2024-03-15, 22:20
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
B*b* *=i är mamma till MGM 1 och på adressen finns fler syskon. Det finns två Facebook profiler till MGM 1 bror som är MGM 4 och 25 år. Den ena Facebook profilen visar en man som lutar sig mot den vita bilen men jag hittade ej reg nr och nu när du hade hittat att den var skrotad förstår jag svaret jag fick. Jag trodde evdet var en utlands reggad bil. Hängde du med nu?
Ja jag hängde med, håller på och läser ikapp och det börjar bli många namn att hålla reda på...
Man blir ju nyfiken på mycket runt ikring som inte är direkt knutet till mordet, känns som det kunde bli en jä-la soppa om man börjar dra i alla (sido)trådar som dyker upp.
Citera
2024-03-15, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, jag tror också att ex- frun vet mer. Hon skulle naturligtvis säga vad han var orolig över om hon kunde. Det ligger i sakens natur att man kommer till det i en berättelse...och att åhöraren frågar...

Och som du tar upp, så träffsäkert... så trodde inte BO att han skulle mötas av typ 5 pers.
Vad tror du om man skulle kunna dra en skilje linje efter att skilsmässan med AB var ett faktum. Ca kring 27 okt 2021. (Då flyttar han till lägenheten han bor i nu). Det blir ca 2,5 år som AA varit fri som fågeln. Är det här någonstans som han korsar vägen med WK. Geografiskt med var dom varit boende kan man inte se någon direktkoppling. Så den stora frågan här blir ju hur dom kan ha träffats över huvud taget. Krogen?. Någon anledning finns ju till skilsmässan med AB. De gick ju skilda vägar.

Dessa övergrepp (påstådda eller inte) skulle ju då ha kunnat inträffat inom denna 2,5 års period.

En spekulation givetvis men vad ska man tro?.
Citera
2024-03-15, 22:30
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Vad tror du om man skulle kunna dra en skilje linje efter att skilsmässan med AB var ett faktum. Ca kring 27 okt 2021. (Då flyttar han till lägenheten han bor i nu). Det blir ca 2,5 år som AA varit fri som fågeln. Är det här någonstans som han korsar vägen med WK. Geografiskt med var dom varit boende kan man inte se någon direktkoppling. Så den stora frågan här blir ju hur dom kan ha träffats över huvud taget. Krogen?. Någon anledning finns ju till skilsmässan med AB. De gick ju skilda vägar.

Dessa övergrepp (påstådda eller inte) skulle ju då ha kunnat inträffat inom denna 2,5 års period.

Sen tillkommer väl det att MGM tjejen har två barn födda runt den perioden dvs varit gravid.
Ber om ursäkt om jag missat något men har inte sett vem pappan är till barnen och när de föddes. Kanske är det hennes nuvarande man som är far till barnen?
Citera
2024-03-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Tack
finns ju såklart interna grupper tex på facebook som de annonserar i och de hjälper varandra i högre grad än svenskar (tror jag) dessutom tipsas det säkert

PS. Använder ett annat namn W#jih Hasch??
Då kanske det är en privatperson som hyrt ut sin bostadsrätt till paret ? Ja hon heter så på fb.
Citera
2024-03-15, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Sen tillkommer väl det att MGM tjejen har två barn födda runt den perioden dvs varit gravid.
Ber om ursäkt om jag missat något men har inte sett vem pappan är till barnen och när de föddes. Kanske är det hennes nuvarande man som är far till barnen?
Inte omöjligt, det om något skulle ju kunna vara en orsak att träffas fysiskt i så fall att få träffa barnen.
Citera
2024-03-15, 22:38
Medlem
Citat:

Han kanske inte var kär längre i sin lätt överviktiga och mkt äldre fru. Han kanske inte fann henne attraktiv längre, om han nu ens nånsin gjort det ? De känns som något omaka par iaf, enligt mitt tycke!
Citera
2024-03-15, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Han kanske inte var kär längre i sin lätt överviktiga och mkt äldre fru. Han kanske inte fann henne attraktiv längre, om han nu ens nånsin gjort det ? De känns som något omaka par iaf, enligt mitt tycke!
Det kan ju vara så. Ålderskillnaden 59-37. AB verkar ju gå vidare utan att vara allt för ledsen. Liiite mamma roll att nu var AA färdig att stå på egna ben.

AB har ny profilbild på FB.
Senast redigerad av sherlocksnake 2024-03-15 kl. 22:47.
Citera
2024-03-15, 22:45
Medlem
Citat:

Jag har så svårt att se vad dessa har gemensamt. Instämmer till fullo att det är en gåta var de har träffats och varför.
Citera
2024-03-15, 22:47
Medlem
Citat:
Det kan ju vara så. Ålderskillnaden 59-37. AB verkar ju gå vidare utan att vara allt för ledsen. Liiite mamma roll att nu var AA färdig att stå på egna ben.
Hon ville säkert hjälpa honom att få put och sen blev hon kär på kuppen
Citera
2024-03-15, 22:49
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Undrar vad hon tycker om sina syskon just idag?

Edit. Såg att jag var tvåa på den bollen nu...

Det tål att citeras igen…
Citera
2024-03-15, 22:56
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V4anessa1
Jag tror mig ha hittat GM's farsa / far.
https://www.krimfup.se/search/ramyar-vaziri

Han förekommer på krimfup.se , har samma efternamn och bor också i Stockholm!
Polisen kanske bör ta och pressa ut farsan som tillslut kommer erkänna vart sonen och svärdottern är.

Det är abslout 0% chans att farsan INTE skulle veta att sonen tänkt fly landet.

0% chans, då menar jag verkligen det.

Han var inte gammal…

Är han MGM 5 ? Eller vem tror ni det är?
Citera
2024-03-15, 22:59
Medlem
Citat:

AB har ny profilbild på FB.
Hon har även bytt bakgrundbild! Det verkar stämma att AB har kämpat för att Ako skulle få put.
Citat:
J*ssica L*iding är med Ako H Abbas.
21 januari 2017·
Känner stor lycka för min mamma som kämpat i orimligt många år för att sin make ska få permanent uppehållstillstånd i Sverige. Kärleken segrar alltid! Anki Beijer Abbas ni är så värda detta positiva beslut!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in