Citat:
Ursprungligen postat av
Tortelli
Jag har nu försökt med mrkoll att ta bort mig genom att skriva till mrkoll . Dom använder ett knep och påstår att personnummer ska vara 12 siffror och när jag sen använder 12 siffror så var det 9 siffror som gällde. Nästa gång jag försökte skicka meddelandet så står det att jag är tillfälligt bannad/avstängd. Jag fyllde i exakt som man skulle. Jag blir så jävla upprörd. Är det någon annan som råkat ut för samma sak?
Händer det efter att du fyllt i dina uppgifter på Mr Koll's webbformulär för kontakt? Om det är så, så har jag ett liknande problem med att inte kunna skicka iväg mitt meddelande.
Jag kan inte skicka iväg mitt ärende efter att jag tryckt på "skicka meddelande". Jag möts i nästa steg av en röd text ovanför webbformuläret där det står "Ditt meddelande skickades inte", och under vidare "För att vi ska kunna hjälpa dig måste du berätta mer om ditt ärende."
Jag har testat i en vecka nu dussintals ggr på olika webbläsare, enheter och tom en bekants mobil där vi båda testade efter varann. Vi fyllde i exakt samma meddelande, bortsett från våra personuppgifter. Jag var den ända som inte kom igenom med samma resultat som beskrivet innan.