2024-03-16, 16:05
Medlem
De skämtar rätt mycket om alla nationaliteter, programmet har 3 säsong. Titta nå random avsnitt så hittar du liknande.
Citera
2024-03-16, 16:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
De skämtar om stereotyper. Tycker du att du just beskrev en stereotyp?

Jag vet ju också att just den här kärringen går inte efter stereotyper att det är kul. Hon är ett agg mot ukrainskor.
https://pbs.twimg.com/media/GIvkGWdWUAA_aPD?format=jpg&name=medium

Hon var alltså 4 1991 som hon kom till Sverige från Irak. Flydde inte heller utan flyttade hit...
Citera
2024-03-16, 16:08
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
"Invandrare för svenskar" är det dags att lägga ner det här programmet en gång för alla? Pro-ryska islamistaraber som hånar ukrainare öppet i Sveriges Television. Utvisa packen och lägg ner programmet säger jag bara. Fattar inte hur de här förbannade patrasken kan ha så mycket luft. Hon verkar avundsjuk att Sverige föredrar ukrainska invandrare framför MENA.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ondEO0/elaf-ali-skamtar-om-ukrainska-kvinnor-ambassador-rasar

Vilken chock! Är andra folkgrupper än vita rasister?

Majoriteten av svenskar vet att ukrainare är en tillgång i Sverige och snabbt etablerar sig här och speciellt kvinnor är välkomna eftersom det finns ett stort överskott på yngre män i Sverige.

Kvinnor hatar kvinnliga invandrare oavsett om de är svenska eller invandrade kvinnor.
Det blir då konkurrens om männen.

Tycker Sverige ska ge PUT till minst 400 000 ukrainska och andra öststatskvinnor varje år fem år framåt. Ge PUT till minst 5 000 kvinnor från östasien varje år också under fem år.

Det skulle innebära sotdöden för feminiseringen av samhället som eskalerat de senaste tjugo åren.
Citera
2024-03-16, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatPaella
Okej, så SVT har något slags frikort dra skämt om folkgrupper. Medan andra döms för HMF för skämt.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5VRAK1/pojke-domd-for-rasistiskt-facebookinlagg
Om du inte tycker de håller sig på rätt sida rasism är det bara att anmäla dem och få det prövat.
Citera
2024-03-16, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag vet ju också att just den här kärringen går inte efter stereotyper att det är kul. Hon är ett agg mot ukrainskor.
https://pbs.twimg.com/media/GIvkGWdWUAA_aPD?format=jpg&name=medium

Att kärringen går efter ukrainare är ju dock väldigt kul. Blir pk-syntax i npc-hjärnor om man ska stödje svt-araben eller slava ukraini.

Det förskräckliga är att riktiga svenskar döms i domstol om de drar skämt om skyddade folkgrupper.
Citera
2024-03-16, 16:11
Medlem
Citat:
Om du inte tycker de håller sig på rätt sida rasism är det bara att anmäla dem och få det prövat.

Vad ska prövas? Naturligtvis kommer domstolen komma fram till att svt-araber får skämta om folkgrupper medan svenskar inte får det.
Citera
2024-03-16, 16:15
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Jag vill också kunna skämta om stereotyper, men det får jag inte..
Citera
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
SFI är ju parodi och satir. Där samma personer bakom Svenska nyheter, är med och skriver manus.

Lite väl skitnödig TS, då det ändå är ett humorprogram.

SFI är inte satir och parodi utan det är 100-% kulturmarxistisk propaganda.

Sverige var ett bra land innan invasionen från MENA.

AB Sverige har aldrig mått bra av lyxsökarna från MENA.

Deras kultur är islamism och klankultur.

Citerar Jimmy Åkesson: "ta hit mellanöstern så får du mellanöstern."

Säg något positivt denna oansvarsfulla IM-politik fört med sig?

Kom inte med Falafel och kebab för då har du redan diskvalificerat dig i diskussionen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatPaella
Vad ska prövas? Naturligtvis kommer domstolen komma fram till att svt-araber får skämta om folkgrupper medan svenskar inte får det.
Alltså om du bemödat dig att se programmet hade du sett att det skämtas rätt friskt om araber, asiater, iranier, svenskar. Etc.
Citera
2024-03-16, 16:17
Medlem
Citat:
Har du sett många avsnitt?

I slutändan handlar det förmodligen om att du har fantasier om att vara med två eller tre svarta män samtidigt men Ukrainska kvinnor ser du däremot ner på eftersom de inte är intressanta för dig.
Citera
2024-03-16, 16:18
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Alltså om du bemödat dig att se programmet hade du sett att det skämtas rätt friskt om araber, asiater, iranier, svenskar. Etc.

Då är det ett rasistiskt program med andra ord.

Vi är individer. Jag har ingen arvssynd för vad alla vita gjort.
Jag är en människa bland alla andra människor.
Vill inte bli sorterad utifrån min hudfärg.
Citera
2024-03-16, 16:19
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korlia
De skämtar rätt mycket om alla nationaliteter, programmet har 3 säsong. Titta nå random avsnitt så hittar du liknande.

Det är ett rasistiskt program med andra ord?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in