Citat:
Ursprungligen postat av
kebabmedpommes
Kan du se några skillnader mellan dina två uttalanden ovan?
Hur skulle du benämna något som bara till 6% används till något funktionellt?
Ska du börja argumentera om hur många procent något måste vara för att få kallas "nästan allt" som en liten trotsig autist?
Jag påstod och står fast vid att i det närmaste allt, så gott som allt, praktiskt taget allt, närapå allt, nästintill allt, mycket nära allt, nära nog allt, så när som allt, ungefär allt, bortemot allt, bortåt allt, halvt om halvt allt, inemot allt, inte långt ifrån allt, när allt, nära allt, närmare allt, närmelsevis allt, nättopp allt, snart sagt allt, tillnärmelsevis allt, upp emot allt, uppemot allt, typ allt guld som utvinns blir smycken och tackor.
Den lilla del som används i industrin påverkar inte priset.