2024-03-18, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Är dagens donna den första i programmet som opererat läppar, bröst och bakdel? Jag kan inte minnas någon annan.

Ser äkta ut. Tror inte hon är opererad.
Citera
2024-03-18, 23:51
Medlem
dialektikers avatar
Jag undrade varför tråden blev så aktiv den här veckan, och poppade upp och ned,
och så var det Negims tuttar, bakdel, och läppar som gjorde avsnittet extra intressant?
Citera
2024-03-19, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Tänkte med på det! Det gick väl knappt 6 månader från utblåsta tegelväggar till fullt färdigt invändigt, komplett med möblemang! Och det med 900kkr. Det ligger en gravad hund begravd!

Hon har lyckats med två konkurser redan inom bygg/renov.

Brukar hon betala sina fakturor?
Citera
2024-03-19, 13:25
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation

Hur vet du det?
Citera
2024-03-19, 13:42
Medlem
Citat:

Har hon huset i ett företag då, för personliga konkurser är det väl inte?
Citera
2024-03-19, 16:32
Medlem
dialektikers avatar
Det här var ett riktigt skitavsnitt. Vem fan tror de att de lurar svt. Hon var en tuffing med jätteborr och murade golvet lite i ett helt utblåst hus. Fick vi se något mer?
Nä, nästa klipp var huset vips klart.

Hur fan gick det till?
Ingen vet och ingen kommer någonsin få veta.

SKITAVSNITT svt!!! Ni är så jävla usla!

Kommentarerna efter avsnittet?
Byggnadsingenjörens kroppsform.
Citera
2024-03-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Tänkte med på det! Det gick väl knappt 6 månader från utblåsta tegelväggar till fullt färdigt invändigt, komplett med möblemang! Och det med 900kkr. Det ligger en gravad hund begravd!
Kan man inte bara acceptera att hon är både naturligt, snygg, smart och duktig. Tycker att hon tog till sig goda råd och prioriterade rätt.
Citera
2024-03-19, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet

Det är nog äkta. Däremot är hela avsnittet en enda lång kontaktannons för henne som singel boendes i eget hus på landet i skåne. Väldigt lite bygg men ingen trans i alla fall. Alltid något.

Läpparna av anktyp är naturligtvis inte äkta. Helt omöjligt. Sen har du i övrigt en tjej med smal midja men stora bröst. Den kombinationen är mycket ovanlig. Lägg till en putrumpa. Nä, allt talar för konstgjorda delar lite här och där.

Citat:
Ursprungligen postat av Vmpolen2022
Ser äkta ut. Tror inte hon är opererad.

Inget på den tjejen ser äkta ut.

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag undrade varför tråden blev så aktiv den här veckan, och poppade upp och ned,
och så var det Negims tuttar, bakdel, och läppar som gjorde avsnittet extra intressant?

Inte så mycket att diskutera rent husmässigt när någon köper en gammal Skånevilla och gör om lite inomhus bara. Då återstår att diskutera husrenoveraren istället.
Citera
2024-03-20, 20:41
Medlem
dialektikers avatar
Nu har jag sett betonghuset. Kristianstad.
Jag tycker det var ganska smakfullt för att vara ett nytt hus. Men det var alldeles för grått och vaga färger inredningsmässigt.
Jag som inte ens är en färgklatschare tycker att de MÅSTE få in mer färg för att stå ut där.
Allt var för dovt. Blir ju nästan som en fabriksbyggnad.
Men inte något själlöst, modernistiskt bygge.
Smakfulla fönster.
Jättefönster blir ofta fel. Tycker Gert kör på i hjulspår som inte blir bra, om han predikar det.
Citera
2024-03-21, 07:51
Medlem
Alltså senaste avsnittet var lite skumt. Varför visade de inte huset utifrån? Hur gick det med tak, värme och el? Det är ju liksom det första man fixar i ett så stort hus. Blev förvånad att hon lade golv innan taket var lagt så att det regnade rätt in! Sedan när de kom tillbaks så var det ett helt annat golv, parkett. Det om något måste väl ha varit pengarna i sjön? Det såg också ut som att hon gjorde allt själv men jag har svårt att tro det? 300m2 stort hus totalrenovera ensam på några månader?

Vi fick i princip bara se henne riva saker men det är ju inte så intressant. Det kan väl alla göra? Det man vill se är ju själva bygget och där fick vi inte se något. Första avsnittet där inget sådant finns med. Undrar om SVT inte var välkomna att filma under den perioden?
Senast redigerad av Grantoppen2 2024-03-21 kl. 07:56.
Citera
2024-03-21, 08:35
Medlem
Citat:

Hon jobbade ju som bygglovsinspektör på nån kommun.
Citera
2024-03-21, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2

Vi fick i princip bara se henne riva saker men det är ju inte så intressant. Det kan väl alla göra? Det man vill se är ju själva bygget och där fick vi inte se något. Första avsnittet där inget sådant finns med. Undrar om SVT inte var välkomna att filma under den perioden?

Sånt här folk anlitar inte seriösa byggare om det inte är nödvändigt. Du kan lugnt utgå ifrån att det var Akilovtyper som stod för det mesta av renoveringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in