2024-03-18, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ej utskriven ur Sverige. På semester i Dubai.

"Wohoo, jag slipper skatta i Sverige".

Chrippa har verkligen IQ badboll.

Kan man allt säga, man flyttar ju ej bara för att man reser. Men han förstår ju ej hur saker och ting fungerar. Han har fastnat i sin lilla bubbla.
Citera
2024-03-18, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Kan man allt säga, man flyttar ju ej bara för att man reser. Men han förstår ju ej hur saker och ting fungerar. Han har fastnat i sin lilla bubbla.

Man kan förstå om en person inte har koll på allt. Det har liksom ingen.
Men Chrippa har inte koll på någonting. Vad det än handlar om så har noll koll och alltid fel. Fascinerande hur ointelligent en 35-åring kan vara.
Citera
2024-03-18, 07:09
Medlem
Sedan 2015 finns det ett avtal mellan Sverige och Förenade Arabemiraten som bland annat syftar till att bekämpa skatteflykt. Ska man verkligen fly till Dubai, visa upp sitt lyxliv och samtidigt tro att ryggen är fri? Hahaha..

https://www4.skatteverket.se/rattsligvagledning/360977.html?date=2023-01-01
Citera
2024-03-18, 07:14
Medlem
Verbal.Kints avatar
I avsnitt 6765 av Hem till gården... Nu ska de L och C tydligen börja med onlyfans också. Herre min skapare.
Citera
2024-03-18, 07:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
I avsnitt 6765 av Hem till gården... Nu ska de L och C tydligen börja med onlyfans också. Herre min skapare.

Och ni som tror ni skall få se något smaskigt kan glömma det, inge sex wse
Citera
2024-03-18, 07:23
Medlem
Mätt i "average viewers" så verkar - tyvärr - den negativa trenden, i alla fall för stunden, ha brutits för Skabbes twitchstream. Siffrorna de senaste dagarna har varit tydligt uppåtgående.
https://ibb.co/TwD8CBc

Jag kom till och med själv på mig med faktiskt skratta till ett par gång i går, och inte bara som tidigare förfasas över innehållet. Även om "average viewers" är bra, så har kanalen dock ändå enorma problem på andra sätt. Jag börjar, trots det, misstänka att Skabbe kan få en lång twitchkarriär.
Citera
2024-03-18, 08:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och ni som tror ni skall få se något smaskigt kan glömma det, inge sex wse

Och hur vet du det?
Citera
2024-03-18, 08:49
Avslutad
https://youtu.be/P8vJu75gKyo?si=D2A0S1_V7l5MnyzV

Vore det inte på sin plats att komma med en förklaring, nu när vi som brytt oss om att ta reda på sanningen, kunnat ta del av häktningspromemorian, förstår att Linnéa blivit uthängd för en massa saker som inte har hänt, utan att det handlat om att Jocke försökt mörka ekonomisk brottslighet?
På bekostnad av en människas hela liv?
Citera
2024-03-18, 09:27
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/P8vJu75gKyo?si=D2A0S1_V7l5MnyzV

Vore det inte på sin plats att komma med en förklaring, nu när vi som brytt oss om att ta reda på sanningen, kunnat ta del av häktningspromemorian, förstår att Linnéa blivit uthängd för en massa saker som inte har hänt, utan att det handlat om att Jocke försökt mörka ekonomisk brottslighet?
På bekostnad av en människas hela liv?

Hon tar del av kakan så hon blir lika delaktig hon.
Går ingen större nöd på henne hon verkar stortrivas.

Vad ska hon svara?
- Jag visste inte vad denna mannen sysslade med?
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-03-18 kl. 09:32.
Citera
2024-03-18, 09:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Vad ska hon svara?
- Jag visste inte vad denna mannen sysslade med?

Hon har en egen karriär och inkomst, om han bjuder henne på grejer, varför skulle hon tacka nej?
Citera
2024-03-18, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Så det är Linnéas fel, att Chrippa och hans bror satt i system att begå ekonomisk brottslighet?

Det är Linnéas fel att hon satt ner foten och "manipulerat" Chrippa att börja inse vilken sjuk kontroll Jocke har haft över hans liv, vad han ska satsa på och göra.

Hade Chrippa inte blivit kär och valt att ta sig ur ett pissigt förhållande, med en människa som inte vill någonting mer i livet än att få leka influencer, röka, shoppa, äta och leka på tiktok, hade Jocke klarat Chrippa från ekobrott.

Det har han själv haft vetskap om och operation säkra framtiden, som innebar att Chrippa skulle slänga Linnea under bussen och leva med Julia, då hade allt löst sig, med hjälp från Danjal, Gustav, Cluee, Anahit. Nessa, Anjo, Jacke, Rask mfl

Linnéa skulle bli hatad, inklusive hennes familj, en riktig psykopat, så skulle youtubefamiljen klara sig undan farligheter, Chrippa var en kuvad misshandlad man, som blivit bedragen, bestulen sitt livsverk och pengar...

Om bara Chrippa hade valt Julia, hade han varit i topp på youtubehimlen, tack vare Jocke och hans legoknektar
Citera
2024-03-18, 09:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hon har en egen karriär och inkomst, om han bjuder henne på grejer, varför skulle hon tacka nej?

Dom skulle väl gifta sig?
Eller e hon bara hans sällskapsdam?
Hade hon inte haft Chrippa hade hon inte haft någon karriär alls att bygga på.
Nej jag ser INTE henne som oskyldig. Hon är delaktig.
Gud förlåter.. tror jag? Men jag stör mig lite på att hon bär korset runt sin hals
Att inte skatteverket skulle bry sig tror jag inte heller på. Se hur det gick för Gunilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in