2024-03-20, 07:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Har skrivit lite i den här tråden tidigare och nämt att jag tyckt anjo varit bra när han klämt åt Rasmusson och Bumbi bimbon. När började fetknoppen att spåra? Nu är han ju helt galen och verkar vilja sätta dit alla som inte håller med honom, ljuger, offerkofta och ja allt.
Citera
2024-03-20, 08:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Har skrivit lite i den här tråden tidigare och nämt att jag tyckt anjo varit bra när han klämt åt Rasmusson och Bumbi bimbon. När började fetknoppen att spåra? Nu är han ju helt galen och verkar vilja sätta dit alla som inte håller med honom, ljuger, offerkofta och ja allt.
Han började spåra när det kom fram att han ljugit. När det kom fram att han inte alls hade några bevis för sina sjuka påståenden.
Han försökte förstöra en ung tjejs liv genom att sprida sina lögner.
Citera
2024-03-20, 08:34
Medlem
Vad sägs om att göra en sammanfattning om varje gång stormobbaren motsäger sig själv? Det är dags!

Jag vill att folk fyller på med rubriker, länkar och citat och vi börjar med hans svagaste punkt: Flashback.

”JAG LÄSER INGENTING ÖHT, VARKEN MIN EGEN ELLER NÅGON ANNANS FLASHBACK. JAG HAR ALDRIG TITTAT PÅ FLASHBACK

https://m.youtube.com/watch?v=V9KrLz9g-d0&t=447s&pp=ygUEQW5qbw%3D%3D

”Jag har fått printar 1-2 gånger så jag vet knappt vad som står ÖHT.”

”Jag har aldrig tittat på Flashback, jag vet inte om jag är för gammal? Iofs det är rätt många gamla där inne men jag fattar inte ens hur Flashback fungerar som plattform. Jag vet inte hur man hittar trådar och sånt.”

Tillägnar mer eller mindre hela denna videon till Flashback, det pratas om vad det pratas om här, det används benämningar som bara används på Flashback, vilken åldersgrupp som finns här, han nämner även att familj tas upp i trådarna, vilket råkar vara precis när hans pappa och mamma har börjat diskuteras här.

Han har ju även gjort massvis med uttalanden som motbevisat sig själva mer eller mindre direkt (fyll gärna i med länkar till printscreens och tider om bevisen är i videoformat). Anjo har mött sin överman (eller överkvinna) i printscreenbibliotek hos Mumsbulle, så jag hoppas på hjälp från hen här.

Han har ju exempelvis påstått att han är mån om Chloes bästa, att Julia och Chloe eller Chrippa ska få hälften av alla pengar han har tjänat på dessa videos, att Liam M skulle få ALLT han hade i fallet när han nådde 200 000 följare, att han tog hand om och försörjde Julia och Chloe, att Linneas dagbok är riktigt sjuk och mörk, att han vill uppmärksamma psykisk ohälsa, att han är en bra pappa och verkligen värnar om att få vara nära sina barn, att han bara utrycker sig om sådant som han har BEVIS för. Eller?

Det enda som är helt säkerställt är att Anjo är heeelt BESATT av Linnea och att han, om han är en man, borde ge Linnea en offentlig ursäkt.

”Linnea är gravid, Linnea ljuger om att hon är gravid, Linnea är psykopat, Linnea säger att hon har fått sina tänder utslagna, Linnea har borderline, Linnea är sektmedlem, Linneas mamma bryr sig inte om henne, Linneas mamma kunde inte ens betala en taxi, Linnea psykiskt misshandlade Christoffer, Linnea slår Chloe, Joakim Lundell är Linneas största idol och hon gör allt för att komma nära ginon…. Linnea, Linnea, Linnea.

Personligen tror jag att han har väldigt, väldigt svårt med kvinnor som, utöver att ha en egen vilja, ett trevligt utseende, en behaglig personlighet och huvudet på skaft, faktiskt har framtidsplaner och en egen karriär.

ELLER, kan det istället vara så att han är BESATT av att göra Joakim Lundell nöjd med hans insats i drev numero.. ja, vad?
Senast redigerad av Pallal 2024-03-20 kl. 08:37.
Citera
2024-03-20, 09:17
Medlem
Flashback är onekligen viktig för honom och för Lisen, ett helt avsnitt med att trycka dit sina meningsmotståndare, (som han aldrig läser).
Anjo vet inte ens hur han navigerar här inne.
Eller hur?

