Citat:
Ursprungligen postat av
Hishhish
Kan ligga något i din spekulation. Eftersom FV var skriven på annan adress en period så kan AA trott att WK var fullkomligt singel förstås. Men efter anmälningarna borde han dragit öronen åt sig och han var rädd inför mötet, och hur arg och besviken han än var på WK så bör han inte åkt dit för att träffa dom, men något fick honom ändå att göra det. Kan han blivit hotad, typ att kommer du inte hit så vet vi var du bor och kommer till dig, att han på något vis tänkte att de har ju barnen hemma så det är ingen fara?
Ja hon verkar ha levt singelliv på nätet, inte heller registrerat giftemål, och när verkligheten hann ikapp var det inte alls som det såg ut.
Om anmälningarna var falska och iscensatta av WK tror jag han både var asförbannad och kände sig djupt kränkt över hennes beteende.
Han for nog dit för att återta sin heder även om han kände sig illa till mods när han fatta hur det låg med både man och barn. Sen var han inbjuden dit, kanske med förespegling om att lösa situationen med förhoppning att hon skulle ta tillbaka anmälningarna mot honom?
Jag tror hon gick på en stor mina med vänsterprasslet AA sen gillra hon en fälla för att täcka över det och skydda sig själv, röja honom ur vägen.
Med faciet i hand drog han kortaste strået och hade säkerligen aldrig åkt dit om han vetat om att hela klanen vänta på honom.
Det skulle kunna innebär att alla inblandade är totalblåsta och utnyttjade.