2024-03-19, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Jeg fikk opp eier og medeier da jeg søkte på vegvesen.no. Bosatt i Førde.

Tv83787 , ingenting der
Tv83789, eier bosatt i Førde , B:T: L
Senast redigerad av Extremadura 2024-03-19 kl. 18:11.
Citera
2024-03-19, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Han er vel siktet for medvirkning til grov frihetsberøvelse? Og det inkluderer å mulig forvolde noens død. Uten at jeg tror lykkejægeren er direkte innblandet i saken i det hele tatt.
PSS derimot. Han prøver febrilsk å få erklært seg som utilregnlig og nekter plent å prate. Anket forrige dom og er fullstendig utilgjengelig. Rundt han det meste jobbes nå, tror jeg.
Hadde vært veldig spennende å vite mer om hans omgangskrets.

Det stemmer at RUs siktelse ble endret til medvirkning til grov frihetsberøvelse. TH ble siktet for medvirkning til drap/drap på sin kone og varetektsfengslet noen uker i forkant av at RU ble siktet for det samme før endringen da kom etter 48 timer.

Men nå ser det ikke ut til at noen er grovt frarøvet sin frihet her, men i stedet drept. Og da blir det nærliggende å tenke at siktelsen mot han etterhvert vil frafalles.

Politiets hovedfokus er åsted, videoprosjekt, kryptosporet og noen nye temaer de ikke vil snakke noe om. De skulle gjerne ha visst hvem Futurummann/menn er for å få dette ut av verden. Men man ser ingen aktive forsøk fra deres side for å finne ut av det i form av en ny etterlysning for eksempel. Det ble imidlertid nevnt i Krimpodden av LRØ noe om teledata. Om dette er i forbindelse med dette eller andre observerte aktiviteter i videoprosjektet delte de ikke.
De kunne sikkert tenkt seg å konfrontere PSS også, men for øyeblikket ser det ikke ut som om det blir helt enkelt å få til.
Jeg vil tro at det å finne levningene hennes er et høyaktuelt tema for dem. Det var en del optimisme å spore der nå 6 år inn i etterforskningen i Krimpodden. Hva optimismen hos dem skyldes var litt vanskeligere å få tak på utover at de håpte på et gjennombrudd i form av et tips eller et gjennombrudd i noen etterforskningsskritt de har tatt i denne forbindelsen. Lav terskel for søk visstnok.
Citera
2024-03-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Men nå ser det ikke ut til at noen er grovt frarøvet sin frihet her, men i stedet drept. Og da blir det nærliggende å tenke at siktelsen mot han etterhvert vil frafalles.

Akkurat det som var mitt poeng. Hans nåværende siktelse inkluderer om hun på et vis dør under denne grove frihetsberøvelsen. Og akkurat sikker virker ikke politiet på at hun er drept på stedet.

Levningene er i mitt hode kanskje det siste de vil finne ut av.
Citera
2024-03-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Akkurat det som var mitt poeng. Hans nåværende siktelse inkluderer om hun på et vis dør under denne grove frihetsberøvelsen. Og akkurat sikker virker ikke politiet på at hun er drept på stedet.

Levningene er i mitt hode kanskje det siste de vil finne ut av.

Jeg tror siktelsen ville hatt en annen ordlyd dersom politiet mente at han ved sine handlinger hadde forvoldt hennes død. Vi får se. Jeg tror siktelsen frafalles.

Ser ut til at hodet ditt har tenkt tanker som stemmer med det vi vil oppleve skje idenne saken. Funn av levninger er vel det som nå gjenstår før tiltalene kommer. Vi får håpe de får det gjennombruddet de ser ut til å være i behov av, i hvertfall var i behov av når dette ble nevnt i oktober.
Citera
2024-03-19, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Jeg tror siktelsen ville hatt en annen ordlyd dersom politiet mente at han ved sine handlinger hadde forvoldt hennes død. Vi får se. Jeg tror siktelsen frafalles.

Ser ut til at hodet ditt har tenkt tanker som stemmer med det vi vil oppleve skje idenne saken. Funn av levninger er vel det som nå gjenstår før tiltalene kommer. Vi får håpe de får det gjennombruddet de ser ut til å være i behov av, i hvertfall var i behov av når dette ble nevnt i oktober.

