gäddben eller extremsex. Vem tänder på att få det skickat till sig? Ännu konstigare att skicka sitt ben faktiskt. Jag menar, det finns ju faktiskt folk som tänder på brutal fisting. Men ett jävla gäddben liksom?
Citera
2024-03-24, 09:09
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Som, sagt. #397 är en jävel på att få tämligen harmlösa motiv att bli obscena. Här är det en tanthand som ser ut som barnporr.

Kolla de andra bilderna! Händerna är inte så fläskiga faktiskt. De passar inte ihop med kroppen i övrigt. Ser verkligen ut som tanthänder. Släta och mjuka. Inga hantverkarhänder där inte. Vad gör människan på jobbet om dagarna? Sexchattar med barn sju timmar och äter Kinamat på lunchrasten?

Inte att förglömma den sexiga bilden på hans ben som ser ut som gubbfisting. Oavsett motiv; knottrigt gäddben eller extremsex. Vem tänder på att få det skickat till sig? Ännu konstigare att skicka sitt ben faktiskt. Jag menar, det finns ju faktiskt folk som tänder på brutal fisting. Men ett jävla gäddben liksom?

Detta är ju gäddkonst på högsta nivå. Picassoklass på bilderna.
Citera
2024-03-24, 09:11
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratbones
Ha ha! Skrattade gott åt detta.

Vilken hjälte, skickar bilder på rördragning till en fjortonåring tjej 😃

Den bilden var ju faktiskt rätt snygg ju! Det är när #397 ska fota sig själv som det blir fullständigt knas.

Men lite samma tänk som den där liraren (#321) som skulle impa på och sexa till det för barnet och skickade en bild på sin backkamera med texten "Skaplig backkamera".
Citera
2024-03-24, 09:12
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Detta är ju gäddkonst på högsta nivå. Picassoklass på bilderna.

Faktiskt! #397 skulle kunna ställas ut på Fotografiska. Besökare förfäras och äcklas innan de förstår vad det är de ser.
Citera
2024-03-24, 09:32
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xman
Vad heter rörmokaren?

Tilltalsnamn: samma namn och stavning som fotbollsspelande Olsson som råkade ut för blodproppar i hjärnan, målvakten Nordfeldt i AIK och Appelquist som varit programledare för Svenska nyheter

Förnamn 2: samma som _ _ _ _ -Bertil Taube

Förnamn 3: samma som skådespelande Jähkhel och författande Hellsing

Efternamn: ej norr men _ _ _ _ _ + kvist

Födelsedatum: samma som brasilianske racingföraren Sérgio Jimenez

Senast redigerad av PROLIFIC 2024-03-24 kl. 09:42.
Citera
2024-03-24, 09:40
Medlem
Rekas avatar
394
Jag får välja att anta att du är 394. Hur går det med att rentvå dig själv?

Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
394

Det finns mycket hål i storyn och dumpen väljer att skriva det på ett sätt som passar dom bäst såklart.

För det första finns det inget som bevisar att kontot är mitt. Jag har vid flera tillfällen kontaktat Sara och skolan och förklarat det. Även visat upp mail med kik supporten som bekräftar det. Sara menar att hon ser att min mailadress är kopplat till kik kontot. Vid två olika tillfällen har det även sagts att kik kontot tagits bort vilket supporten sagt inte stämmer, kontot är fotfarande aktivt.

Det finns tydliga inloggningsloggar som visar att någon annan loggat in på snapkontot flera gånger under det senaste året. Dessa har såklart ignorerats.

Dumpen säger att inloggning på snapkontot skett med min gamla telefon, vilket inte stämmer. Står även det tydligt i loggarna.

Man behöver kritiskt ganska texter på nätet och framför allt texter från dumpen. Hela härvan mellan etc och dumpen är ett exempel på det.

Ställ frågor istället för att anta så kanske vi kommer någonstans. Jag blir hotad hela tiden från olika håll för tillfället och försöker att minimera det så mycket som möjligt, men jag försöker svara så gott jag kan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in