Citat:
Ursprungligen postat av
VinnarenSkriver
Vi behöver anpassa oss om vi ska delta i samhället eftersom vårt naturliga tillstånd är att vara aggressiva, hierarkiska och konfrontativa, medan det feminina samhället kräver tamhet, följsamhet och räddhågsenhet. De vill ha lydiga små lamm. Och herden, det är en fet feminist och en fet kapitalist från BlackRock. Riktiga människokännare-
Lycka till med att vara ett lydigt litet lamm.
Jag har 15års erfarenhet att bejaka mitt inre rovdjur. Det går inte dåligt kan jag säga.
Förmågan till självkontroll är det som gör stor skillnad i samhället.
Självkontrollen är det som gör att vi som är "farliga" väljer. Vi har dessutom fler val.
Edit:
Den feta ESG-feministen på Black Rock och Vanguard fick sparken för 1,5 år sedan.
Likaså DIE/HR-avdelningarna på stor-tech-bolagen. De kan inte ens koda, var inte intresserade och anställde likasinnade. De är borta nu. Kvar är bara deras havererande ekon. Se t.ex. hur Disney mm. havererar stort... Allt med DIE/ESG-tema floppar fett.
Återkommer med lite mer officiella ESG-uttalanden från Black bråck och Flarnguard...
Här är lite kött på benen:
https://www.reuters.com/business/sustainable-business/vanguard-quits-net-zero-climate-alliance-2022-12-07/