2024-03-22, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
rädda fel skjutna personer kanske?

Menar du att han som blev skjuten är fel person?

Mkt möjligt men har endå svårt att tro det. Är fallet så då är det jätte synd men att 3personer går ut bara sådär med en ak och tar fel person låter märkligt. Killen har nog även blivit dit lurad där mördarna har fått klartecken men om det är felskjutning då är det nog benzo killar som har utfört detta och även spelat in en oskyldig som blir skjuten då lär nog inte beställaren bli så glad.
Citera
2024-03-22, 00:51
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viproom
Ingen aning bor långt ifrån sthlm områderna men om det tar 10 min så passade de ta en kaffepaus eller något.

De är nog vana med det här skitet och prioriterar hellre att försöka rädda någon som verkligen behöver hjälp.

Dom måste få klartecken och säkerhetsgarantier från polisen innan dom kan åka in med ambulanser när det skjuts så där.
Citera
2024-03-22, 00:52
Medlem
Citat:
Menar du att han som blev skjuten är fel person?

Mkt möjligt men har endå svårt att tro det. Är fallet så då är det jätte synd men att 3personer går ut bara sådär med en ak och tar fel person låter märkligt. Killen har nog även blivit dit lurad där mördarna har fått klartecken men om det är felskjutning då är det nog benzo killar som har utfört detta och även spelat in en oskyldig som blir skjuten då lär nog inte beställaren bli så glad.
finns öht inget i tråden som bekräftar att det är ett beställnings-mord.
Citera
2024-03-22, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
finns öht inget i tråden som bekräftar att det är ett beställnings-mord.

Ne finns inget bekräftad men bara massa spekulationer.

Några gissar på det andra inte ,inget vet men intressant ändå haha
Citera
2024-03-22, 00:55
Medlem
Bekräftat död nu enligt Aftonbladet

En man i 30-årsåldern sköts på torsdagskvällen ihjäl söder om Stockholm.

Enligt uppgifter till Aftonbladet satt han och åt på en restaurang när maskerade gärningsmän stormade in med en automatkarbin.
Senast redigerad av 21.savage 2024-03-22 kl. 00:59.
Citera
2024-03-22, 00:58
Medlem
JustTrollings avatar
Avliden enligt Polisen.
Den person som hittades skjuten har avlidit och anhöriga är underrättade. Det rör sig om en man i 30-årsåldern. En förundersökning om mord är inledd. Rubriken på notisen har ändrats.
https://polisen.se/aktuellt/handelse...drap-botkyrka/
Citera
2024-03-22, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Varför ska jag behöva anlita en samlare när du kan montera någon form av påse på kallen om man är ute efter att fånga upp hylsor? Börja leta efter dem på marken låter tidskrävande när sirenerna börjar låta...

Vad är samlare?
Citera
2024-03-22, 01:04
Medlem
Citat:
Stod på expressen enligt någon vittne att ambulansen kom ungefär 20min efter att de hade ringt.

Jag menar ska det verkligen ta sån tid? Han dog nog snabbt men endå 20 min låter länge för en sådan händelse kan man tycka.

Ambulans måste invänta polisens godkännande att komma fram till en brottsplats som omfattar en skjutning t.ex.
Citera
2024-03-22, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
sidan nersläckt nu

Nej!
Citera
2024-03-22, 01:06
Medlem
Vittnet trodde att det tog typ 20 min innan ambulansen kom, vagt och inget att gå efter, då det lätt kan kännas som en evighet i en sådan situation.
Citera
2024-03-22, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Bekräftat död nu enligt Aftonbladet

En man i 30-årsåldern sköts på torsdagskvällen ihjäl söder om Stockholm.

Enligt uppgifter till Aftonbladet satt han och åt på en restaurang när maskerade gärningsmän stormade in med en automatkarbin.
Han blev inte skjuten inne på restaurangen, utan tog sig dit, enligt polisens presstalesperson Nadya Norton till Expressen.
Senast redigerad av Tesla83 2024-03-22 kl. 01:14.
Citera
2024-03-22, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Vad är samlare?
Precis det han säger en slags påse så inte några hyslor faller på marken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto