2024-03-23, 07:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Cirkulerar rykten på Reddit om att flera har köpt sig fria från uthängningar.

Detta skulle inte förvåna mig överhuvudtaget. Så pengar kåta Sara och Patrik är, så helt plötsligt är inte barnens trygghet lika viktig när det gäller pengar?

Det skulle vara kul att veta hur många som skulle göra det här utan betalning.
Citera
2024-03-23, 08:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Cirkulerar rykten på Reddit om att flera har köpt sig fria från uthängningar.

Själv har jag hört att de har betalat hundratals behandlingar åt gäddor
Citera
2024-03-23, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
I en annan tråd skriver du att du köper sex av prostituerade.
Det är olagligt och låter sorgligt.
Men barn rör man inte sexuellt. Det tycker vi alla normala människor.
Man kan tycka att vuxna ska ge fan i barn (och även tonåringar) men ändå förstå att Dumpens verksamhet och medarbetare är skit som inte hjälper till att skydda några barn.
Citera
2024-03-23, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Man kan tycka att vuxna ska ge fan i barn (och även tonåringar) men ändå förstå att Dumpens verksamhet och medarbetare är skit som inte hjälper till att skydda några barn.
Sant!
Citera
2024-03-23, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
ECT är ett media för att lyfta upp och skapa debatt, inte att vara helt neutrala. De lyfter sådant de ser som negativt, och det som inte är det låter de vara och som de flesta media låter de läsaren bedöma det andra.

ECT är en snygg och behaglig sida att läsa, Dumpen är krånglig och tråkig, och videospelaren är värdelös.

Så Dumpen lyfter flera olika perspektiv? Någon mer enkelspårigt media finns inte, är som åttondeklassarnas skoltidning. Man kan inte tro de har gått färdigt grundskolan.

Röstlund har gjort bra ifrån sig utifrån det material han haft, han kan inte rå för att han inte får tillgång till deras samarbeten och de anlitade professionen kontaktuppgifter, så han kan skriva gott om dem och göra dem rättvisa. Som journalist måste han utgå från att det finns myror i mossan om viktig data saknas- undanhålls.

Bertil- har du någon teori varför inte vi får veta vilka professioner de anlitar med deras referenser. De vill uppenbarligen ha kunder, att visa svart på vitt skulle kunna göra att de blir efterfrågade. I sådana institutioner som Inpulskollen är det snarast regel att redovisa CV.
Välskrivet av dig. Varken Sara eller Patrik har gått ut grundskolan. Att titta på dumpens sida är som att titta på en 1a klassares grupparbete. Det är bara offerkoftan som är gigantisk på bägge två.
Citera
2024-03-23, 09:13
Medlem
Flera gäddor som påstått sig "bli hackade", jag fattar ju att de ljuger, men hur skulle det gå till rent tekniskt?

Någon kommer över gäddans användarnamn och lösenord på KiK (hur då?) Loggar in och sänder någon slags fejkade live-bilder på gäddan (hur går sånt till?)

Kan någon komma på ett trovärdigt sätt en vanlig tjomme skulle kunna "hacka gäddor" på?
Citera
2024-03-23, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg

Jag håller med till 100%. Man kan också undra över vad vederbörande menar med "vi normala".
Normal kan definieras på många olika sätt. Är det ens normalt att känna till dumpen? Majoriteten av Sveriges befolkning vet inte vad dumpen är.
Citera
2024-03-23, 09:28
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Men om de stämmer träff med någon via kik och personen dyker upp där då? Hur förklarar du det?
Vem är de? Vad ska jag förklara? Personen?
Annars kan jag verkligen rekommendera nåt av dumpen kommentarsfält där du kan träffa andra kvinnor som tänker som dig.
Citera
2024-03-23, 09:42
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Vem är de? Vad ska jag förklara? Personen?
Annars kan jag verkligen rekommendera nåt av dumpen kommentarsfält där du kan träffa andra kvinnor som tänker som dig.
Kan du svara? Eller ska du fortsätta prata bort det?
Citera
2024-03-23, 09:54
Medlem
Citat:
Kan du svara? Eller ska du fortsätta prata bort det?
Jag ställde tre frågor till dig, detektiven, svara på dom så ska vi se vad vi kan göra.

Du är verkligen tuff med dina hårdkokta metoder, man blir helt paff av sina överintelligenta frågor, kanske särbegåvade Sara får upp ögonen för dig!
Citera
2024-03-23, 09:57
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag ställde tre frågor till dig, detektiven, svara på dom så ska vi se vad vi kan göra.

Du är verkligen tuff med dina hårdkokta metoder, man blir helt paff av sina överintelligenta frågor, kanske särbegåvade Sara får upp ögonen för dig!
Jag ställer en fråga till dig. Då får du väl svara på den och sedan ställa tre frågor till mig? Varför ska du slingra dig och sedan kräva att jag ska svara på dina frågor först?

Du sa att du är gädda #395. Intelligensnivån verkar ju stämma iallafall.
Citera
2024-03-23, 10:05
Medlem
Citat:
Jag ställer en fråga till dig. Då får du väl svara på den och sedan ställa tre frågor till mig? Varför ska du slingra dig och sedan kräva att jag ska svara på dina frågor först?

Du sa att du är gädda #395. Intelligensnivån verkar ju stämma iallafall.
Gud va taskig du är!!

Jag har svarat dig utförligt sen om du inte förstår svaret och jag skjutit över målet får du ta ansvar för själv. Jag trodde du trollade, men du är verkligen korkad.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-03-23 kl. 10:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in