Citat:
Ursprungligen postat av
carlv0nlinne
Det låter ju som en bra tillvaro att göra det man gillar och få allt betalt inkl nöjen! En trea tom, ser ut som du är bättre på att städa numera

Men kommunen borde ju vilja hjälpa dig att hitta en sysselsättning kan man tycka.
Vad skulle du vilja jobba med om du fick drömma fritt? Och vad brukar du få för förklaring från arbetsgivarna som inte vill anställa dig?
Hur känns det annars att röra sig i Boden nuförtiden, du har väl blivit lite av en kändis gissar jag...?
Städningen får jag faktiskt hjälp med då min bostad ingår i en gruppbostad där två i personalen kommer upp och hjälper mig varje dag, de ringer även och väcker mig för att hjälpa till att jag ska kunna hålla dygnet (något sådär iaf), samt att de hjälper och påminner mig om att äta middag så att jag äter åtminstone en gång per dag 👍
Smide eller finsnickeri skulle nog vara drömmen men då är jag också utbildad som det när jag gick folkhögskola 😊
Jag kan faktiskt röra mig helt okej i Boden. Om man bortser från de enstaka fyllot så är det inte direkt någon som bryr sig.