2024-03-16, 16:59
Medlem
GuldkalvenAxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Fredrik Federley var i Eu-parlamentet och Ove Rainer var justitieminister och satt inte i riksdagen. Så jag vet fortfarande inte om det finns någon som frivilligt hoppat av riksdagen och inte blivit partilös vilde.

Ge dig om du inte orkar ta reda på något. Konspirationer är inte så lyckade.
Eskil Erlandsson (C) tvingas avgå är en eller du tycker att han valde tidpunkt helt själv?
Det är nog ingen som erkänner att de inte lämnat frivilligt men det saknar betydelse. El-Haj har lämnat sossarna eller blivit utesluten. Välj själv.

Det finns ännu ingen annan känd riksdagsledamot som har en bror som är aktiv i Foxtrot nätverket i Sveriges riksdag.

Att du tycker det är bra får du givetvis tycka.
Citera
2024-03-16, 17:23
Medlem
Det är en gammal gubbe, en farfar.

Hur gammal är den kriminella brodern?
Citera
2024-03-16, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Jag kommer fördomsfullt anta att det rör sig om ett klassiskt svartskallenamn

Hur många gånger till ska svartskallar få infiltrera viktiga samhällspositioner utan att dom förbjuds eller åtminstone får genomgå en riktigt svettig säkerhetskontroll där man vänder på varenda sten

Samma sak händer även svenska politiker. Detta händer globalt och du förminskar det att detta endast händer i Sverige med utlänningar, nåja hoppas du sover gott om nattet nu när vi vet att bara i ett land och endast i en riksdag så är man så dum att rösta in någon vara släkting har problem med lagen.
Citera
2024-03-16, 18:26
Medlem
Pausaniass avatar
[quote=Psilosopher|87683932]Klanmänniskor från mellanöstern är magnituder mer homofoba, transfoba, antisemitiska och rasistiska än genomsnittsvensken, så där föll det argumentet.

Är Kadir muslim, någon som vet?[/QUOTE]
Utan att veta, är han förmodligen en god kurd och muslim varje gång han är på besök i hembyn, och när han ska omväljas till sitt högt kvalificerade uppdrag i Sverige då är han svensk och sekulär.
Citera
2024-03-16, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Det är uppenbart att S inte hade överlevt utan alla islamister och annat pack vilket är anledningen till de inte vill rensa upp i partiet. Det riktiga svenska sossarna (många arbetare) lämnade för längesen och många gick över till SD istället. På sätt och vis är det bra att Nyans finns som kan sänka S genom att ta deras väljare. Nyans kommer ändå ingen vilja samarbeta med (kanske endast V).
Nyans kommer inte att behöva någon att samarbeta med när islamisterna blivit majoritet i Sverige.

Och det går allt snabbare i takt med att fler svenskar flyr när invandringen ökar och ghettona blir fler.
Citera
2024-03-16, 18:42
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Fy fan! Så illa trodde jag inte att det var.

"for Muslims who wish to resolve disputes without recourse to the courts system"

Muslimer kan med andra ord begå brott som enligt islam och sharia inte är brott, och därmed inte dömas enligt engelska lagar.

Fy helvete vad skevt.
Vi tillåter romanska tribunaler, samt friar muslimer på grund av att de "inte förstår lagen" ... vad är skillnaden tycker du?
Citera
2024-03-16, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Fy fan! Så illa trodde jag inte att det var.

"for Muslims who wish to resolve disputes without recourse to the courts system"

Muslimer kan med andra ord begå brott som enligt islam och sharia inte är brott, och därmed inte dömas enligt engelska lagar.

Fy helvete vad skevt.
Det är inte många som vet eller vill ta in hur illa det är.

Sveriges väg mot avgrunden går snabbare än i UK, men ännu är vi inte ikapp med oficiella shariadomstolar.

Istället är de ordinarie svenska domstolarna infiltrerade sedan länge, för 6 år sedan uppmärksammades det första gången:
https://www.alandsnyheter.com/nyheter/centerpartister-forkunnade-shariadom-i-solna-tingsratt/
Citera
2024-03-16, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Ännu lustigare är att hans jobb är kriminalvårdare, åt sin bror?
Ha ha, tror du knarkblatten sitter i fängelse?

Citat:
Sedan tidigare är Mahir Kasirga dömd flera gånger för rån och narkotikabrott, men även för övergrepp i rättssak och grovt vapenbrott
https://www.alandsnyheter.com/nyheter/centerpartister-forkunnade-shariadom-i-solna-tingsratt/

Fängelserna är redan överfulla med babianer så det finns ingen plats kvar. Krävs mycket värre brott än så för att någon ska åka in, framför allt när de dessutom har kontakter ända upp i sveriges riksdag.
Citera
2024-03-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Vi tillåter romanska tribunaler, samt friar muslimer på grund av att de "inte förstår lagen" ... vad är skillnaden tycker du?
Länka gärna till fakta.

Det är många som har svårt att tro på hur långt det gått i Sveriges invandrarghetton. Och att det snabbt blir värre.

Citat:
När en romsk man i Malmö uppfattade att kommunal verksamhet användes för att kalla honom till ”romsk rättegång” kontaktade han Frida Trollmyr, ansvarigt kommunalråd.

Frida Trollmyr (S) har hävdat att uppgifterna om den romska rättegången är nya för henne.

Men i en dold inspelning framgår det att hon larmades om hedersförtryck, korruption och den romska rättegången redan i september.

– Vad ska jag göra, lägga ner verksamheten? Då begår jag politiskt självmord, säger Frida Trollmyr till den romske mannen i inspelningen.
https://www.expressen.se/kvallsposten/toppolitiker-larmades-om-romsk--rattegang-redan-i-september/

De kriminella nätverken har tagit över hela samhället, och sveriges riksdag gör ingenting utan fortsätter att förneka.
Citera
2024-03-16, 19:05
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Länka gärna till fakta.
Det är sedan gammalt i Skåne, du kan söka efter det själv, lättfunnet.

PS. jag länkade mitt påstående till fakta, då det är grundat. Behöver inte presentera källhänvisning på en onliner.
Citera
2024-03-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det är en gammal gubbe, en farfar.

Hur gammal är den kriminella brodern?
Så som du beskriver det börjar jag misstänka att han är biologisk far till sin bror.
Mthrfkr...
Senast redigerad av ziggehej 2024-03-16 kl. 19:10.
Citera
2024-03-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Det är sedan gammalt i Skåne, du kan söka efter det själv, lättfunnet.

PS. jag länkade mitt påstående till fakta, då det är grundat. Behöver inte presentera källhänvisning på en onliner.
Du hann nog inte läsa mitt inlägg.

Det jag menar är att det du skriver är helt korrekt, samtidigt som de är så otroligt sjukt att många har svårt att tro på det om man inte samtidigt länkar till källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in