2024-03-03, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det står beskrivet i FUP att dom hittade killen som snott grejerna men att han inte ville lämna tillbaka dom så det var knappast påhittat.
Jag ska söka lite men "att inte vilja lämna tillbaka..." låter ju lite vagt.

Gm verkar vara lokalt känd i butiker fick jag pm om. Typ ställa till scener tror jag.
Citera
2024-03-05, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
När man lyssnar på rättegången så kommer det ju fram att Magnus är en svartsjuk liten bebis som tex går o lägger sig i sin lastbil när han blir sur. Det är ju tönt/WT varningar på honom.
Garanterat droger samt taskig ekonomi oxå.
Me andra ord ett riktigt bottennapp. !

Obs försvarar inte det hon gjort men förstår att hon gjorde det.

Problemet är ju att hon är ännu mer svartsjuk.

Han har garanterat sina brister men skulle inte säga att jag förstår varför hon hugger en man med kniv.

Hon ljuger i rättegången så det står härliga till. Jag är tillräckligt bekant med henne för att ha fått höra saker (från henne personligen) som hon sen sitter och säger inte stämmer. Hon är en mytoman av rang! Och mycket därtill. Ser inte att det finns något som helst försvar för hennes handling.
Citera
2024-03-05, 13:17
Medlem
Den där killen är inte frisk heller! En massa skumma affärer och sett honom vara aggressiv och knuffat omkull tjej utan något syfte för att sen slå ner hennes kille. Dom som var där sa att han var påverkad av annat än alkohol, och gärna tog vad fan som helst..

Skulle inte förvåna mig om det var någon annan som kniv högg honom och att han köper sig fri genom att skylla på sin notoriskt lögnare till tjej.

Han försöker i rätten att se så jävla oskyldig ut och reko 🤮
Citera
2024-03-05, 18:06
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krisen71
Den där killen är inte frisk heller! En massa skumma affärer och sett honom vara aggressiv och knuffat omkull tjej utan något syfte för att sen slå ner hennes kille. Dom som var där sa att han var påverkad av annat än alkohol, och gärna tog vad fan som helst..

Skulle inte förvåna mig om det var någon annan som kniv högg honom och att han köper sig fri genom att skylla på sin notoriskt lögnare till tjej.

Han försöker i rätten att se så jävla oskyldig ut och reko 🤮

Precis, han är ingen svärmorsdröm inte!
Umgås med knarkare och storskojare o ljuger riktigt proffsigt.
Man brukar säga kaka söker maka, eller hur?
Citera
2024-03-10, 23:28
Medlem
Är denna M@gnus uppväxt i Ockelbo?
Då måste jag läsa Fupen isf hehe. Längesen man träffade den herren
Citera
2024-03-12, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelof
Är denna M@gnus uppväxt i Ockelbo?
Då måste jag läsa Fupen isf hehe. Längesen man träffade den herren
Vad vet du om denna "herre"
Citera
2024-03-13, 19:12
Medlem
Absolut ingenting senaste åren.
Träffat på honom mkt I yngre år. Han var ofta inblandad i bråk. Vi drog oftast inte jämnt npr vi träffades hehe
Citera
2024-03-21, 11:52
Medlem
Är det Cassandr* som bott i Söderhamn/trönö och gått på vågbroskolan under högstadiet?
Citera
2024-03-21, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bannemanne1
Är det Cassandr* som bott i Söderhamn/trönö och gått på vågbroskolan under högstadiet?

Stämmer bra, låter som du sitter inne på en del roliga historier?
Citera
2024-03-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickup
Stämmer bra, låter som du sitter inne på en del roliga historier?

Inte så värsta mer än att jag gick på samma skola som henne. Dock nåt år yngre. Men det jag kommer ihåg är att hon då var väldigt högljudd, ville synas och höras. Var bättre än alla andra tydligen. Kunde bli arg snabbt om någon retade henne eller om något var orättvist enligt henne. Förstår att hon är stark då hon är väldigt lång också.
Citera
2024-03-25, 08:29
Medlem
Muslimfittas avatar
Cassandra Jansson ser inte svensk ut, är hon möjligtvis en iranier som bytt namn? Hon ser iransk ut.

https://www.gd.se/2022-10-23/cassandra-flyttade-fran-hus-till-hyreslagenhet-och-stortrivs-4HIjI
Citera
2024-03-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Cassandra Jansson ser inte svensk ut, är hon möjligtvis en iranier som bytt namn? Hon ser iransk ut.

https://www.gd.se/2022-10-23/cassandra-flyttade-fran-hus-till-hyreslagenhet-och-stortrivs-4HIjI
Hennes efternamn Conchi tyder väl snarare på sydamerikanska rötter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in