Citat:
Ursprungligen postat av
Wotan
På en Sebbe/Sebastian (riktig människa som bor nära ICA i Norrköping där #200 greps) som har kopierat gäddan med datorvågor från hjärnan och imiterar hans lukt för att lura den ev påhittade ex-flickvännen och lura bort henne tillsammans med sin sambo. Eller som #200 skrev i sitt senaste Facebook-inlägg den 22/1: "Nora är hos Sebbe o Emilie. Två .... Som framställer min doft via kemi som samtidigt utger gift/poison. Sluta dofta/lukta på det Nora det är farlig!"
Att han är sjuk märkte jag fort. Han anser inte själv att han är det. När jag fattade hur sjuk han är frågade jag om han inte tyckte han gjorde fel (han kollade barnporr med sitt ex som också blev utnyttjad som barn) hans resonemang var bokstavligen "När jag var sex år så var det skönt när en kvinna tog på mig, så alla barn far inte illa av det, många njuter ju"
En riktigt psykiskt sjuk mamma. Vet väldigt mycket mer om saker han gjort och hur hans hjärna fungerar. Han är inte "bara" pedofil, han är en extremt sjuk människa som gjort och tror andra saker. Såg inga mordiska tendenser under den korta tid vi sågs dock.