Anjo, skribenterna här inne utgör ingen större skillnad än dem du möter ute i samhället (om du möter samhället, vill säga).
Det kan vara din granne, kassörskan på Ica, din egen mamma.
Du har ingen aning om vilka som sitter bakom varje konto, av den enkla anledningen att det är anonymt.
Din ilska mot Flashback baseras endast på att du inte kan styra och ställa, rensa och slänga och styra ordet.
Det är tydligt det.

Du projicerar dina egna tillkortakommanden på Flashback, märker du det inte själv?

Om skribenterna hade tjänat pengar på det och fått någon som helst ära för sitt gräv hade du förstått syftet.
Snälla du, alla är inte lika pengakåta som du, alla är inte ute efter ära och bekräftelse för sitt gräv.

Drivkraften här är snarare att sanningen kommer fram om personer som sprider smuts och här spelar det ingen roll VEM som gör det, utan ATT det görs.
Vi behöver ingen som klappar oss på axeln, så som du behöver.

Det som sägs på Flashback stannar på Flashback.
Absolut! Men vill man söka på tex dig kommer det här upp.
Så det är ju fint.

Det spekuleras här inne, högt och lågt.
Det är så alla tillsammans tillslut kommer i närheten av sanningen.
Det är då du och övriga dödgrävare står där med byxorna nere.

Varför kliver du inte in och försvar ditt ’gedigna arbete’ här?
Pallar du inte det?

Det är väl underbart att det finns forum där Anjo inte har det enda ordet.

Det har vi bla Flashback och tacka för.
Citera
2024-03-20, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Flashback är onekligen viktig för honom och för Lisen, ett helt avsnitt med att trycka dit sina meningsmotståndare, (som han aldrig läser).
Anjo vet inte ens hur han navigerar här inne.
Eller hur?

Anjo, skribenterna här inne utgör ingen större skillnad än dem du möter ute i samhället (om du möter samhället, vill säga).
Det kan vara din granne, kassörskan på Ica, din egen mamma.
Du har ingen aning om vilka som sitter bakom varje konto, av den enkla anledningen att det är anonymt.
Din ilska mot Flashback baseras endast på att du inte kan styra och ställa, rensa och slänga och styra ordet.
Det är tydligt det.

Du projicerar dina egna tillkortakommanden på Flashback, märker du det inte själv?

Om skribenterna hade tjänat pengar på det och fått någon som helst ära för sitt gräv hade du förstått syftet.
Snälla du, alla är inte lika pengakåta som du, alla är inte ute efter ära och bekräftelse för sitt gräv.

Drivkraften här är snarare att sanningen kommer fram om personer som sprider smuts och här spelar det ingen roll VEM som gör det, utan ATT det görs.
Vi behöver ingen som klappar oss på axeln, så som du behöver.

Det som sägs på Flashback stannar på Flashback.
Absolut! Men vill man söka på tex dig kommer det här upp.
Så det är ju fint.

Det spekuleras här inne, högt och lågt.
Det är så alla tillsammans tillslut kommer i närheten av sanningen.
Det är då du och övriga dödgrävare står där med byxorna nere.

Varför kliver du inte in och försvar ditt ’gedigna arbete’ här?
Pallar du inte det?

Det är väl underbart att det finns forum där Anjo inte har det enda ordet.

Det har vi bla Flashback och tacka för.

Riktigt bra sammanställningar du och Pallal gjort. Tack för det
Citera
2024-03-20, 09:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han började spåra när det kom fram att han ljugit. När det kom fram att han inte alls hade några bevis för sina sjuka påståenden.
Han försökte förstöra en ung tjejs liv genom att sprida sina lögner.