Blir bare ordsalat dette. Hans siktelse ER grov frihetsberøvelse. Den inkluderer straffemessig at hun kan bli drept, men ikke nødvendigvis av han. Jeg tror også den blir frafalt ettersom jeg ikke tror han har noe med dette å gjøre.
Citera
2024-03-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremadura
Søkte litt på disse gamle BMW bilene bare for moro skyld, ser det er gjort mange ganger bakover her på Flashback.

Kom opp en Bmw X3 Xdrive20d 2012 Rød personbil med nummer : TV83787

Et nærmere søk på vegvesen.no- din side på TV83787: Du har tastet inn et ukjent registrerings-, understellsnummer eller personlig skilt. Sjekk at du har skrevet riktig og prøv på nytt.

Hæ, sier jeg bare, kanskje jeg har gjort en liten feil? Nei ingen feil fra min side
Det er bare Politiet som kan gi ordre om og skjule en bil slik, vil jeg tro, Er sjøl ingen konsp. teoretiker, kanskje en naturlig årsak, muligens BMW-en er en bil brukt av politiet, er den vraket eller stjålet bruker det og stå der. Virker som bilen er forsøkt visket vekk

Bilen er for gammel. "vår bil" er en facelift med G01 karrosseri, dvs sein 2016 mod, eller nyere. 2015 og nedover er ikke interssant.
Citera
2024-03-21, 17:54
Medlem
Sett at det er en nordmann bak krypto rigget burde det vært enkelt å finne GM dersom onkel P hadde fått alle tilganger..

NordVpn er en betal tjeneste, får ikke gjort noe uten å betale, ingen "free trial" mulighet. Hvem Nordmenn abonnerte og betalte for NordVpn i 2018??? Noen er det jo, men likevel ikke hinsides mange.. Jeg tipper ett par tusen.. Blant disse finnes kryptoGM. Det er greit at NordVpn er opprettet med falske navn, falske e-poster, falske telefonnr osv... Men "noen" eier jo kontoen som er brukt til å betale NordVpn for tjenesten.
Citera
2024-03-21, 23:36
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Sett at det er en nordmann bak krypto rigget burde det vært enkelt å finne GM dersom onkel P hadde fått alle tilganger..

NordVpn er en betal tjeneste, får ikke gjort noe uten å betale, ingen "free trial" mulighet. Hvem Nordmenn abonnerte og betalte for NordVpn i 2018??? Noen er det jo, men likevel ikke hinsides mange.. Jeg tipper ett par tusen.. Blant disse finnes kryptoGM. Det er greit at NordVpn er opprettet med falske navn, falske e-poster, falske telefonnr osv... Men "noen" eier jo kontoen som er brukt til å betale NordVpn for tjenesten.

Vel, det fins jo minst to siktede i saken som kunne tenkes å ha kjøpt og benyttet tjenesten på det aktuelle tidspunktet.
Men å være kunde hos NordVpn er vel heller ikke automatisk bevis for å være involvert i drapet.
Citera
2024-03-22, 00:41
Avslutad
NordVpn kunne/kan betales med kontanter i Usa,Gb,Tyskland, Irland osv.
Har 50 servere hvor du kan sitte hvor som helst i verden. I vår sak benyttes NordVpn Oslo,men disse folka kan sitte i Kuala Lumpur eller Madrid Betaling i paypal og crypto godtaes.
Citera
2024-03-22, 09:54
Medlem
Spøsmål til noen som evt. kan litt om disse helseappene og tlf innebygde måleinstrumenter. Spør fordi jeg har null peiling. Er det lesbart hvor i huset dette "fall i trapp/hurtig fall" har skjedd, fra hvilken etasje og ganske nøyaktig hvor den landet?
Citera
2024-03-22, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Bilen er for gammel. "vår bil" er en facelift med G01 karrosseri, dvs sein 2016 mod, eller nyere. 2015 og nedover er ikke interssant.

Hva var det i det som Irene og Gro sa som gjør det ganske sikkert at det er en nyere X3 enn 2016-modell?

Som under middels bil-interessert, så ser jeg ikke den store forskjellen på årsmodellene.
Citera
2024-03-22, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Hva var det i det som Irene og Gro sa som gjør det ganske sikkert at det er en nyere X3 enn 2016-modell?

Som under middels bil-interessert, så ser jeg ikke den store forskjellen på årsmodellene.

Tror ikke man skal utelukke noe som helst. Denne prangende grillen må man vel være rimelig interessert i om man skal se stor forskjell på. Holder med litt fake crom så ser det bra ut. Lakke et bensinlokk kan mange gjøre for en billig facelift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in