2024-03-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Mmm om jag säger att jag ska strimla och göra en kimalapastacarbobara, då ÄR det ett hot?
Kanske för en starkt autistisk person, men den som vet hur Chrippas käft går, fattar att han driver, skojar, inte är seriös.
Hans sätt att skydda sig är genom att vara oerhört verbal.
Att han sitter och skämtar om att det ska skaffas onlyfans, varpå Linnea direkt säger nej verkligen inte, tillochmed twitchskolkarpojkarna skrattar och fattar att Chrippa driver, men tydligen inte alla.🙄

Däremot undrar jag över tomtefar och tomtemor...
Jonna lägger upp länkar och hintar om man vill se mer....när hon poserar förföriskt.

Linnea är inte ett luder, hon har inte opererat sönder sig, hon gjorde läppfiller, hon provade botox, vilket Jocke och Jonna gör regelbundet.
Men det verkar vara skillnad på folk och folk.

Synd för dig då att även hon sa det själv i går, att dom ska ha en OF.
Citera
2024-03-16, 16:59
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Synd för dig då att även hon sa det själv i går, att dom ska ha en OF.

Säkert Lögn men skulle inte förvåna mig om dom ger sig på även det.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-03-16 kl. 17:04.
Citera
2024-03-16, 17:36
Medlem
Dagdriver skattesmitaren och den notoriska lögnaren bara där nere?? Chloe är hemma och saknar sin pappa medans han flänger runt och kör tiktok danser och gangsign med sin 23 åriga fillersprinssesa?? Anjo slog hål direkt på deras lögner och vad de försöker med... Riktigt mycket psykologiskt spel och jag tror huvudregissören är FrökenNyp...

Fan vad svettig han är i varenda video även om han sitter i minusgrader, riktigt lökig.. Medan fogden tar barnkläderna i Sverige så fortsätter skattesmitaren med dyr shopping nere i Dubai... Extasen i ögonen när han får ta på ett klädplagg av Gucci går inte att förbise, inte glittrar ögonen likadant när han får hålla om sitt egna barn...

Nyligen gjorde tatueringar hos turturduvorna och snart barn... Ska barnet bli reggade i arablandet eller blir det någon annanstans för zigenarparet??
Citera
2024-03-16, 17:45
Medlem
Eg0x3s avatar
Lite sjukt ändå.. i senaste vloggen så säger han nåt i stil med ”jag vet att vi inte har råd men vi kan ju windowshoppa lite” till L… vet inte om han var ironisk eftersom han alltid snackar cash
Citera
2024-03-16, 17:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Lite sjukt ändå.. i senaste vloggen så säger han nåt i stil med ”jag vet att vi inte har råd men vi kan ju windowshoppa lite” till L… vet inte om han var ironisk eftersom han alltid snackar cash
Frågan är om han verkligen har så mycket pengar, jag tror allt bara är ett fejkat luftslott.
Citera
2024-03-16, 17:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3

Han hade väl 300 000? Det räcker ju ett tag.
Citera
2024-03-16, 17:54
Medlem
Ephedrines avatar
Från deras instagram
https://ibb.co/tD3QGQ7

Bilden säger att Linnea har ett blåmärke på armen.

Sen får ni skriva era egna sagor. Det är ni bra på.
Senast redigerad av Ephedrine 2024-03-16 kl. 18:01.
Citera
2024-03-16, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han hade väl 300 000? Det räcker ju ett tag.

300 000 vart kommer den uppgiften ifrån?? Snubben får sitt hem länsat av fogden här i Sverige och skuldsaldot ligger på över en halv miljon... Han är som en arg pitbull mot sina följare i kommentarsfältet.. Riktigt sjuk människa!!
Citera
2024-03-16, 18:15
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
300 000 vart kommer den uppgiften ifrån?? Snubben får sitt hem länsat av fogden här i Sverige och skuldsaldot ligger på över en halv miljon... Han är som en arg pitbull mot sina följare i kommentarsfältet.. Riktigt sjuk människa!!

Anjos senaste video tror jag?
Klart han har pengar. Han åker inte till Dubai utan.
Att dom lever på Linneas lön tror jag inte.
Varför är han arg på följarna? Lyckas han inte lura dom mer?
Citera
2024-03-16, 18:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Anjo sa att Chrippa fick 300 000 kr för något samarbete nyligen. Antingen sa han det i sin senaste video eller videorna på instagram där han ringer polisen.
Citera
2024-03-16, 18:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Han är som en arg pitbull mot sina följare i kommentarsfältet.. Riktigt sjuk människa!!
I vilket kommentarsfält då? på hans youtube video har han svarat på typ 3 av nästan 800 kommentarer.
Citera
2024-03-16, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
I vilket kommentarsfält då? på hans youtube video har han svarat på typ 3 av nästan 800 kommentarer.

Kolla hans tidigare videos och vad han svarar sina följare... Har hans beteende passerat dig utan notis??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in