2024-03-21, 06:49
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Att jag eventuellt provocerar är det minsta problemet. Att människor har blivit hypnotiserad av propaganda är det verkliga problemet, folk som har slutat att tänka rationellt för att istället reagera som skotträdda hundar, och med skotträdda hundar går det inte att diskutera rationellt och det är det som är det verkliga problemet. Försöker man komma med andra perspektiv tiltar det totalt, vilket jag här bevisar och förhoppningsvis får det någon att tänka till. Och du har ju redan konstaterat att det här är en total lögn, det vet du med säkerhet Ok, bra men då finns det väl ingenting att diskutera då. Så lycka till med det.

Då vet vi att du ställer dig positiv till ryska terrorbombningar av civila i Ukraina. Ok, bra men då finns det väl ingenting att diskutera då. Så lycka till med det.
Citera
2024-03-21, 06:50
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Att jag eventuellt provocerar är det minsta problemet. Att människor har blivit hypnotiserad av propaganda är det verkliga problemet, folk som har slutat att tänka rationellt för att istället reagera som skotträdda hundar, och med skotträdda hundar går det inte att diskutera rationellt och det är det som är det verkliga problemet. Försöker man komma med andra perspektiv tiltar det totalt, vilket jag här bevisar och förhoppningsvis får det någon att tänka till. Och du har ju redan konstaterat att det här är en total lögn, det vet du med säkerhet Ok, bra men då finns det väl ingenting att diskutera då. Så lycka till med det.

Så det är mitt fel att jag inte kan ta åt mig dina mycket speciella teorier om hur du tror att världen fungerar?

Börja i rätt ände här, du hade några speciella funderingar på landsgränser i går. Personligen så tror jag det är helt fel tråd för det, men bara för skojs skull vad sägs om att svara på några av frågorna du fick i går? Du vet, resonera, diskutera, tja, helt enkelt göra det vi andra gör här?
Citera
2024-03-21, 06:52
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Se där ja. Är det här att diskutera, att fula ut folk? Så förbannat jävla lågt. Hade inte en jävla aning om att det hade bombats i Kiev i natt, men det skiter väl du i.

Till skillnad från dig så följer jag denna tråd, jag förstår denna tråd. Jag följer även dagsaktuella händelser i kriget, någonting som denna tråd bygger på. Så ja, när du kommer in utan att ens veta vad som pågår och kommer med dina jävla virriga teorier, så då kommer jag att fula ut dig med all jädra rätt.
Citera
2024-03-21, 06:54
Medlem
Citat:
Dags att väcka trådens hyenor och ge dem ett köttben att hugga på -Aport!

Ukrainanarrativet är nästa etablissemangsdrivna lögn som kommer att exponeras och falla. Lögner är det enda verktyget etablissemanget har kvar.

Holländsk politiker, Marcel de Graaff, tar bladet från munnen och säger att det är Ukraina som är de riktiga krigsförbrytarna, väl medveten om vad som står på spel:

"Alla dessa rapporter om att Ryssland stjäl Ukrainska barn är ren propaganda. Ryssland har tagit emot miljontals Ukrainska flyktingar, däribland - lyckligtvis - hundratusentals barn som är och har blivit bombade av Ukrainska armén.

Parlamentet måste tala ut om dessa krigsbrott..."

https://t.me/Fall_of_the_Cabal/14718

Marcel de Graaff??

En välkänd Rysslands-kramare. Föga överraskande från honom.
Citera
2024-03-21, 07:01
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Att jag eventuellt provocerar är det minsta problemet. Att människor har blivit hypnotiserade av propaganda är det verkliga problemet, folk som har slutat att tänka rationellt för att istället reagera som skotträdda hundar, och med skotträdda hundar går det inte att diskutera rationellt och det är det som är det verkliga problemet. Försöker man komma med andra perspektiv tiltar det totalt, vilket jag här bevisar och förhoppningsvis får det någon att tänka till. Och du har ju redan konstaterat att det här är en total lögn, det vet du med säkerhet Ok, bra men då finns det väl ingenting att diskutera då. Så lycka till med det.
Hypnotiserade av dina försök att föra fram Kremls plumpa propaganda?
Du är här för att föra fram mördarens propaganda där du med skrattretande perspektiv försvarar våldsmannen gentemot offret. De flesta vet vad rätt och fel är och behöver ingen som berätter det för dem.
Citera
2024-03-21, 07:02
Medlem
Citat:
Dags att väcka trådens hyenor och ge dem ett köttben att hugga på -Aport!

Ukrainanarrativet är nästa etablissemangsdrivna lögn som kommer att exponeras och falla. Lögner är det enda verktyget etablissemanget har kvar.

Holländsk politiker, Marcel de Graaff, tar bladet från munnen och säger att det är Ukraina som är de riktiga krigsförbrytarna, väl medveten om vad som står på spel:

"Alla dessa rapporter om att Ryssland stjäl Ukrainska barn är ren propaganda. Ryssland har tagit emot miljontals Ukrainska flyktingar, däribland - lyckligtvis - hundratusentals barn som är och har blivit bombade av Ukrainska armén.

