2024-03-22, 15:39
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Vi skulle behöva hennes historia här.
Att han säger att hon tog initiativet är ett stående svar för alla överfallsvåldtäkter
Han erkänner att de övertalade henne när hon sa nej
Dina argument gäller bland vuxna. Men en 8-åring "övertalar" inte en 15-åring. I normalfallet hade du argumenterat exakt tvärtom, det är den äldre som har ansvaret.
Citera
2024-03-22, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
En 7-8-årig pojke utnyttjar inte en 15-årig tjej. Det är självklart att det var åt andra hållet. Du verkar sakna vett totalt, har du aldrig sett en sju-åring?

Med dagens lagbok är detta våldtäkt av barn.
Du vet om att blattar är mycket tidigare utvecklade än svenska barn va? Och den där Dogge är en blatte.
Citera
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Och ren juridiskt spelar det ingen roll.

Gör det visst. Övertalan kan göras på många otrevliga former som tvingar
Citera
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Vi skulle behöva hennes historia här.
Att han säger att hon tog initiativet är ett stående svar för alla överfallsvåldtäkter
Han erkänner att de övertalade henne när hon sa nej
Det vi vet är att hon var 15. Pojkarna 7-8.
Ingen hade sex. Utav förståeligt skäl.
Allting annat är fantasier.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville

Citat från artikeln. Hur kan folk klandra en 7-8 årig Dogge som egentligen blev sexuellt utnyttjad av en äldre tjej?

https://www.expressen.se/noje/dogge-doggelitos-svar-efter-kritiken-ingen-tvingande-henne/
Hur kan du ens anse att hon gjorde fel när han klart och tydligt berättar att dom tjatade på henne att dom ville ha sex med henne? Så du menar att det är den som blir övertygad genom tjat är den som gör fel? Du har inte många högskolepoäng va?
Citera
2024-03-22, 15:41
Medlem
Så stormar det i ankdammen igen. För det första är väl hela historien preskriberad och för det andra är det väl inte Dogge vi skall hetsa upp oss över. Han var 7-8 år!! Tjejen däremot var ju 15 om jag förstått rätt. Jag vet inte vad Dogge kan eller är bra på, men från min sida ingen skugga över honom.
Citera
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRISEagain
Du vet om att blattar är mycket tidigare utvecklade än svenska barn va? Och den där Dogge är en blatte.
Tjejer är mycket tidigare utvecklade än killar. Men just det verkar sakna betydelse för dig?

En sexist till avslöjad. Det kryllar av er i tråden.
Citera
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Gör det visst. Övertalan kan göras på många otrevliga former som tvingar

Du menar alltså om jag blir övertalad av ett gäng 8-åriga flickor att sätta på dom och jag gör det - så kan jag inte bli dömd för detta? Jag har alltså inte våldtagit barnen?
Citera
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Det blev alltså för jobbigt för dig med tjejer som våldtar så du fokuserar på att förtala offret.

Det är tvärt emot hur det brukar låta i media, det är alltid offret man ska lyssna på, och du hade fokuserat på offret om det var en tjej. Det gör dig till sexist.

Men sluta vara en idiot. Han nämner inget om ålder på varken sig själv eller tjejen på intervjun på youtube. Bara att de va "små", inte barn. Har inget med feminism att göra. Snacka om att alla blir fördummade med dagens debattklimat, både vänster och höger.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Det vi vet är att hon var 15. Pojkarna 7-8.
Ingen hade sex. Utav förståeligt skäl.
Allting annat är fantasier.
Så du menar att han ljuger i intervjun, att inget av det han berättar har hänt?
Citera
2024-03-22, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.
Har du ens läst or lyssnat?
Allmänt e korkad?
Citera
2024-03-22, 15:42
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Ingen som reflekterar på att de inte hade sex utan bara juckade lite utan penetration?

Jag tog aldrig del av intervjun. Ännu mer märkligt i så fall med alla bimbos som hojtar om att småbarn borde fatta bättre än att ha sex med byxmyndiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in