2024-03-18, 01:21
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Skulle de säga på TV att jorden är platt skulle du väl tro på det också.

Speciellt om det var kvacksalvaren Björn Olsen som sa det.

Sju stycken Det är nog fan svenskt rekord. Det var väl nån tysk dåre som tog över 100, men utöver han har jag inte hört talas om någon som tagit fler än fem.

De allra flesta klarar en covidinfektion utan några som helst biverkningar. Jag har tagit noll vaccinsprutor.

Men jag är ju ung, frisk och vältränad. Jag förstår att du som är gammal och skör känner att du behöver sprutor för att hålla dig vid liv.

När man läser dina övriga inlägg så växer snarare bilden fram av en kvinnohatande incel. Vi förstår alla att du egentligen är både liten och klen. Troligen inte längre än en tvärhand hög. En riktig soyboy!

Klarar du inte ens en vaccinspruta bör du nog vara försiktig!
Citera
2024-03-18, 11:07
Medlem
Mike.Andersens avatar
Vad tror ni om det här? CDC har släppt en studie där det står att den var kraftigt censurerad.

Jag har läst den och samtliga ord i dokumentet var överstrukna.

Redacted CDC myocarditis data draws criticism

Citat:
The CDC allegedly released 148 FOIA-requested pages related to myocarditis events following COVID-19 vaccination that were heavily redacted. Critics have accused the agency of a lack of transparency.
Citera
2024-03-18, 14:18
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Vad tror ni om det här? CDC har släppt en studie där det står att den var kraftigt censurerad.

Jag har läst den och samtliga ord i dokumentet var överstrukna.

Redacted CDC myocarditis data draws criticism

Förmodligen för att den inte stämmer överens med.

"The risk of myocarditis after COVID-19 infection is much higher than the risk after COVID-19 vaccination."
Citera
2024-03-18, 23:14
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Det som hänt är att du berättat att du inte förstår skillnaden mellan hösnuva, förkylning och covid eftersom alla kan ge rinnande näsa. Är du så här korkad på riktigt? Guldfisken du pratar om har antagligen mer hjärna än du.

Då minns du fel. Jag har inte nämnt något om hösnuva. Det har du inbillat dig, INBILDEN. (Du verkar ofta inbilla dig saker, så ditt alias tyder på viss sjukdomsinsikt.)

Det jag faktiskt sa var att det inte finns några pålitliga verktyg för att skilja på covid och influensa eller förkylning.

Och handen på hjärtat, tror inte även du ändå att det inträffar ibland, att vissa som fått veta att dom har covid i själva verket bara har en vanlig flunsa? Om inte så är du nog i skriande minoritet, även bland dina covid-kramande vänner.

Skillnaden mellan oss är egentligen bara att jag är beredd att tänka tanken hela vägen ut. Dvs att det aldrig var fråga om något annat än vanlig influensa. För det är ju knappast så att dom "extra" biverkningar som har föreslagits som eventuellt kännetecknande för covid, aldrig förekommer hos någon som har influensa eller förkylning. I slutändan handlar det ju mycket om vad man väljer att fokusera på.

Inom PR och marknadsföring så är det väldigt vanlig att man sysslar med "rebranding", dvs att man klär en gammal tråkig produkt i en ny kostym och ger den ett nytt namn. På så sätt så kan man skapa hype och sälja mer av sin produkt.

I detta fallet så var den gamla produkten det årliga influensavaccinet, för den gamla vanliga tråkiga flunsan. (Som egentligen är ny varje år, men med samma "produktnamn".) Produkten sålde dåligt. Folk brydde sig inte.

Den nya produkten är covidvaccinet, för nya coola sjukdomen covid-19. Nytt och upphetsande. Folk blir taggade på ett helt annat sätt. Men egentligen är det samma produkt, bara med ny fräsch "branding".
Senast redigerad av RustyShackleford 2024-03-18 kl. 23:16.
Citera
2024-03-19, 02:19
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Förmodligen för att den inte stämmer överens med.

"The risk of myocarditis after COVID-19 infection is much higher than the risk after COVID-19 vaccination."

Man kan undra varför sådan sekretess så att varenda ord blir censurerade?

CDC Responds to FOIA of Myocarditis Studies w/ 148 Pages, All Redacted

Citat:
In response, the CDC acknowledged having conducted extensive studies on the effects of the vaccines as they related to heart inflammation and abnormalities but refused to say what the findings were.

Instead, the materials, possibly stemming from multiple reports, contained 148 blank pages.

Stieber posted the blank pages on Twitter, nothing that the CDC sent him a second document that was also mostly redacted.

Här är dokumenten från CDC som nämns i artikeln.

https://www.documentcloud.org/documents/24463984-cdc-moving-foia

https://www.documentcloud.org/documents/24464054-cdc-moving-foia-2
Citera
2024-03-19, 06:05
Avslutad
Genuin fråga till er som fortfarande tar pandemin på stort allvar. Hur förhåller ni er till eller rationaliserar bort det faktum att man sålde in pandemin med arrangerade och gravt överdrivna bilder från Kina, som följdes upp av klipp och bilder på dansande sjuksköterskor och sjukhus som påstods vara överfulla men som i verkligheten stod tomma eller som på sin höjd hade en helt normal patientnivå. Listan kan säkerligen göras mycket längre, men detta är det första jag kommer att tänka på.