Parlamentet måste tala ut om dessa krigsbrott..."

https://t.me/Fall_of_the_Cabal/14718
Marcel de Graaf verkar ju populär... https://nltimes.nl/2024/03/14/eu-parliamentarians-fear-fvd-mep-marcel-de-graaff-colluding-russia
Citera
2024-03-21, 07:07
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Anledningen till att ryssarna inte använt några kärnvapen är snarare två helt andra: dels vill man inte ha radioaktiva områden och strålningssjuka invånare i sitt eget område (man tänkte ju ta över makten i Ukraina), dels inser även Putin att man skulle ha blivit med sina få återstående vänner efter ett sådant tilltag. Kärnvapen är en s.k. röd linje för alla andra länder.
Sedan är frågan om Ryssland har kvar några fungerande kärnvapen. Tycker annars att ett eller ett par känvapentest vore ett lämpligt sätt att sätta kraft bakom snacket om "röda linjer"
Citera
2024-03-21, 07:13
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamdar
Marcel de Graaf verkar ju populär...

Vaccinmotståndare, Ryssvän, spridare av konspirationsteorier (Iofs dom två första leder till det andra...) Men dom här tjommarna har man sett förut.

https://www.politico.eu/article/far-right-dutch-mep-marcel-de-graaf-ditch-geert-wilders-party-coronavirus-vaccine-stance/
Citat:
Marcel de Graaff posted a statement on Twitter saying that he joined Baudet’s Forum for Democracy (FVD) because he “no longer wants to be a member of a party which promotes people to get vaccinated.” De Graaff added that the FvD is the only party that publicly resists what he called “threats” to “health, freedom and democracy.”

Edit:
Där kom det medans jag satt och skrev det här.

Citat:
Det är lustigt att rysshatarna i tråden helt efterliknar MSM:s beteende. Alla som inte köper narrativet rakt av samarbetar med Putin, är betalda av KGB och det ena med det tredje. Precis samma historia som spelades upp under pandemin mellan vaccinerade och ovaccinerade. Same shit - different name.
Citera
2024-03-21, 07:25
Medlem
donald12s avatar
The total combat losses of the enemy from 24.02.22 to 21.03.24 were approximately:

of personnel / personnel ‒ about 433840 (+750) persons / persons,
tanks ‒ 6832 (+4) units,
armored combat vehicles / APV ‒ 13074 (+16) units,
artillery systems – 10,740 (+26) units,
RSZV / MLRS – 1018 (+1) units,
anti-aircraft warfare systems ‒ 721 (+0) units,
aircraft – 347 (+0) units,
helicopters – 325 (+0) units,
UAV operational-tactical level – 8365 (+10),
cruise missiles ‒ 1922 (+0),
ships / boats / warships / boats ‒ 26 (+0) units,
submarines - 1 (+0) units,
vehicles and fuel tanks – 14,242 (+44) units,
special equipment / special equipment ‒ 1741 (+3)

Data are being updated.

Beat the occupier! Together we will win! Our strength is in the truth!/ Strike the occupier! Let's win together! Our strength is in the truth!
Citera
2024-03-21, 07:30
Medlem
Citat:
Det är lustigt att rysshatarna i tråden helt efterliknar MSM:s beteende. Alla som inte köper narrativet rakt av samarbetar med Putin, är betalda av KGB och det ena med det tredje. Precis samma historia som spelades upp under pandemin mellan vaccinerade och ovaccinerade. Same shit - different name.

Innan invasion av Ukraina var det nog inte många som brydde sig det minsta om Ryssland och ryssar. Dom fick väl leva sitt liv bäst dom kunde i sitt eget land.

Men du vet, drar man igång ett krig i Europa, hotar med kärnvapen, etc etc, så får man en hel del fiender. ¿Comprende?
Citera
2024-03-21, 07:35
Medlem
Jack.Elams avatar
https://twitter.com/NOELreports/status/1770690698829808045
Citat:
Since a while, Russia attacked Ukraine with missiles. In total, 31 missiles were launched and all of them were destroyed.

2/2 ballistic missiles (could either be Iskander-M, KN-23 or Kh-47M2 Kinzhal)
29/29 Kh-101/555 air launched cruise missiles
Citera
2024-03-21, 07:39
Medlem
Knut-Annes avatar
Putin förklarar varför Ryssland inte kommer att svara på ukrainska attacker mot gränsområden

Fast det gör han egentligen inte, bara en massa jävla svammel.
Eftersom Putin ljuder hela tiden, vet men inte heller om han inte kommer att svara.
Helt otroligt är det dock inte, Ryssland har inga reserver och de satsar allt på "offensiven".

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/putin-f%C3%B6rklarar-varf%C3%B6r-ryssland-inte-kommer-att-svara-p%C3%A5-ukrainska-attacker-mot-gr%C3 %A4nsomr%C3%A5den/ar-BB1kgpuQ?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=d611936233ce43 5da4acd8d15892e6f9&ei=6
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in