Va inte så arg vännen (har du läskat ikväll eller) det är mycket sorgligt detta. Nu vill man veta varför mamman drack under graviditeten, eller hur, hjärndött av henne. Hade hon inte druckit hade ju inte hennes barn förolyckats här. Hon hade gått på fin gymnasieskola då, och sen haft ett välbetalt arbete, lite intressant att se kedjan av händelser, tycker du inte? Vännen
Maja var ju adopterad så du kommer troligtvis inte få svar.
143 cm lång
37 kg
Detta tror jag inte på. Dvärg? Hursomhelst så ligger brott bakom såvida hon inte var suicidal.
Jag har inte läst hela tråden ännu så vet inte om du har fått svar. Jag vet vem Maja är och ser henne nästan dagligen och denna information är korrekt. Hon är ingen dvärg utan har funktionsnedsättning.
Även fast Majas kropp har hittats nu så kanske många undrar lite fortfarande om norrköping osv. Hon hade en kille i norrköping som hon har "rymt" till tidigare.
Det här inlägget skrevs av en bekant till familjen för 2 timmar sen..
” Att polisen inte lyssnat på familjens starka oro och övertygelse om att Maja inte valt att hålla sig borta är bortom all kritik. Vad som gör det än värre är att de inte verkar ha vägt in det faktum att hon har en intellektuell funktionsnedsättning. Jag är tacksam för de sökinsatser som görs nu men de borde ha påbörjat redan i torsdagskväll.”