Citat:
Ursprungligen postat av
KirkenesCowboys
Så Lena Wesström var pingstpastor och vigde Stefan och hans fru och sedan valde Lena att inleda ett förhållande med Stefan? Det tyder ju på en viss omdömeslöshet.
Var alla med i pingstkyrkan i Stefans familj eller vad det bara han och hans fru? Av egen erfarenhet (bodde grannar med folk ur pingstkyrkan om liten) så är det nog bland de sjukaste jävlarna man kan stöta på i Sverige.
När jag läste FUPen blev jag riktigt förvånad över att geocatching hade såna inbitna utövare. En viss humor över att transan som jobbade på hans jobb tyckte att han var psykopat.
Nu kände jag inte Stefan men det sades att Stefan Davidsson var en bildad person och kunde läsa och
skriva med tanke på hans yrkesval och sjukdom som hindrade både han själv och andra.
Jag är förvånad precis som du.
Att det kunde hända den bästa killen som kunde och visste precis allt.
Hur är det möjligt nu när Hanna gick fri från ansvar och hus och Jerry utan minsta misstanke med snut-fika.
Det är nästan så man tror det är äktenskapsbrott och de är alla ledsna att Stefan gjorde affär med Lena som var så vacker i jämförelse med den andra.
Hanna som har mest troslöshet mot huvudman och vårdtagare vet och kan skilja på rätt och tro fel.
Vad ska man tro när de ligger på bordet och bara trånar och ber i namnet som alla kan, Stefan Stefan varför?
När det kunde vara två
/\