Citat:
Ursprungligen postat av
Lilliehorn
Stackars satar som grinar över ett skämt som dessutom är sant. Elaf Ali har rätt angående ukrainska kvinnor. Men det är ju oftast så med WT-människor från livets hårda skola. Så fort en person från Mellanöstern yttrar sig så är det inte så roligt med yttrandefrihet längre. Hycklare är vad ni är.
Inte jag.
Jag har från dag 1 alltid sagt att Ukrainska kvinnor är horor och inte bara det utan de ser sig även som lyxhoror. De ser sig lite som mer och bättre än de vanliga hororna och tycker de kan ta mer betalt bara för det.
Den som hävdar det inte finns prostitution i Ukraina, Polen eller Ryssland har nog aldrig besökt dessa länder.
Bara för det råder någon slags konflikt i Ukraina gör inte hela befolkningen till helgon som man inte får säga sanningen om. Gillar inte den ukrainska ambassadören det i Sverige så tycker jag han kan åka hem och slåss för sitt land istället för ge oss svenskar en massa "uppsträckningar" inom vad man får och inte får skämta om!
Jävla trams och dumma svenskar köper det också fast ni vet landet Ukraina är fullt av prostitution, korruption och massa annan kriminalitet. Ni som varit i Odessa vet nog vad jag menar om ni försöker påstå det inte finns kriminalitet i Ukraina.