Citat:
Ursprungligen postat av
Septemberflicka
Utifrån hur du skriver om andra ryttare är det uppenbart att du inte har några problem att köpa rykten om andra än DL och uttala dig hetsande om dem. Det borde innebära att det heller inte borde vara omöjligt för dig att hålla dig till trådens ämne och diskutera den aktuelle ryttarens, enligt Aftonbladet och andra medier, bevisade hästmisshandel (och skitbehandling av personal).
https://ibb.co/xmKC6S0
Stämmer ej, jag vet ingenting om DL utan märkte bara direkt i artikeln att bilderna såg fejkade ut och sen direkt i tråden att det fanns människor som pekade ut någon de redan hatade från början, till skillnad från det förra fallet där folk var chockade och hade respekt för henne. Här är det ”han är så ful och gillar bdsm har jag hört, hans föräldrar är fattiga, skabb, usch, han är introvert!” Då deltar inte jag i häxjakt. Och ja jag är mer benägen att tro på uppgifter om personer som är helgonförklarade och förbjudna att kritisera. Finns många såna kända exempel; Jimmy Saville, Harvey Weinstein, Moder Teresa, Kapten Klänning osv.