Vilken tjej var det då? För bumbi har väl trasslat till det själv och kritiken han hade mot henne var väl sann eller har jag bott under en sten och missat något.
Citera
2024-03-20, 09:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Vilken tjej var det då? För bumbi har väl trasslat till det själv och kritiken han hade mot henne var väl sann eller har jag bott under en sten och missat något.
Nej, jag menade såklart Linnea.
Anjo sa att Chrippa inte hade misshandlar Linnea, att Linnea falsk anmält chrippa - LÖGN
Anjo sa att Linnea misshandlat lilla C (ett barn) - LÖGN
Anjo sa att Linnea var med en sekt - LÖGN
Anjo sa att Linnea bär Chrippas kläder för att försöka ta över honom - LÖGN
Anjo sa att Linnea slår Chrippa för att slå demonen ut honom - LÖGN (den biten om demonen är lögn)
Anjo sa att Linnea var galen, psykopat, bipolär, och flera andra diagnoser - LÖGN

Anjos lögner har lett till att folk sprang runt henne bostad och letade efter henne så hon kunde inte ens gå hem.
Anjos lögner har lett till trakasserier, hat, hot och våld emot Linnea och hennes familj (hennes familj har ingenting med detta att göra, men Anjo drar ändå in dem i detta dramat)
Någon människa har mått så dåligt att dem velat ta sitt liv pga Anjos drev emot Linnea.

Finns säkert något jag glömt. Men detta är lite var Anjo har gjort för att förstöra en tjejs liv, helt baserat på lögner, det finns inget bevis för någonting.
Jag tror inte att Linnea är en oskyldig ängel, men det gör det inte okej att hitta på lögner för att starta drev och sprida hat emot personen.
Citera
2024-03-20, 10:50
Medlem
Citat:
Anjo sa att Chrippa inte hade misshandlar Linnea, att Linnea falsk anmält chrippa - LÖGN
Anjo sa att Linnea slår Chrippa för att slå demonen ut honom - LÖGN (den biten om demonen är lögn)
Anjo sa att Linnea var galen, psykopat, bipolär, och flera andra diagnoser - LÖGN

Anjos lögner har lett till att folk sprang runt henne bostad och letade efter henne så hon kunde inte ens gå hem.
Anjos lögner har lett till trakasserier, hat, hot och våld emot Linnea och hennes familj (hennes familj har ingenting med detta att göra, men Anjo drar ändå in dem i detta dramat)
Någon människa har mått så dåligt att dem velat ta sitt liv pga Anjos drev emot Linnea.

Finns säkert något jag glömt. Men detta är lite var Anjo har gjort för att förstöra en tjejs liv, helt baserat på lögner, det finns inget bevis för någonting.
Jag tror inte att Linnea är en oskyldig ängel, men det gör det inte okej att hitta på lögner för att starta drev och sprida hat emot personen.

Klistrar in och kompletterar med min lista, om man stöter på något som jag har fått om bakfoten är man fri att påpeka det.

Nedan listas påståenden som ”han har vattentäta bevis för”

Lägger dock denna först:

1. Anjo sa att han inte läser på Flashback - LÖGN (https://www.youtube.com/watch?v=V9KrLz9g-d0 rantar om vad som händer på Flashback i 30 min)

2. Anjo sa att han inte bryr sig om vad folk säger om honom - LÖGN
(https://www.youtube.com/watch?v=V9KrLz9g-d0 rantar om vad som händer på Flashback i 30 min)

3. Anjo sa att Chrippa inte hade misshandlar Linnea, att Linnea falsk anmält chrippa - LÖGN (https://gofile.io/d/YGCxTm - häktningspromemoria där även trovärdigheten hos Linnea anses god)

4. Anjo sa att Linnea misshandlat lilla C (ett barn) - LÖGN (Dementerat av Linnea och Chrippa och IOM att ingen anmälan om barnfridsbrott upprättades den 25/12 och därtill Julias klippta barnförhör med ledande frågor istället för att låta Chloe prata fritt, i ett oklippt samtal och Julias tidigare och senare meriter i att bli påkommet med att ljuga, så kan det anses för troligt att detta aldrig ens har skett).

