2024-03-20, 13:52
Medlem
Psykfall. Han skyller väl ifrån sig därav flera misstänka? Jävla soppa
Citera
2024-03-20, 13:54
Medlem
Är uppvuxen i kommunen, bott många år i samma område som den misstänkta killen.
Kan säga att hela den familjen är tappad. Pappan är JÄTTE konstig, så jag och mina vänner har alltid tänkt att den killen inte kan ha haft en enkel uppväxt. Kom inte som en förvåning att han är den huvud misstänkta.
Citera
2024-03-20, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Två till misstänkta nu

https://gofile.io/d/W9M4Wf

.

Styrker min tes om att 17-åringen är ärlig.
Senare, när han blivit pressad, har han nog tvingats medge att fler varit på platsen och att han lämnat Maja där med andra.

Jag fick omedelbart känslan av att man inte berättar om vilken plats man varit på om man vet att liket ligger där och man har tänkt neka till brott.

Jag tror att det är andra, tuffare, ungdomar som 17-åringen av något skäl inte varit så sugen på att namnge från början.
Sen när det visar sig att hon är död och han fått nån natt att sova på saken har han berättat mer.
Citera
2024-03-20, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
Styrker min tes om att 17-åringen är ärlig.
Senare, när han blivit pressad, har han nog tvingats medge att fler varit på platsen och att han lämnat Maja där med andra.

Jag fick omedelbart känslan av att man inte berättar om vilken plats man varit på om man vet att liket ligger där och man har tänkt neka till brott.

Jag tror att det är andra, tuffare, ungdomar som 17-åringen av något skäl inte varit så sugen på att namnge från början.
Sen när det visar sig att hon är död och han fått nån natt att sova på saken har han berättat mer.
Skrämmande om det är så
Citera
2024-03-20, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drebel
Är du helt tappad? Jag har Adhd, jag har flera hus, ett jobb och två barn.
Varför i helvete skulle vi inte få ha relationer "hur som helst"?
Detta var nog bland det mest korkade jag har läst på länge.

Haha, det finns så många korkade individer i det här forumet, men han syftar nog på personer med grav intellektuell funktionsnedsättning som t.ex. Downs syndrom. Men han drar i vanlig ordning alla Npf-are över en kam. Han verkar inte heller ha koll på att tvångssterilisering inte existerar längre. 🤦🏼‍♀️ Vore kul om ICA-Jerry ligger runt! 🙌🏻😅
Citera
2024-03-20, 14:01
Medlem
Fibonaccitals avatar
Nya uppgifter efter misstänkta mordet på 17-årig flicka i Mark: Tonårspojke har pratat om ”hemligt ställe”
Publicerad idag 14:00

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/nya-uppgifter-efter-misstankta-mordet-pa-17-arig-flicka-i-mark-tonarspojke-har-pratat-om-hemligt-sta lle
Citera
2024-03-20, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maltematilda
Föräldrarna!
Om föräldrarna vore misstänkta så borde de blir inte stå som sekretess i akten? Det är väl bara underåriga som inte namnges?
Citera
2024-03-20, 14:02
Medlem
Då vet vi inte vem som är skyldig. Utredningen är i ett svårt läge.
Citera
2024-03-20, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetensaurus
Kan säga att hela den familjen är tappad. Pappan är JÄTTE konstig, så jag och mina vänner har alltid tänkt att den killen inte kan ha haft en enkel uppväxt. Kom inte som en förvåning att han är den huvud misstänkta.
Varför beskriver ni honom som jättekonstig men förklarar inte varför ni anser det?!
Citera
2024-03-20, 14:05
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetensaurus

Känner du till mgm, hur är han som person?
Citera
2024-03-20, 14:06
Medlem
Jag hörde ett rykte om att systerns kille sitter häktad
Senast redigerad av Lolliplutt 2024-03-20 kl. 14:08.
Citera
2024-03-20, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolliplutt
Jag hörde ett ryckte om att systerns kille sitter häktad

Det går förmodligen många rykten.
Och än så länge tror jag faktiskt inte das gesneuter, alltså tyska för snuten, har någon klar bild av vad som inträffat egentligen.

17-åringen har man med stor säkerhet nafsat in för att det är en som man bekräftat vet haft kontakt med Maja mot slutet av skoldagen.
Sen kan det visa sig att han förvisso umgåtts med henne en stund, men att själva mörderiet skett av annan person senare.

Tror man får hålla öppet för lite allt möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in