Finns det verkligen ingenting här som får er att vilja dra i handbromsen och ifrågasätta sakernas verkliga tillstånd? Jag menar inte att ironisera eller dumförklara någon, utan jag är genuint nyfiken på hur ni förhåller er till detta?
Senast redigerad av RobRoys 2024-03-19 kl. 06:10.
Citera
2024-03-19, 07:43
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Då minns du fel. Jag har inte nämnt något om hösnuva. Det har du inbillat dig, INBILDEN. (Du verkar ofta inbilla dig saker, så ditt alias tyder på viss sjukdomsinsikt.)

Det jag faktiskt sa var att det inte finns några pålitliga verktyg för att skilja på covid och influensa eller förkylning.

Och handen på hjärtat, tror inte även du ändå att det inträffar ibland, att vissa som fått veta att dom har covid i själva verket bara har en vanlig flunsa? Om inte så är du nog i skriande minoritet, även bland dina covid-kramande vänner.

Skillnaden mellan oss är egentligen bara att jag är beredd att tänka tanken hela vägen ut. Dvs att det aldrig var fråga om något annat än vanlig influensa. För det är ju knappast så att dom "extra" biverkningar som har föreslagits som eventuellt kännetecknande för covid, aldrig förekommer hos någon som har influensa eller förkylning. I slutändan handlar det ju mycket om vad man väljer att fokusera på.

Inom PR och marknadsföring så är det väldigt vanlig att man sysslar med "rebranding", dvs att man klär en gammal tråkig produkt i en ny kostym och ger den ett nytt namn. På så sätt så kan man skapa hype och sälja mer av sin produkt.

I detta fallet så var den gamla produkten det årliga influensavaccinet, för den gamla vanliga tråkiga flunsan. (Som egentligen är ny varje år, men med samma "produktnamn".) Produkten sålde dåligt. Folk brydde sig inte.

Den nya produkten är covidvaccinet, för nya coola sjukdomen covid-19. Nytt och upphetsande. Folk blir taggade på ett helt annat sätt. Men egentligen är det samma produkt, bara med ny fräsch "branding".

Mycket ordbajseri och svammel från din sida, men för att svara på din fråga. Nej, jag tror det är ytterst osannolikt att en person som uppvisar typiska covidsymtom och i samband med detta testar positivt för covid i själva verket skulle ha influensa och ingen covid. Sannolikheten för detta trorde vara mindre än 1 på miljonen. Möjligen kan det förekomma att vederbörande är smittad av bägge och.
Citera
2024-03-19, 09:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Genuin fråga till er som fortfarande tar pandemin på stort allvar. Hur förhåller ni er till eller rationaliserar bort det faktum att man sålde in pandemin med arrangerade och gravt överdrivna bilder från Kina, som följdes upp av klipp och bilder på dansande sjuksköterskor och sjukhus som påstods vara överfulla men som i verkligheten stod tomma eller som på sin höjd hade en helt normal patientnivå. Listan kan säkerligen göras mycket längre, men detta är det första jag kommer att tänka på.

Finns det verkligen ingenting här som får er att vilja dra i handbromsen och ifrågasätta sakernas verkliga tillstånd? Jag menar inte att ironisera eller dumförklara någon, utan jag är genuint nyfiken på hur ni förhåller er till detta?

Med lite "distans" [pun unintended] till det hela, så är vi åtminstone några som fortfarande minns dessa galenskaper för vad de är. Hur fixar ni andra att rationalisera bort det här utan att ställa de ansvariga till svars?:

Son moves closer to console his Mother at her Husband’s Funeral.

Watch facility staff immediately interrupt them because of ‘Social Distancing’ rules & SCieNCe
https://t.me/SGTnewsNetwork/62570
Citera
2024-03-19, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Förstår fortfarande inte hur du kan tro vaccinet går från verkningslöst till verkningsfullt i samma stund som man fyller 65 och/eller drabbas av någon underliggsnde sjukdom.

Kan du länka till den där artikeln som anger att vaccinet skulle vara verkningslöst?

Ja, de flesta som uppsöker sjukhusvård gör det för de är påverkade på ett allvarligt vis.

Testerna för covid 19 är totalt nonsens och meningslösa. Och därmed är vaccinerna också det. Oundvikligen
Citera
2024-03-19, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fleuch
Testerna för covid 19 är totalt nonsens och meniglösa. Och därmed är vaccinerna också det. Oundvikligen
Ja pcr testerna är fullständigt bedrägeri. På mitt jobb tvingades vi göra ett. vi fick inte komma till jobbet förens testerna kom tillbaka negativa. Fullständigt bedrägeri. Kommer aldrig förlåta staten för detta. Och alla jag någonsin jobbat med kan dra åt helvete.
Citera
2024-03-19, 10:05
Medlem
IMBILDENs avatar
Denna artikel belyser återigen de skador som många covidsmittade får på sina hjärnor.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WR9RPL/iselin-21-drabbad-av-ovantade-covid-effekten-maste-skriva-ner-allt

Kan det komma att leda till sämre produktivitet och mer konflikter i världen?

Är ju allmänt känt att lägre iq leder till mer våldsamma individer.
Citera
2024-03-19, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaxxslayer
Ja pcr testerna är fullständigt bedrägeri. På mitt jobb tvingades vi göra ett. vi fick inte komma till jobbet förens testerna kom tillbaka negativa. Fullständigt bedrägeri. Kommer aldrig förlåta staten för detta. Och alla jag någonsin jobbat med kan dra åt helvete.

Ja. Så här i backspegeln, inte för att på nåt sätt underdriva hur illa det var med vaccinations-kampanjen, framstår test-hetsen nästan som det värsta övergreppet som begicks under de här åren. Ren terrorism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in