2024-03-19, 12:32
Medlem
Hon verkar ha (haft)en relation med en kille innan jul men inte T som det skrivit om tidigare.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=290434410632340&set=ecnf.100089973491811
Citera
2024-03-19, 12:33
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virozxd
Pröva namnet + 8 i slutet

Sorgligt. Undra om pojken är ensam gm eller om pappan varit med på ett hörn. Får lite dåliga vibbar av honom med. Även av de som framgår här i tråden.

Lär ju vara sexuellt motiv där Maja satt sig till motvärn och sen har T.A flippat ut. Har han haft kniv med sig har det kanske redan sedan tidigare varit planerat. Alternativt rasistiskt motiv.

Mår så dåligt av denna typ av händelser där offret är handikappad. Fy fan.
Citera
2024-03-19, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Är det en diagnos på ADHD? Jag tycker mer att det låter som en diagnos på AVM. (Alldeles Vanlig Människa.)

Absolut. Många lever sitt lite ”motiga” liv ovetandes om att de har en ADHD (eller ADD)diagnos. 🙂
Citera
2024-03-19, 12:35
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Hon verkar ha (haft)en relation med en kille innan jul men inte T som det skrivit om tidigare.

Ser ut som ett foto från en konfirmation iofs.
Citera
2024-03-19, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Är det verkligen Sågaren som gjort detta? Han ser ju harmlös ut, är han verkligen en sinnesjuk mördare?

Den bilden gav mig kalla kårar redan innan det kom uppgifter om att han är ev. MGM.

Ansiktsuttryck, kroppshållning och särskilt hur han blåhåller så väl sågen som fel del av brädan.

Är det inte han skulle jag gärna ge honom en lektion i hur man hanterar en fogsvans. Den killen har ett oberäkneligt våldskapital.
Citera
2024-03-19, 12:36
Medlem
Fan vad ni krånglar till det. Varför länkar ni inte bara fb och insta med en stjärna i länkadressen?
Citera
2024-03-19, 12:37
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer

Bilden tagen i ett församlingshem eller liknande?

Relationen kan ju vara av karaktären kompisar, samma församling, klass, familjerna känner varandra?
Citera
2024-03-19, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Sorgligt. Undra om pojken är ensam gm eller om pappan varit med på ett hörn. Får lite dåliga vibbar av honom med. Även av de som framgår här i tråden.

Lär ju vara sexuellt motiv där Maja satt sig till motvärn och sen har T.A flippat ut. Har han haft kniv med sig har det kanske redan sedan tidigare varit planerat. Alternativt rasistiskt motiv.

Mår så dåligt av denna typ av händelser där offret är handikappad. Fy fan.

Fast vad jag hört är hennes "funktionshinder" ADHD? och att hon vart rätt "stökig" o med tanke på vad som nyss skrevs om bos syster så var hon kanske inte "så sjuk" som det låter?
Citera
2024-03-19, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WP52
Den bilden gav mig kalla kårar redan innan det kom uppgifter om att han är ev. MGM.

Ansiktsuttryck, kroppshållning och särskilt hur han blåhåller så väl sågen som fel del av brädan.

Är det inte han skulle jag gärna ge honom en lektion i hur man hanterar en fogsvans. Den killen har ett oberäkneligt våldskapital.

Jo han håller ju fel också men du ser ju att han iallafall fäst åt andra sidan av plankan!
Citera
2024-03-19, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Fast vad jag hört är hennes "funktionshinder" ADHD? och att hon vart rätt "stökig" o med tanke på vad som nyss skrevs om bos syster så var hon kanske inte "så sjuk" som det låter?
Hon har definitivt inte bara adhd. Något kognitivt också.
Citera
2024-03-19, 12:40
Medlem
meas19s avatar
https://web.facebook.com/tim.andersson.90663

Citat:
Ursprungligen postat av virozxd
Har någon länk till T.A:s instagram eller facebook?
Citera
2024-03-19, 12:42
Medlem
FarbrorCitron81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WP52

Enligt mig ser han bara koncentrerad ut på sågbilden. Hur kan du läsa in allt du skriver i den bilden?

Att han håller i ”fel ände” av plankan beror ju på att brädan sitter fast med en limknekt i andra änden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in