2024-03-14, 07:00
Medlem
Hon har lagt upp en story om att hon är singel nu, och att Barbien från Norge varit otrogen? Sen nån kärleksförklaring till nån annan biff. Och så har nån polare dött. Mycket på en gång.

Önskar verkligen att hon träffade en riktigt snäll kille. Hon verkar ha riktigt risig killsmak.
Citera
2024-03-14, 07:28
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Hon har lagt upp en story om att hon är singel nu, och att Barbien från Norge varit otrogen? Sen nån kärleksförklaring till nån annan biff. Och så har nån polare dött. Mycket på en gång.

Önskar verkligen att hon träffade en riktigt snäll kille. Hon verkar ha riktigt risig killsmak.

Hon har varit singel ett tag nu skriver hon. Vet inte om jag skulle kalla en vecka för ett tag.
Citera
2024-03-14, 08:52
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hon har varit singel ett tag nu skriver hon. Vet inte om jag skulle kalla en vecka för ett tag.
Du vet när tjejer säger jag är "typ singel" för dom är missnöjda, till att säga jag är singel och sedan konstatera att dom varit typ, eller nä! varit singel länge fast dom haft ett förhållande i 7månader, tjejmatte du vet
Citera
2024-03-14, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit

Och norsken la upp på sin story där han är på samma hotell som Paow var på när hon anlände till BKK. Vilket rörigt jävla par.
Citera
2024-03-14, 10:21
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Du vet när tjejer säger jag är "typ singel" för dom är missnöjda, till att säga jag är singel och sedan konstatera att dom varit typ, eller nä! varit singel länge fast dom haft ett förhållande i 7månader, tjejmatte du vet

Haha. Ligger faktiskt lite sanning i den matten.
Senast redigerad av SouthernGirl 2024-03-14 kl. 10:22. Anledning: Stavade fel
Citera
2024-03-14, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Har du videon med transan? Var Paow också med?

Paow var med yes! Dem kör tåget med paow längst fram, har bara sett bilder ifrån klippet.
Citera
2024-03-14, 12:11
Medlem
drinksareonmes avatar
Stort nyhetsvärde. Konstigt att de inte nämnde orgien med transan.

Menar dom att hon själv skrivit ett meddelande och berättat att hon nu är singel, och sen har de gjort en artikel av detta scoop?

Paulina ”Paow” Danielsson, 30, och pojkvännen Cristian Brennhovd, 25, har gjort slut.
Det bekräftar ”Paradise hotel”-profilen i ett meddelande till Aftonbladet.
”Ja, jag har varit singel ett tag”, skriver hon.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...m_medium=share
Citera
2024-03-14, 13:51
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Stort nyhetsvärde. Konstigt att de inte nämnde orgien med transan.

Menar dom att hon själv skrivit ett meddelande och berättat att hon nu är singel, och sen har de gjort en artikel av detta scoop?

Paulina ”Paow” Danielsson, 30, och pojkvännen Cristian Brennhovd, 25, har gjort slut.
Det bekräftar ”Paradise hotel”-profilen i ett meddelande till Aftonbladet.
”Ja, jag har varit singel ett tag”, skriver hon.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...m_medium=share

Skjutjärnsjournalisterna på Sunkbladet läser väl tråden för nyheter. Dagens "journalistik".
Citera
2024-03-14, 15:03
Medlem
Jag följde Paulina tidigare och hennes "utveckling" är alarmerande. Var är föräldrarna? Fick hon ingen kärlek som barn? Hur blir det så här jävla illa egentligen? Nån som har teorier eller insikt.
Citera
2024-03-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Det hela känns ju bara så himla sorgligt och vilset..

Folk opererar sig till helt andra människor utseendemässigt, i alla fall. Men löser knappast det som tynger inuti en, vad som är trasigt.

Det är absolut upp till var och en vad de gör med sin kropp. Skulle själv vilja göra en bröstförminskning (pga av ont i ryggen) t.ex.

Men vissa tappar det helt. Det är inte bara lite fillers eller kanske ett bröstlyft efter någon skaffat sig barn och känner att de skulle vilja detta för sitt eget välmående. Men man är vacker, oavsett. En kvinnokropp klarar mycket.

I alla fall - kommer hon ens kunna stanna upp? Är väl bara att fortsätta besöka moraliskt tvivelaktiga kliniker utomlands och köra rakt in i kaklet.

Skulle hon uppriktigt nu må bra och känna sig snygg och självsäker, visst. Men skulle inte tro det är korrekt. Och att mer planeras. Och att även detta INTE kommer lösa allt och få henne att magiskt må bra.

Hon verkar inte göra så mycket med Instagram? Bloggar läser väl folk inte längre? Hur kan hon resa så mycket? Har hon egenköpt lya i Stockholm? Hyran i Stockholm är väl inte de lägsta i landet heller. Står den tom när hon reser eller hyr hon ut den i andrahand? Hennes OF kan väl inte vara the talk of the town? Och ca 20.000 i lön skrev någon. Sedan kanske dra in i alla fall lite ifrån OF.

Hur går det ens runt? Låter stressigt. Ekorrhjul.

Men låter fan som ett extremt jobbigt heltidsjobb att upprätthålla den fasaden med små medel.

Är något så väldigt mörkt över det hela.

Sedan är det kläder, piff, resor och operationer. Förstår att spons/samarbete finns.

Men är hon verkligen ens ett varumärke något mer? Och är hon ett bra sådant?

Jag hoppas hon stannar upp, börjar ta itu med sina demoner och skapar en trygg grund för sig själv. Åren går.

Resa är ett bra vis att ladda batteriet, utforska, andas, utvecklas. Men att använda det som en slags flykt att fara hit och dit känns väl inte optimalt för måendet.

Tycker uppriktigt synd om henne för hon verkar inte uppskatta sig själv. Hoppas att hon kommer göra det och känna lite ro.

Detta är INTE lösningen på dåligt mående kvinnor där ute! Ni är fina som ni är! Rätten till er kropp kan ingen ta ifrån oss, så vill man "fixa" något rent utseendemässigt, så är det upp till var och en. Men förvänta er inte att det kommer magiskt lösa dåligt mående, dålig självbild osv. Ta tag i den biten FÖRST <3

Det är som att sätta plåster på ett blödande köttsår. Hon fixar inte självkänslan med operationerna för hennes missnöje och självhat kommer inifrån. Garanterat pga kärlekslös uppväxt. Ingen har lärt henne att hon har nåt annat värde. Sorgligt.
Citera
2024-03-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Licensfriapa
Paow var med yes! Dem kör tåget med paow längst fram, har bara sett bilder ifrån klippet.

Kan du dela med dig?
Citera
2024-03-14, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Licensfriapa

Kör tåget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in