Citat:
Ursprungligen postat av
Max1494
Du är väldigt offensiv och hatisk. Är du en hatisk person i största allmänhet?
Det är just hatet som gör SD väldigt motbjudande för mig. Politiskt kan jag hålla med i småsaker.
Men hatet stänger dörrar i ansiktet på SD
Självklart gör vissa inom S fel ibland. Men de har ändå byggt vårt land
SD sparkar sina egna med jämna mellanrum. Så bevisligen gör även folk inom SD också fel.
Du menar hatet mot terrorbombningar av flerfamiljshus, hatet mot de gängkriminella som tömmer kalashnikovs urskiljningslöst mot människor utan att ens bry sig om att titta om det är "rätt" människor de skjuter mot, hatet mot hederskulturen med balkongflygningar och ingrepp i barns könsorgan, hatet mot stenkastande islamister som tänder eld på bilar och skadar poliserna, avskyn mot imamernas uppmaningar att ljuga om att man slår sina barn..?
Hatet mot socialdemokraternas bevisat effektiva planer, med fler fotbollsplaner och förebyggande åtgärder i förorterna. Hatet som leder de idiotiska fascisterna att i stället höja straffen och bygga fängelser där man tänker bura in brottslingarna? De jävla svinen vill ha en polisstat, de satsar pengar på snuten.
Är det allt detta hatet du menar?
Ja, jag delar din åsikt. Det är fruktansvärt och vedervärdigt att SD hatar så mycket!!!
De borde bjuda på saft och bulle i stället. Det borde vara mjuka lagar och straffrabbat, så att om man begår många brott så ska det inte ses så allvarligt som om man begick ett brott. Dessutom borde man bli utsläppt i förtid, efter att två tredjedelar av tiden gått. Ofta räcker det med ett samtal med en socialtant tycker jag faktiskt. Eller villkorlig dom kanske. Vi vet att den här metoden fungerar!
Det borde vara olagligt att bränna koraner, och att kritisera islam. Då får vi slut på alla problem, ingen mer stenkastning. Jag förstår ärligt talat inte varför SD inte fattar det.
Dessutom borde vi vara öppenhjärtliga och ge alla illeg.. jag menar papperslösa tillgång till fri sjukvård. Det hade vi ju förut för alla medborgare, men det räcker väl med de papperslösa. Då känner de sig välkomna. Med tiden ska såklart alla papperslösa bli medborgare, och det är så vi fyller ut landet med mer kompetent arbetskraft. Det behövs nu när vården går på knäna!!
Men i stället för detta så vill de jävla asen till fascister utvisa de illeg.. jag menar papperslösa! Vad i HELVETE är det för nazistskit SD pysslar med?!?
De är så fyllda av hat! Jävla fascistsvin!
FY FAN
Nej nu blev jag upprörd. Jag behöver nog en lina för att lugna ner mig.
Har nån nummret till Kasirgas bror?