Citat:
Ursprungligen postat av
MissTrisstess
För det första vill jag hylla geek12 som lyfter oacceptabelt beteende och frontar sponsorer med info.
Bra jobbat!
För det andra, så tycker jag verkligen att influencers verksamheter borde komma ännu mer upp i dagens ljus..
Vid detta laget har Linns skenhelighet sedan länge blivit blottad. Att som mamma, så skämmigt avslöja sig/ göra bort sig för allmän beskådan är mer än pinsamt och ett riktigt misslyckande och knappast ett föredöme för någon.
Mobbing är grovt...riktigt illa.
Mobbing är är vidrigt. Det hör inte hemma nånstans. Oavsett om det är ett oskyldigt snack mellan vänner, det är ett vidrigt beteende att mobba folk.
Och folk som tror jag gör detta för avundsjuka tror helt fel. Isåfall hade jag gjort detta för längesen. Som jag sagt, Linn begick ett grovt övertramp mot en stackars tjej med funktionsnedsättning som inte ens har en plattform att försvara sig på. Som tydligen varit rejält utsatt. Att hon ens har mage att yttra sig något så elakt som vuxen kvinna.
Kommer fortsätta upplysa alla hennes samarbetspartners med info om vem hon är. Det är inget brottsligt, Linn ska få känna på karma tillbaka för sina elaka saker hon håller på med.