2024-03-20, 19:21
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Blev inte han farsa nyligen?
Just fan. Så klart. Har redan hunnit hetsa upp mig tillräckligt inför kvällens match.
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det har säkert med hans fru och barn att göra.
Ja. Först stod det typ ingenting mer än att han dragit, så jag övertolkade det.
Citera
2024-03-20, 20:17
Medlem
Med Högberg borta hela kvartsfinalserien sjunker såklart chanserna drastiskt för LHC.
Deras försvar är ganska ihåligt och släpper till mycket chanser och man har i mångt och mycket litat på att Högberg löser biffen ändå.
Fördel SAIK, helt klart. Även med Pudeln borta.
Citera
2024-03-20, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Oskarshamn är extremt svårtippade, men Lillebror71 med 7 poäng på bortaplan, talar inte för Hv.
Kallar du som Växjö-anhängare HV71 för lillebror!?
Är du totalt efterbliven?

Växjö har många många år kvar innan de kan nå upp till HV:s status i svensk hockey.
Visst, Växjö är bättre än HV i dagsläget, men är det något lag som är ”lillebror” till något så är det Växjö till HV.
Citera
2024-03-20, 22:24
Avstängd
Kedoxs avatar
felpost
Citera
2024-03-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Kallar du som Växjö-anhängare HV71 för lillebror!?
Är du totalt efterbliven?

Växjö har många många år kvar innan de kan nå upp till HV:s status i svensk hockey.
Visst, Växjö är bättre än HV i dagsläget, men är det något lag som är ”lillebror” till något så är det Växjö till HV.

Det är precis det jag gör! Samtidigt får jag gratulera Lillebror-71 till en livsviktig seger.
Även om Lakers förlorar 0 4 mot Luleå, så är Lakers på en helt annan nivå, som Smålands stolthet.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-03-20 kl. 23:04.
Citera
2024-03-21, 10:13
Medlem
Någon som vet hur det gått med Hugo Fransson?
Färdigspelat för säsongen?
Citera
2024-03-21, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Någon som vet hur det gått med Hugo Fransson?
Färdigspelat för säsongen?

Var det han som fick en brutal armbåge igår och nästan dog? Tror han ligger kvar på intensiven.

Ska vi ha den nivån i svensk hockey? Det var inte ens en tvåa. Zebrorna glor på sin jävla tv och fattar ändå inte rätt beslut! De har inte ryggrad för den delen heller att fria helt när de ser de gjort fel! Så jävla pinsamt! Det är viktiga matcher där mycket står på spel!
Citera
2024-03-21, 12:20
Medlem
SweTechs avatar
Ser ut som att Lilliz är utanför laget i kväll.
Björka in och Lilliz ut. Frågan är väl bara ifall Peppe eller Björka tar platsen med Edjsell och Kellman eller ifall Björka går som 13e till att börja med.
Citera
2024-03-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Var det han som fick en brutal armbåge igår och nästan dog? Tror han ligger kvar på intensiven.

Ska vi ha den nivån i svensk hockey? Det var inte ens en tvåa. Zebrorna glor på sin jävla tv och fattar ändå inte rätt beslut! De har inte ryggrad för den delen heller att fria helt när de ser de gjort fel! Så jävla pinsamt! Det är viktiga matcher där mycket står på spel!

Hugo Fransson tillsammans med Holm och Björk borde få riktigt med kompanistryck, så denna och nästa säsong är färdigt för denna hockey dödande trio.

Att se en jävla ungjävel som Hugo Fransson spela över och filma som den gris han är, är För jävligt.
Sedan på hejad av Holm och Björk.

Jävla hockey mördare är vad dom är.
Citera
2024-03-21, 15:01
Medlem
CalzoneItalias avatar
Ikväll går äntligen mitt favoritlag FBK in i slutspelet det ska bli skoj och se om det blir bra tryck i arenan och om ståplats även kan få med sig sittplats vilket händer ibland. Och så hoppas vi förstås att FBK for en bra start på den här matchserien mot Rögle.
Citera
2024-03-21, 15:04
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Ser ut som att Lilliz är utanför laget i kväll.
Björka in och Lilliz ut. Frågan är väl bara ifall Peppe eller Björka tar platsen med Edjsell och Kellman eller ifall Björka går som 13e till att börja med.

Lillis borde vara med tycker jag iallafall i pp då han hittar passningar som ingen annan. Vet att Lillis är klar för Björklöven nästa säsong men tycker att han ska vara med i uppställningen ändå.
Citera
2024-03-21, 15:22
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Lillis borde vara med tycker jag iallafall i pp då han hittar passningar som ingen annan. Vet att Lillis är klar för Björklöven nästa säsong men tycker att han ska vara med i uppställningen ändå.

Vem skulle han peta?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in