5. Anjo sa att Linnea var med en sekt - LÖGN (https://www.youtube.com/watch?v=g_U25d-cXJQ https://www.youtube.com/watch?v=Pw1NfHuTN5Y https://www.youtube.com/watch?v=2EVVikOGNWE Liams bedömning och Anjos utlägg av hans icke-bevis, samt uttalande från tidigare sektmedlem)

6. Anjo sa att Linnea bär Chrippas kläder för att försöka ta över honom - LÖGN

7. Anjo sa att Linnea slår Chrippa för att slå demonen ut honom - LÖGN (den biten om demonen är lögn)

8. Anjo sa att Linnea var galen, psykopat, bipolär, och flera andra diagnoser - LÖGN

9. Anjo sa att allt började när Chrippa dumpade Linnea - LÖGN

10. Anjo sa att han bara gjorde detta för att få fram sanningen - LÖGN

11. Anjo sa att han inte gjorde detta för visningar eller pengar - LÖGN

12. Anjo sa att han var i kontakt med någon som hade videomaterial på när Linnea slår Chrippa (Julias syster Tindra) - LÖGN

13. Anjo sa att han var en man - LÖGN (en riktig man byter blöjor på sina egna barn)

14. Anjo säger att han vet att Linnea har hackat Chrippas kanal - LÖGN (beviset som publicerades var genom att Joakim påstods ha loggat in på Chrippas konton för att se vilka som varit inne på hans telefon, i den printscreenen som publicerats framgår varken telefonmodell eller ip-nummer där anslutningen har gjorts. Printen visar helt enkelt att en iPhone av oklar modell har befunnit sig vartsomhelst på Anahits ort, som har 50 000 invånare. ”Beviset” kan därför ogiltigförklaras.

15. Anjo sa att Joakim var den enda anhöriga på häktningsförhandlingen - LÖGN (KAN ha varit Joakim Lundell som sagt detta? Finns beviset i häktningsframställan eller var har jag sett det?)

16. Anjo säger att han vet att Linnea har hackat Chrippas kanal - LÖGN (beviset som publicerades var genom att Joakim påstods ha loggat in på Chrippas konton för att se vilka som varit inne på hans telefon, i den printscreenen som publicerats framgår varken telefonmodell eller ip-nummer där anslutningen har gjorts. Dessutom är ”beviset” i printscreenform så det är omöjligt att göra en bedömning om bilden ens är tagen från hans konto eller någon helt annans, exempelvis Anahits, eller någon annan vars telefin har befunnit sig i Sollentuna. ”Beviset” kan därför anses vara ogiltigförklaras. Därtill finns två andra med motiv att plocka ned kanalen: Joakim och Julia. Joakim har många gånger tidigare hotat att folk ska bli bannade, strikeade, uteslutna från nätverk och hackade och Julia förekommer i en förundersökning gällande olaga intrång i hennes andra ex sociala medier, där det är bevisat att hon obehörigt loggat in på hans snapchat, varje dag under ca en månads tid under tiden han satt häktad).

17. Anjo sa att Chrippa och Linnea är två betydelselösa personer - LÖGN (719 minuter, eller 12 timmar youtube har han gjort där han talar om sin besatthet, sin överman Linnea och hennes partner Chrippa. Det kan nog vara mer än han har talat om sin andra besatthet, Joakim Lundell. Dessa personer har också inbringar honom mer pengar än han tjänade under merparten av förra året).

18. Anjo sa att han lät Julia bo hos honom och att han försörjde Christoffers familj - LÖGN (hans förtal av Chrippa och Linnea försörjt HANS fru och HANS familj och han exponerade väldigt gärna en treårig tjej som inte bett om att hennes familjeproblem ska sändas på internet).
Senast redigerad av Pallal 2024-03-20 kl. 11:30.
Citera
2024-03-20, 11:31
Avslutad
När kommer reaktionsvideo på Vad är problemet och Motvikt? Anjo, kom igen nu då, du säger att du inte har några problem med att erkänna när du har fel, vilket i och för sig aldrig händer
Citera
2024-03-20, 12:38
Avslutad
https://ibb.co/JWZH7mJ
https://ibb.co/R3cbw0P
https://ibb.co/HdTSbsk
https://ibb.co/QcPty3w
https://ibb.co/KrQ7zbj

Fakka inte med Änjo...

https://ibb.co/cL7XG46
99% är support och kärlek som Anjo får 🙏
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-03-20 kl. 13:05.
Citera
2024-03-20, 12:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Ja givetvis

Tänkte om det var någon mer han förpestat livet för.
Citera
2024-03-20, 12:57
Avslutad
Citat:
Ja givetvis

Tänkte om det var någon mer han förpestat livet för.
https://youtu.be/t65JdC38BVE?si=dzIduX0P6IBqsL7G
Här pratar Anjo om vad han lärt sig och ska göra framöver...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in