2023-12-01, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SupergodTanke
En lliten fågel viskade nyss lite om förändringar i JellyBoys liv nyligen. En person valde gå vidare med sitt liv och lämnade Jelly (Jerry Gray, om ni nya inte vet vem som åsyftas. Namnet används för att påvisa hans flexibla ryggrad. ) ensam ute i skogarna. Jag gratulerar personen och önskar denne all lycka i framtiden. Det kan inte ha varit lätt att leva med en person som praktiskt taget hjälpte en mördare att försöka komma undan straff samt begått övergrepp i rättssak och mkt mer andra olagliga saker. Sånt skapar inte tillit precis. Inget namn läggs ut på denne person om jag får be.

Oj, hon tröttnade på kappvändaren? LI har flyttat till RZ i Örebro för en vecka sen.

Om Jelly har någon som helst ryggrad så borde han berätta allt för polisen om sanningen till han skulle smyga in i Steffes hus o hämta grejer, kanske mer han blev ålagd att göra. Samt allt han vet om Hax, Soa o Steffe.
Citera
2023-12-01, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Oj, hon tröttnade på kappvändaren? LI har flyttat till RZ i Örebro för en vecka sen.

Om Jelly har någon som helst ryggrad så borde han berätta allt för polisen om sanningen till han skulle smyga in i Steffes hus o hämta grejer, kanske mer han blev ålagd att göra. Samt allt han vet om Hax, Soa o Steffe.

JG till Betesvägen, tror ni det är möjligt, JG vet nog en hel del från detta slutna sällskap
Citera
2024-01-04, 21:11
Medlem
Har någon FUP?
Citera
2024-01-24, 08:45
Medlem
GissarBaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Har någon FUP?

Har för mig att FUP var på över 16.000 sidor.

Här har du i alla fall bilder på FUP.
Inte för att det gör dig så mycket gladare... men i alla fall.

https://delafil.se/446c3841c5cff995/Fup-1.jpg

https://delafil.se/f61c69b13dc1180c/Fup-2.jpg

Det var en jäkla märklig historia.
Citera
2024-01-24, 09:22
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Har någon FUP?

Citat:
Ursprungligen postat av GissarBara
Har för mig att FUP var på över 16.000 sidor.

Här har du i alla fall bilder på FUP.
Inte för att det gör dig så mycket gladare... men i alla fall.

https://delafil.se/446c3841c5cff995/Fup-1.jpg

https://delafil.se/f61c69b13dc1180c/Fup-2.jpg

Det var en jäkla märklig historia.
FUP: https://mega.nz/folder/gEMEnIyD#Vk1SwRmpSdenkzyp5OyYIQ
Citera
2024-01-24, 09:51
Medlem
GissarBaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
FUP: https://mega.nz/folder/gEMEnIyD#Vk1SwRmpSdenkzyp5OyYIQ

Ojdå, inte dåligt.

Som sagt, det var en sjuhelvetes utredning och en mycket märklig historia.
Citera
2024-01-24, 11:10
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GissarBara
Ojdå, inte dåligt.

Som sagt, det var en sjuhelvetes utredning och en mycket märklig historia.
Vet inte om jag har allt, men ja, väldigt märklig historia.
Citera
2024-01-24, 11:16
Medlem
GissarBaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Vet inte om jag har allt, men ja, väldigt märklig historia.

Vet att nån jäkel, för länge sen, plockade hem allt som fanns.
Det lades visst ett jäkla arbete på det där, vill jag minnas.
Både dokument och filmer, men det är näst intill omöjligt att hitta
dom nu i denna långa tråd.

I vilket fall så var det nån annan som ville ha FUP, så jag hoppas att den
personen uppskattar din vänlighet.
Citera
2024-01-28, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SupergodTanke
En lliten fågel viskade nyss lite om förändringar i JellyBoys liv nyligen. En person valde gå vidare med sitt liv och lämnade Jelly (Jerry Gray, om ni nya inte vet vem som åsyftas. Namnet används för att påvisa hans flexibla ryggrad. ) ensam ute i skogarna. Jag gratulerar personen och önskar denne all lycka i framtiden. Det kan inte ha varit lätt att leva med en person som praktiskt taget hjälpte en mördare att försöka komma undan straff samt begått övergrepp i rättssak och mkt mer andra olagliga saker. Sånt skapar inte tillit precis. Inget namn läggs ut på denne person om jag får be.

"Ensam ute i skogarna"? Är de inte skrivna i lägenhet rätt centralt vid Max?
Citera
2024-02-14, 15:52
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Så Lena Wesström var pingstpastor och vigde Stefan och hans fru och sedan valde Lena att inleda ett förhållande med Stefan? Det tyder ju på en viss omdömeslöshet.

Var alla med i pingstkyrkan i Stefans familj eller vad det bara han och hans fru? Av egen erfarenhet (bodde grannar med folk ur pingstkyrkan om liten) så är det nog bland de sjukaste jävlarna man kan stöta på i Sverige.

När jag läste FUPen blev jag riktigt förvånad över att geocatching hade såna inbitna utövare. En viss humor över att transan som jobbade på hans jobb tyckte att han var psykopat.
Citera
2024-02-14, 16:33
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
Så Lena Wesström var pingstpastor och vigde Stefan och hans fru och sedan valde Lena att inleda ett förhållande med Stefan? Det tyder ju på en viss omdömeslöshet.

Var alla med i pingstkyrkan i Stefans familj eller vad det bara han och hans fru? Av egen erfarenhet (bodde grannar med folk ur pingstkyrkan om liten) så är det nog bland de sjukaste jävlarna man kan stöta på i Sverige.

När jag läste FUPen blev jag riktigt förvånad över att geocatching hade såna inbitna utövare. En viss humor över att transan som jobbade på hans jobb tyckte att han var psykopat.
Nu kände jag inte Stefan men det sades att Stefan Davidsson var en bildad person och kunde läsa och
skriva med tanke på hans yrkesval och sjukdom som hindrade både han själv och andra.

Jag är förvånad precis som du.

Att det kunde hända den bästa killen som kunde och visste precis allt.
Hur är det möjligt nu när Hanna gick fri från ansvar och hus och Jerry utan minsta misstanke med snut-fika.

Det är nästan så man tror det är äktenskapsbrott och de är alla ledsna att Stefan gjorde affär med Lena som var så vacker i jämförelse med den andra.

Hanna som har mest troslöshet mot huvudman och vårdtagare vet och kan skilja på rätt och tro fel.

Vad ska man tro när de ligger på bordet och bara trånar och ber i namnet som alla kan, Stefan Stefan varför?
När det kunde vara två /\
Citera
2024-03-18, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys

Någon pingstkyrka var aldrig inblandad, vad jag minns. Sedan var det ju Stefan som var på Lena och ville ha tröstande samtal som så småningom urartade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in