• 1
  • 2
2024-03-15, 01:52
https://www.tiktok.com/@annieknight78
instagram.com/anniekknight/

26-åriga Annie Knight skapade rubriker när hon avslöjade att hon hade 300 sexpartners om året.
Hennes nya mål är nu att ligga med 600 personer om året.
Hon säger att hon tog beslutet efter blivit dömd för sina många sexpartners och
menar att en man i samma situation hade behandlats annorlunda. Det finns en felaktig uppfattning
om att jag på något sätt inte är intelligent på grund av min sexuella aptit. Intressant nog antyds
inte samma sak om män som beter sig på samma sätt. De får gulliga smeknamn, medan jag blir
hånad och förlöjligad för att jag helt enkelt vill samma sak, säger hon.
(Öppen artikel tills den blir låst)
https://www.expressen.se/nyheter/var...-600-personer/

Härligt med sex eller vad?
Citera
2024-03-15, 04:42
Medlem
NiccoJs avatar
600 olika partners på ett år, skönt eller skavigt?

Den Australiska modellen Annie Knight gick förra året ut med att hon legat med 300 olika personer under året. Förmodligen ren uppmärksamhetstörst o troligen överdrift då finessen att ständigt byta partner är måttlig.

Nu vill Annie öka takten till 600 på ett år o säger sig vara kräsen (vilket borde vara svårt om man vill hinna göra något annat än sålla fram 2 partners varje dag).

Mängden dåligt sex borde också vara mycket stor om man hela tiden byter o återkomstligg blir ju svårt att hinna med.

Vad tycker ni om 600 olika partners på ett år, mysigt eller skavigt, huruvida det är fräscht kan ni diskuterara någonannanst.

https://www.expressen.se/nyheter/var...-600-personer/
Citera
2024-03-15, 04:53
Medlem
Fuckwindowss avatar
Är väl något i överkant
Citera
2024-03-15, 06:35
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Det kommer innebära ca två nya män per dag. Nog för att ombyte förnöjer men kanske inte i den omfattningen.

Låter som rätt skadat beteende och nästan som ett jobb.

Hon får göra som hon vill såklart. Har bara svårt att se den egna personliga poängen med detta utan verkar mer vara politik.

Edit: kollade på bilden i artikeln...modell? Alltså så fin var hon inte.
Senast redigerad av Reverend.Camden 2024-03-15 kl. 06:39.
Citera
2024-03-15, 06:44
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
"I thank your dad for the damaged goods."
Citera
2024-03-15, 06:52
Medlem
Ahh Onlyfans, det förklarar ju varför.
Citera
2024-03-15, 06:58
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det kommer innebära ca två nya män per dag. Nog för att ombyte förnöjer men kanske inte i den omfattningen.

Hon får göra som hon vill såklart. Har bara svårt att se den egna personliga poängen med detta utan verkar mer vara politik.

Edit: kollade på bilden i artikeln...modell? Alltså så fin var hon inte.

Nej, exakt. Har jobbat och sprungit på många nattklubbar under många år och jag skulle vilja säga att hon är typ bara en brud i mängden. Så det där är väl hennes knep att få synas.
Citera
2024-03-15, 07:18
Medlem
Stark-Senaps avatar
Hur hinner människan dricka öl?
Citera
2024-03-15, 07:21
Medlem
NiccoJs avatar
Tänker att det kunde vara kul ett par dagar i rad om nu möjligheten fanns, sedan vill man väl fortsätta rensa garderober eller försöka lära sig baka surdegsbröd.
Citera
2024-03-15, 07:56
Medlem
halaltarzans avatar
Nej, tror jag måste hjälpa det där lilla stycket så hon kommer upp i riktiga siffror och får ännu saftigare rubriker och reportage. Hon får skaffa någon som fixar fram karlarna och det enda hon gör är att serva dem i en timme var, borde väl hinna med typ 8 om dan. Och gör hon 40-timmars vecka så bör det väl bli 2000+ partners på ett år.
Senast redigerad av halaltarzan 2024-03-15 kl. 07:59.
Citera
2024-03-15, 08:02
Medlem
BlaBalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nej, tror jag måste hjälpa det där lilla stycket så hon kommer upp i riktiga siffror. Hon får skaffa någon som fixar fram karlarna och det enda hon gör är att serva dem i en timme var, borde väl hinna med typ 8 om dan. Och gör hon 40-timmars vecka så bör det väl bli 2000+ partners på ett år.
Jag tror du missar poängen här, människan vill ju ha content och uppmärksamhet över längre tid. Mjölka kossan ordentligt innan den slaktas, helt enkelt. Förra året var det 300st, i år blir det 600st, och året efter det blir det ny "hype" kring det nya målet på 900-1000st osv. På så vis får hon draghjälp till sin OF av MSM i flera år framöver...

Lite som Armand Duplantis i stavhopp, han kommer slå sitt världsrekord med 1cm i taget, för att mjölka sponsorer och prispengar till max, istället för att lägga ribban på den högsta teoretiskt möjliga höjden på en gång.
Citera
2024-03-15, 08:04
Medlem
Och här sitter vi och diskuterar en slyna på andra sidan jordklotet.

Så helt uppenbarligen funkar hennes marknadsföringsmetod som förmodligen resulterar i en positiv utveckling på hennes personkonto.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in