Citat:
Ursprungligen postat av
Jahre30
Har läst en hel del i fupen och de flesta av dessa ungdomar som figurerar där har någon diagnos eller annan problematik.
Det har ju varit mycket beskyllningar mot föräldrar osv som inte gör något men man ska ha med sig att dessa föräldrar oftast har slitit mera med sina barn/ungdomar än vad föräldrar med ”normala barn” har gjort
Troligtvis ligger det något i att Fabbe fått för sig att Henke har snackat skit eller så har någon sagt det till Fabbe för att få igång något mellan Henke och Fabbe
Och där kommer så hedern in och det blir som det blir, Väldigt tragiskt alltihop
Som jag utläser det så har Henkes ex, S triggat igång denne Fabian genom att säga att hon önskar se Henke död.
För ett psykfall som Fabian räcker en sån sak för att faktiskt göra det.
Jag tror att han hade planerat mord redan när han lurar ut Henke men förmodligen inte med 140 hugg.
Henke ska själv spela Allan och då slår det helt slint för Fabian.
Utsagan från Fabian att Henke själv hoppat ner i vattnet efter attentatet tror jag faktiskt på.
Kan bara fantisera om paniken och den brännande känsla som uppstår efter så många hugg/stick.
Gissar att de flesta huggen/sticken åt relativt ytliga.
Det är tragiskt att se hur många problembarn det finns bland svenska ungdomar.
Och hur snedvriden deras världsbild är när knark, kriminalitet och dyra märkeskläder är det dom strävar mot trots att dom egentligen inte behöver.
Alla svenska ungdomar nu för tiden verkar vilja Lajva förortsblatte.
Titta bara i Fabians block han skrivit i, för det första så stavar han sämre än en utvecklingsstörd och för det andra så är hans skrivstil helt i paritet med en 3-årings.
Hade dessa ungdomar satsat på ett hederligt liv med sport, musik och vettiga saker så hade detta aldrig hänt.
Helt meningslöst.