2024-03-14, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon sitter tydligen och spelar upp pågående live
Ja hon verkar ha en ordentlig beef med Nina Rokan (det är hennes live hon kollar)😂
2024-03-14, 19:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon sitter tydligen och spelar upp pågående live

Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Ja hon verkar ha en ordentlig beef med Nina Rokan (det är hennes live hon kollar)😂

Ja när jag började laga mat strax innan 18 satt hon bara och skrek, framförallt på nån Niklas. Nu när man ätit färdigt tittar man in igen och hon sitter och skriker på Nina Rokan.
2024-03-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Ja när jag började laga mat strax innan 18 satt hon bara och skrek, framförallt på nån Niklas. Nu när man ätit färdigt tittar man in igen och hon sitter och skriker på Nina Rokan.
Hon tror ju att det är bland annat hon som sett till att hon inte får träffa sin mamma när detta skett för många år sedan när mamman var strandsatt på sin sons lss boende utan pengar eller någonting
2024-03-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Sandra N har suttit och gapat och skrikit ett par timmar nu om nån bryr sig.

heter på Tiktok?
2024-03-14, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
heter på Tiktok?

sandratoba

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/a/VR6Kkd/vann-pa-trav--gav-80-000-till-sin-bror
2024-03-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
sandratoba

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/a/VR6Kkd/vann-pa-trav--gav-80-000-till-sin-bror
Hon satt och rabblade massa om Nina i sin live idag, jag hänger inte riktigt med! Är dom gamla vänner? Att Nina är sjukpensionär och psykiskt sjuk. Hon pratade om att hamzas barn var placerade och kriminella. Vem är denna hamza som alltid är med i Ninas lives? Är det hennes man? Varför är Nina så engagerad i tobas fall, vad är det som hänt? Sandra började prata om hur hon ringt soc för att hennes små barn var ensamma hemma när hon låg på sjukhus efter en bilolycka, hon ringde soc för att dom skulle ta hand om barnen men samtidigt var hennes mamma i Sverige och hade åkt hem till barnen! Jag har så många frågor (och är lite rädd att det räknas som ot i en tråd om FU)

edit: nu ser jag att toba är igång igen och verkar heeeelt galen! Hon nämner namn och beter sig
Senast redigerad av Sulan7 2024-03-14 kl. 22:58.
2024-03-14, 23:59
Medlem
Citat:
Hon satt och rabblade massa om Nina i sin live idag, jag hänger inte riktigt med! Är dom gamla vänner? Att Nina är sjukpensionär och psykiskt sjuk. Hon pratade om att hamzas barn var placerade och kriminella. Vem är denna hamza som alltid är med i Ninas lives? Är det hennes man? Varför är Nina så engagerad i tobas fall, vad är det som hänt? Sandra började prata om hur hon ringt soc för att hennes små barn var ensamma hemma när hon låg på sjukhus efter en bilolycka, hon ringde soc för att dom skulle ta hand om barnen men samtidigt var hennes mamma i Sverige och hade åkt hem till barnen! Jag har så många frågor (och är lite rädd att det räknas som ot i en tråd om FU)

edit: nu ser jag att toba är igång igen och verkar heeeelt galen! Hon nämner namn och beter sig
I morgon morgon eller förmiddag tänker sig S till det äldreboende där hon tror mamman finns tillsammans med andra och kanske media
2024-03-15, 08:18
Medlem
Nu TokFia laddar turbon
2024-03-15, 09:38
Medlem
Citat:

Av något skäl har S fått för sig att N har någon sorts makt och är den som sett till att S inte får träffa sin mamma , allt bara för att N tar upp rättshaverister i sina lives.
2024-03-15, 09:45
Medlem
knors avatar
Jag har ägnat 25-30 minuter åt att försöka förstå bakgrunden. Det enda jag ser är att man klagar på kommunen, klagar på myndighetsmissbruk mm.

Men VARFÖR?

På vilken grund (lögner eller inte) - MEN PÅ VILKEN GRUND - har soc tagit barnen?

Om grunden är "för att soc ljuger" så är den energi ni lägger för evigt förspilld. Ingen vill lyssna, utom möjligen andra som anser att soc ljuger.
2024-03-15, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knor
Jag har ägnat 25-30 minuter åt att försöka förstå bakgrunden. Det enda jag ser är att man klagar på kommunen, klagar på myndighetsmissbruk mm.dess

Men VARFÖR?

På vilken grund (lögner eller inte) - MEN PÅ VILKEN GRUND - har soc tagit barnen?

Om grunden är "för att soc ljuger" så är den energi ni lägger för evigt förspilld. Ingen vill lyssna, utom möjligen andra som anser att soc ljuger.
Grunderna är något de inte kan eller vill förstå . De flesta menar dessutom att alla ska få stöd och hjälp i hemmet om det finns brister , stöd som ska kunna vara dygnet runt tills föräldrar blivit självgående , somliga vill ha något liknande personliga assistenter som tar hand om barnen
2024-03-15, 11:00
Medlem
Låter som om LM nu nu ska genomgå traumabehandling

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in