2024-03-22, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
Skickad till min fru på messenger. Vi försöker hålla gnistan vid liv när vi är ifrån varandra. Dessa har såklart tagits bort efter en tid då vi använder messenger till det mesta i livet och inte vill att det ska råka ses av någon.

Kik kontot är inte nedstängt enligt kik supporten och fotfarande aktivt.

Live bilder går att fejka har en enkel googling och någon i tråden längre bak skrivit.

Det ligger en del processer igång som jag inte kan göra något åt just nu. Väntar på svar från flera instanser.

Som många har märkt har vi varit väldigt öppna med sociala medier och bilder etc på vårt liv innan allt detta. Många visste om att vår dotter låg på sjukhuset.
Hvis du skal fake en livebild trenger du en original.
Det betyr at du har tatt en selfie som noen har stjålet.

Hvor er den stjålet fra og har du originalen?
Citera
2024-03-22, 12:40
Avstängd
Citat:
Skickad till min fru på messenger. Vi försöker hålla gnistan vid liv när vi är ifrån varandra. Dessa har såklart tagits bort efter en tid då vi använder messenger till det mesta i livet och inte vill att det ska råka ses av någon.

Live bilder går att fejka har en enkel googling och någon i tråden längre bak skrivit.

Det ligger en del processer igång som jag inte kan göra något åt just nu. Väntar på svar från flera instanser.

Som många har märkt har vi varit väldigt öppna med sociala medier och bilder etc på vårt liv innan allt detta. Många visste om att vår dotter låg på sjukhuset.

Ni försöker hålla gnistan i liv.
Vart försvann du i 12 dagar?
Om man läser din fru blogg.
Hon verkar väldigt besviken.
Citera
2024-03-22, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98

Vart kan man hitta hennes blogg?
Citera
2024-03-22, 12:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonnnym111
Vart kan man hitta hennes blogg?

Juli 2010 - jävla skit.
https://pagnie.blogg.se/category/dalarna.html
Citera
2024-03-22, 12:49
Medlem
Citat:

Han var säkert hos en 14 årig kusin den förbannade skäggapan.

Hoppas Frugan drar som en avlöning nu när hon fått se apans verkliga person.

Eller är hon en svag person som inte vågar lämna honom.

Säger det igen........ Den som trasslar in sig med en skäggapan/näsa får skylla sig själv det har vi sett allt för ofta.
Citera
2024-03-22, 12:59
Avstängd
Citat:

Just ja...
I kik chatten finns en bild på dig i keps.
Det är samma keps som i din fru blogg.
Resan ni gjorde till Tokyo 2013.
Citera
2024-03-22, 13:02
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Vem har du som hatar dig så mycket som gör en sån här komplott?

Det här!

Som jag redan har påtalat så vore det fint om #394 kan gå in och förklara för oss hur detta har gått till. Vem ligger bakom? Och varför? Sjukt intressant!

Om man nu har rent mjöl i påsen och vill rentvå sig själv lämnar man givetvis in varenda enhet man har till Polisen och samarbetar som fan samt kontaktar ETC för att få ut sin berättelse. Hallå!!!

Skumt allt detta. Minst sagt. Och ja, jag räknade sjukt fel. Kik-kontot har inte funnits i åtta år, men väl 6+ år. Diff på två år är mycket, men i det här sammanhanget ganska lite. VEM är det som vill sätta dit snoppläraren/kommunikatören som är med en dotter (oklart om det är hans egen eller en kollegas) på akuten? VEM? Och VARFÖR?
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-03-22 kl. 13:36.
Citera
2024-03-22, 13:02
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Juli 2010 - jävla skit.
https://pagnie.blogg.se/category/dalarna.html
Men vad har det inlägget egentligen med det här att göra?

Det inlägget du hänvisar till är skrivet den 26/7-2010, dvs för snart 14 år sedan. Vad har ett 14 år gammalt inlägg för relevans i det Dumpen påstår idag?
Citera
2024-03-22, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen

Det inlägget du hänvisar till är skrivet den 26/7-2010, dvs för snart 14 år sedan. Vad har ett 14 år gammalt inlägg för relevans i det Dumpen påstår idag?

Att han var en empatistörd skitstövel redan då o inte jobbade på att hålla gnistan i liv på den tiden...
Citera
2024-03-22, 13:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen

Kepsen.
Deras resa i Tokyo 2013.
Samma bild som på kik.
Citera
2024-03-22, 13:10
Medlem
Citat:

Det var i början av vår förhållande. Jag åkte till mina föräldrars hemland och träffade på släktingar. Dåligt med internet på den tiden. Vi snackade på internetcafe lite då och då när det fanns tillfälle.
Citera
2024-03-22, 13:11
Medlem
Citat:
Kepsen.
Deras resa i Tokyo 2013.
Samma bild som på kik.

Ja precis den bilden finns på min och min frus fb sedan den resan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera