2024-03-22, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
Ja precis den bilden finns på min och min frus fb sedan den resan

Hur ställer sig din fru till det som har hänt? Vill hon fortsätta vara tillsammans med dig eller är förhållandet över?
Citera
2024-03-22, 13:14
Avstängd
Citat:
Det var i början av vår förhållande. Jag åkte till mina föräldrars hemland och träffade på släktingar. Dåligt med internet på den tiden. Vi snackade på internetcafe lite då och då när det fanns tillfälle.

Du åkte till Iran i juni men i juli försvann du i 12 dagar.
Citera
2024-03-22, 13:16
Medlem
Jag trodde jag skulle få civiliserade frågor från er, och det har jag fått men det är en hel del andra som är rätt grova i sitt språk som kontaktar mig.

Jag väntar på lite instanser och tar det därifrån. Det finns många vägar att gå. Många har nämt polis och förtal samt ETC. Tackar för förslagen, och loggar ut nu
Citera
2024-03-22, 13:21
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ja precis den bilden finns på min och min frus fb sedan den resan

Jo. Vi fattar. Men du, #394. Om det inte är du som skickar snoppbilder till barn, vem är det då? Vem är det som låtsas vara du och varför?

Nej! Du behöver (och får!) inte lämna ut namn på vederbörande här. Men nån enkel förklaring kan du väl ge oss som inte fattar? En enkel förklaring här samt att du lämnar in alla enheter du disponerar till Polisen och så kontaktar du ETC så att din historia kommer ut. Superenkelt ju?
Citera
2024-03-22, 13:21
Medlem
Citat:
Jag trodde jag skulle få civiliserade frågor från er, och det har jag fått men det är en hel del andra som är rätt grova i sitt språk som kontaktar mig.

Jag väntar på lite instanser och tar det därifrån. Det finns många vägar att gå. Många har nämt polis och förtal samt ETC. Tackar för förslagen, och loggar ut nu

ETC verkar vara villiga att gräva i Dumpens verksamhet så det är nog din bästa väg att gå. Om du talar sanning och har bevis för din oskuld tycker jag att du ska visa det för dem.
Citera
2024-03-22, 13:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:

Du har fått flera "civiliserade" och ytterst berättigade och ärligt ställda frågor men du har underlåtit att svara på dessa. Gääääsp, #394! Kom igen nu!
Citera
2024-03-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Du har fått flera "civiliserade" och ytterst berättigade och ärligt ställda frågor men du har underlåtit att svara på dessa. Gääääsp, #394! Kom igen nu!
394 din frus föräldrar fick rätt när de sa åt sin dotter att inte blanda sig med såna som dej..var det trevligt att återse dina grannars get när du var i Iran?
Citera
2024-03-22, 13:44
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonknull
394 din frus föräldrar fick rätt när de sa åt sin dotter att inte blanda sig med såna som dej..var det trevligt att återse dina grannars get när du var i Iran?

Är det mig du pratar med?

Jag har har ingen fru. Jag har heller ingen släkt i Iran. Och vad är det här för psykosinlägg? Bättre än så här kan väl Flashback ändå? Det är ju bara strax efter lunch.

Hursomhelst så har #394 några "civiliserade" frågor att svara på.
Citera
2024-03-22, 13:47
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Omöjligt att säga vad det är på den bilden som avger den där blurrade nyansen. Går inte hävda att det skulle vara ett täcke.

Dessutom måste det vara frun själv som försöker sätta dit sin man om hans historia ska gå ihop. Annars är det en extremt nära vän till Rami som dels vet om att han ligger på sjukhuset med sin dotter och dels får tag på dessa dickpics i princip samtidigt som de skickas till frun.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/IMG_1759.png

Även om frun bekräftar att bilderna föreställer Ramis kuk så bevisar det ingenting. Han kan ha skickat bilderna till både frun och ett barn ungefär samtidigt om han chattade med flera medan han låg på sjukhuset. Då har han dessutom skapat alibi åt sig själv genom att bilderna skickas till frugan samma tid som barnet får dom.

Hans försvar håller helt enkelt inte. Det är bra mycket större sannolikhet att det handlar om skademinimering av en chockad individ. Vi har sett det förr.

Det här med att skicka kukbilder till sin fru. Vem gör ens det..?
Jag kanske är en tråkig typ, men har aldrig ens tänkt tanken. Blir lite förvånad över frågeställningen "har han, eller har han inte, skickat till frun". Frågeställningen borde vara: Varför, och hur rimligt vore det, att någon skulle skicka kukbild till sin partner sedan flera år?
Citera
2024-03-22, 14:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Det här med att skicka kukbilder till sin fru. Vem gör ens det..?
Jag kanske är en tråkig typ, men har aldrig ens tänkt tanken. Blir lite förvånad över frågeställningen "har han, eller har han inte, skickat till frun". Frågeställningen borde vara: Varför, och hur rimligt vore det, att någon skulle skicka kukbild till sin partner sedan flera år?

Enligt honom så var det hålla gnistan i liv.
Men dem har varit ihop i över ett decennium.
Båda är intresserade av Disney och tecknat.
Jag förstår nu varför han finns på Dumpen.
Citera
2024-03-22, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Är det mig du pratar med?

Jag har har ingen fru. Jag har heller ingen släkt i Iran. Och vad är det här för psykosinlägg? Bättre än så här kan väl Flashback ändå? Det är ju bara strax efter lunch.

Hursomhelst så har #394 några "civiliserade" frågor att svara på.
Sorry,självklart inte till dej..det va till 394 (det var oxå därför Jag startade med att skriva 394) trevlig helg
Citera
2024-03-22, 14:16
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonknull
Sorry,självklart inte till dej..det va till 394 (det var oxå därför Jag startade med att skriva 394) trevlig helg

Lugnt!

Hursomhelst så tycker jag att #394 ska komma tillbaka och svara på de "civiliserade" frågorna han efterlyste och som han har fått flera ggr. Vem är det som vill honom så illa att vederbörande påbörjade den här komplotten redan för 6+ år sen? Och vilket är motivet? Hur har personen fått tag på hans penisbilder? Och vems dotter är det som har varit på sjukus?

Om det nu är så att han har blivit utsatt för en ondsint sammansvärjning så borde det vara ganska så enkelt avhjälpt genom att han lämnar in samtliga sina enheter till Polisen och sen kontaktar ETC och berättar vad han utsatts för. Plättenkelt ju. ETC lär vilja kabla ut hans historia. Det, och att han svarar på de "civiliserade" frågorna han har fått här och hjälper oss att få ihop storyn.

Trevlig helg du med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in