2024-03-21, 12:18
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Tycker mig kunna se en "jolle" på bordet (askfat på ett vitt papper) på bilden där han ska visa sin mansdom ....

Jag tycker mig se ett par grinders. Fast att han är påtänd och blossar som tusan i sin lya är fastslaget bortom allt rimligt tvivel.
Citera
2024-03-21, 12:47
Medlem
Antero-Rokkas avatar
#375 Är det någon som vet hur livet ter sig för Leif Andersson i Glommersträsk? Syns han på byn?

https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/

#361 Besiktningsrunkaren har blivit ensamstående, tanten gjorde det enda rätta, tog sitt pick & pack och flyttade.

https://dumpen.se/2024/02/01/runkpau...361-lidkoping/
Citera
2024-03-21, 14:23
Medlem
CuckoosNests avatar
Har det kommit något namn/rebus på 393?
Citera
2024-03-21, 14:37
Medlem
Någon som vet hur det går för jan-banan #354 i Örnsköldsvik?
Citera
2024-03-21, 14:46
Medlem
Vilken gädda var det som ville flytta ut på landet med 'fiskaren' för att göra henne gravid, föda barnet och våldta spädbarnet till döds?

Det kan vara de grövsta samtalet jag hört. Kom ej dock ihåg vilken gädda det var
Citera
2024-03-21, 16:00
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Har det kommit något namn/rebus på 393?
Nej.

Men 394 gick lätt att googla fram.

Rebus på 394:

Förnamn bokstav 1-4: Carlos Alberto Valder**** Palacio, född 2 september 1961 i Santa Marta, är en colombiansk före detta fotbollsspelare. Man kan k**** någon man tycker om. Man kan också **** in en tavla.

Förnamn bokstav 5-7: Sankta Lucia, skänk mig en ***. Det luktar illa i en svins***. Inte en femma utan en ***. Mat***s är ett svenskt mansnamn.

Efternamn bokstav 1-4: Slang (typ brandslang) på engelska. Börjar på H.

Efternamn bokstav 5: "Varför" på engelska, kortformen med en enda bokstav. F* fan. Sl*na. B*råkrat.

Efternamn bokstav 6-7: S**lleblixt. **geria. Se**l. **ttonhundratalet. Petter-**cklas.

Född: På dagen tio år efter Björn Ferry.
Citera
2024-03-21, 17:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nej.

Men 394 gick lätt att googla fram.

Rebus på 394:

Förnamn bokstav 1-4: Carlos Alberto Valder**** Palacio, född 2 september 1961 i Santa Marta, är en colombiansk före detta fotbollsspelare. Man kan k**** någon man tycker om. Man kan också **** in en tavla.

Förnamn bokstav 5-7: Sankta Lucia, skänk mig en ***. Det luktar illa i en svins***. Inte en femma utan en ***. Mat***s är ett svenskt mansnamn.

Efternamn bokstav 1-4: Slang (typ brandslang) på engelska. Börjar på H.

Efternamn bokstav 5: "Varför" på engelska, kortformen med en enda bokstav. F* fan. Sl*na. B*råkrat.

Efternamn bokstav 6-7: S**lleblixt. **geria. Se**l. **ttonhundratalet. Petter-**cklas.

Född: På dagen tio år efter Björn Ferry.

Stämmer det att han bor i biskopssätet i Södermanland där Statsministern kommer ifrån?

Tänk att lägga en kvarts mille på bröllopet, för att elva år senare inse att han egentligen gillar att dricka kroppsvätskor och slicka stjärt på småbarn: https://www.aftonbladet.se/relatione...-kvarts-miljon
Senast redigerad av Wotan 2024-03-21 kl. 17:12.
Citera
2024-03-21, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
jag stöttar dumpen vanligtvis men vissa uthängningar har jag lite svårt för, som den senaste 394.. har du en sjuk chatt och skickar massa bilder.. det är ju inte ok så klart och är detta ett återkommande mönster så måste ju nåt göras..

men åker gäddan aldrig till platsen så tycker jag nog inte man ska få hela livet förstört.. Nån slags varning borde ju kunna göras typ.. och att dom meddelar skolan är ju jättebra så klart men lägga allt till offentligheten... kommer vi på de igen så hamnar du på dumpen eller nåt liknande kunde ju göras kanske..

Så att han kan ta sig ett annat lönearbete eller frivilligverksamhet med barn?
Citera
2024-03-21, 17:26
Medlem
stureplan08s avatar
Bra att den "överkåta blatten" som #394 stolt profilerar sig som vart avstängd med omedelbar verkan.

Gud vet vad som hade hänt annars.

Överkåta blattar hör inte hemma i skolkorridorer...

2243 dagar på Kik, låt det smälta in.

Tänk också på att denna "överkåta blatte" har varit lärare i över _10_ år tid.

"Mitt dilemma är hur jag ska dölja kuken till toan förbi kollegan" så låter 10 års + yrkeserfarenhet inom läraryrket.

https://www.aftonbladet.se/relatione...-kvarts-miljon
Senast redigerad av stureplan08 2024-03-21 kl. 17:56.
Citera
2024-03-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Stämmer det att han bor i biskopssätet i Södermanland där Statsministern kommer ifrån?

Tänk att lägga en kvarts mille på bröllopet, för att elva år senare inse att han egentligen gillar att dricka kroppsvätskor och slicka stjärt på småbarn: https://www.aftonbladet.se/relatione...-kvarts-miljon

Bra hittat!
Sen ska man tycka synd om Frun? Jag själv har svårt att känna med henne när hon väljer en Rami, men de är felet med min rasistiska hjärna.
Citera
2024-03-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Så att han kan ta sig ett annat lönearbete eller frivilligverksamhet med barn?

Dom får väl ha koll på honom .. jag tycker att få livet förstört på grund av chatt och bilder är för hårt även om det är en svår balansgång.. hade snubben åkt dit för att träffa barnet så är det en helt annan fråga.. men tar man inte beslutet så tycker jag i alla fall det räcker med att kontakta eventuell familj och jobb räcker..
Citera
2024-03-21, 18:03
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag hittade nu, regionstyrelsens ordförande i Skåne (samma efternamn) kommenterar personligt på ett fem år gammalt inlägg på hans FB. (Givetvis har han inget med detta att göra, bra politiker anser jag personligen. Men de är uppenbart från samma släkt).

Jag tror du har rätt, han är inte så efterbliven som han först verkar. Dels ganska klipsk/street smart, dels taggar han upp när han blir stressad och irriterad. Tänk honom själv med en liten kvinna eller ett barn, nästan seriemördar-vibb...
De är kusiner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in