2024-03-15, 22:45
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Ja om hennes undersåtar har gängkopplingar i släkten så måste hon ju det. Det är rimligt, med tanke på hur gängens hämndaktioner ser ut.
Du menar att hon ska sköta om typ 15 000 personer motsvarande en liten förort?
Hur hade du tänkt att hon ska sköta om partiledarjobbet?

Du får ge dig. Riksdagsmannen är inte misstänkt för något. Däremot har ju Kristersson varit i rätten två gånger för olika saker så jaga honom istället.
Citera
2024-03-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Vad ens familj gör spelar ingen roll.

Personligen drar jag gränsen vid vad ens partner gör då det på något sätt är det enda man kan välja sig till.

Bara beklaga att ens mamma, pappa, syskon eller barn inte kan sköta sig. Men som oftast är blod tjockare än vatten, det är svårt att inte älska sin familj för dess brister.

Alla är vi individer och två syskon kan vara olika som natt och dag och det är helt sjukt och förkastligt att döma ut en familj bara för att det finns ett rötägg i familjen.
Citera
2024-03-15, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Du menar att hon ska sköta om typ 15 000 personer motsvarande en liten förort?
Hur hade du tänkt att hon ska sköta om partiledarjobbet?

Du får ge dig. Riksdagsmannen är inte misstänkt för något. Däremot har ju Kristersson varit i rätten två gånger för olika saker så jaga honom istället.
Varför ska jag jaga Kristersson ?? Har han gängkopplingar ?? Är du dum på riktigt ??
Citera
2024-03-15, 22:52
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Varför ska jag jaga Kristersson ?? Har han gängkopplingar ?? Är du dum på riktigt ??
Kristersson har gjort saker som gjort att polisen varit tvungen att utreda honom minst två gånger.
Riksdagsledamoten vi pratar om har vad jag vet inte gjort nåt.
Är du möjligtvis 15 år? Din argumentation tyder en hel del på det om du inte bor i Sjöbo förstås.
Citera
Bannlyst
Så går det när man låter svartskallar får makt. Sossarna verka ha problem att inte kunna rensa bort subversiva element ifrån makten. När man har haft en justitieminister som har köpt barnhoror.

Dom har en klan kriminell som sjukvårdborga råd i Stockholm. Kan man inte uttala namnen på dem så är det satans mördare och maffian kreatur.
Citera
Medlem
Citat:
Håller med! Han ser ut att vara i pensionsåldern! Han kanske precis som de små flyktingbarnen har ljugit lite om sin ålder ? Han kom till Sverige i 14 års åldern men kanske i själva verket var i 30 års åldern ?

Finns ju inte på kartan att Kasirga är 48. Runt 65.
Citera
2024-03-15, 22:54
Medlem
Citat:
Kristersson har gjort saker som gjort att polisen varit tvungen att utreda honom minst två gånger.
Riksdagsledamoten vi pratar om har vad jag vet inte gjort nåt.
Är du möjligtvis 15 år? Din argumentation tyder en hel del på det om du inte bor i Sjöbo förstås.
Alla (De flesta) tycker inte som du ditt sossekryp!! Det är bara för dig att tugga i dig det!!
Citera
2024-03-15, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Finns ju inte på kartan att Kasirga är 48. Runt 65.
Eller hur! Det är nåt som inte stämmer här !
Citera
2024-03-15, 22:57
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Alla (De flesta) tycker inte som du ditt sossekryp!! Det är bara för dig att tugga i dig det!!
80 procent av det svenska folket tycker som jag.
Riksdagsledamöter som inte begått nåt kriminellt eller omoraliskt ska få sitta kvar på sin plats.
Sug på den...
Citera
2024-03-15, 23:01
Medlem
Citat:
80 procent av det svenska folket tycker som jag.
Riksdagsledamöter som inte begått nåt kriminellt eller omoraliskt ska få sitta kvar på sin plats.
Sug på den...
Vi får väl se !
Citera
2024-03-15, 23:03
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:

Personligen drar jag gränsen vid vad ens partner gör då det på något sätt är det enda man kan välja sig till.

Bara beklaga att ens mamma, pappa, syskon eller barn inte kan sköta sig. Men som oftast är blod tjockare än vatten, det är svårt att inte älska sin familj för dess brister.

Citat:
Ursprungligen postat av pax80
Alla är vi individer och två syskon kan vara olika som natt och dag och det är helt sjukt och förkastligt att döma ut en familj bara för att det finns ett rötägg i familjen.
Givetvis är det som ni beskriver. Det är så man ska tänka. I vårt västerländska, individualistiska, demokratiska välfärdssamhälle ska man tänka så.

Men när vi utgår från en klankultur gäller det inte alls. Där är individen inte värd någonting och klanen är allt. Då går det inte längre att bedöma en enskild individ, utan allt måste sättas i relation till klanen.

Vi ville ha mångkultur och nu har vi mångkultur. Då är det hög tid att faktiskt inse att om man har mångkultur så innebär det att vi har fått hit kulturer som är annorlunda mot vår.
Citera
2024-03-15, 23:08
Medlem
needAlifes avatar
Citat:

Helt enig. Nog för att jag alltid gillar när sossarna hör bort sig men detta har ju inte riksdagsmannen med att göra. Man väljer inte sina syskon likt man väljer vänner eller en partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in