2024-03-14, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Ok kan man inte se när han blev svensk medborgare någonstans? han var ju bara ca 23 när de träffades 2010 ... och hon 45... Ensamkommande? "Batikhäxa"?

Man blir ju nyfiken på orsaken till skilsmässan.. om allt var så bra.
Men deras starka relation har fortsatt som nära vänner, inte alla par förblir nära o förtroliga efter skilsmässa.
Antar han ville ha egna barn, och kanske ansåg att den yngre W.K kunde ge honom egna fina knoddar.
W.K,s Två småknoddar är ju väldigt charmiga.Fina ungar, som nu lever med eftersökta föräldrar..

W.K besökte BO i hans bostad, så egentligen blir det konstigt att hon krävde besöksförbud,
det var hon som frivilligt besökte i Brottsoffrets-bostad.
Kanske gick hon dit ofta
men vid tre tillfällen upplevde hon att hon blivit våldtagen o utsatt för misshandel.
Man undrar varför hon alls gick el åkte hem till brottsoffret?
Blev hon tvingad av brotts-offret, att vid åtminstone tre gånger följa med honom hem för att bli våldtagen?
Citera
2024-03-14, 00:45
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitutoyo
https://www.youtube.com/watch?v=SeXMN7USaek

Den som filmat har gjort ett riktigt uselt jobb. Väskmannen har med största sannolikhet Eds, överrörligt syndrom
Citera
2024-03-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Tack! Men det är permanent uppehållstillstånd, inte medborgarskap. Får han uppehållstillstånd 2017 borde det vara möjligt med medborgarskap 2022.

Men de gifte sig redan 2012, så varför skulle han inte bli medborgare förrän 10 år senare. Tror den här snubben lever.

https://delafil.se/de3a3fb4d47a9f90/Skärmavbild_2024-03-14_kl._00.44.36.png
Citera
2024-03-14, 00:47
Medlem
Citat:
Enl *kos fb verkar han ha varit i Sverige i två omgångar. Det är möjligt att det omgång 1 var en identitet och omgång 2, som börjar runt 2017, var den andra identiteten kanske?

På MrKoll står det att dom båda MGM flyttade in på nuvarande adress 28 mars 2022. Men står samtidigt att han flyttat till andra adresser 2 gånger under 2023. Vet inte hur MrKoll gör om någon flyttar tillbaka till en tidigare adress. Hade dom ont om pengar 2023 (mtp att WK blev dömd för stöld) kanske han skrev sig någon annanstans för bostadsbidrag eller nått?

De uppgifter jag hittar ger att MGM 1 flyttade in i mars 2022 och MGM 2 i mars 2023 och därefter på samma adress sedan juni 2023, jag var tvungen att titta både en och två gånger, men det ser ut att vara så. Men samtidigt ser det ut på andra ställen som om båda flyttade in 28 mars 2022 som du säger, så det kan antingen bero på felregistrering eller på att de bott ihop och fuskat eller att de bott isär och det blvit felregistrerat. Adressändringen på skatteverket är gjort 20230621 till adressen.
Citera
2024-03-14, 00:48
Medlem
Citat:
Vilken av döttrarna? Jag hittar inte något inlägg om det

Ni tittar på någon som inte alls har med detta att göra.
Citera
2024-03-14, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Men de gifte sig redan 2012, så varför skulle han inte bli medborgare förrän 10 år senare. Tror den här snubben lever.

https://delafil.se/de3a3fb4d47a9f90/Skärmavbild_2024-03-14_kl._00.44.36.png

Detta är en person som inte har med detta att göra. Den som är BO kom hit på annan identitet 2017.
Citera
2024-03-14, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
De uppgifter jag hittar ger att MGM 1 flyttade in i mars 2022 och MGM 2 i mars 2023 och därefter på samma adress sedan juni 2023, jag var tvungen att titta både en och två gånger, men det ser ut att vara så. Men samtidigt ser det ut på andra ställen som om båda flyttade in 28 mars 2022 som du säger, så det kan antingen bero på felregistrering eller på att de bott ihop och fuskat eller att de bott isär och det blvit felregistrerat. Adressändringen på skatteverket är gjort 20230621 till adressen.

Det är en jäkla massa afganer som har varit skrivna på samma adresser som MGM1, om man kollar den kvinna med samma efternamn som MGM 2, som länkas från MGM 1 Fb, så är det ett virrvarr med skrivningar i den adressen, och tidigare adresser från de som bor i hennes hushåll idag.
Citera
2024-03-14, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Detta är en person som inte har med detta att göra. Den som är BO kom hit på annan identitet 2017.

Jo jag vet men eftersom Ako har diskuterats här hela kvällen sedan någon hittade honom med många sökningar på Mrkoll så har folk utgått ifrån att han är död. Det är därför jag skrivit att det är fel.
Citera
2024-03-14, 00:51
Medlem
Citat:
Tack! Men det är permanent uppehållstillstånd, inte medborgarskap. Får han uppehållstillstånd 2017 borde det vara möjligt med medborgarskap 2022.

Detta är inte BO.
Citera
2024-03-14, 00:56
Medlem
Citat:
Det är en jäkla massa afganer som har varit skrivna på samma adresser som MGM1, om man kollar den kvinna med samma efternamn som MGM 2, som länkas från MGM 1 Fb, så är det ett virrvarr med skrivningar i den adressen, och tidigare adresser från de som bor i hennes hushåll idag.

MGM 1 bor på Diligensvägen 38 i Nacka i nutid och där har hon bott sedan 2022. Innan dess har hon flyttat mycket. MGM 2 bor också på Diligensvägen 38 i Nacka i nutid och där har han bott sedan 2023. Innan dess har han flyttat mycket. Vilken kvinna är det som har samma namn som MGM 2 - V*ziri?
Citera
2024-03-14, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast nu lutar väl det hela åt att mannen var oskyldig? Annars hade han väl rimligtvis blivit häktad? Nu släpptes han istället. Det säger väl något om hur tunna misstankarna verkar ha varit mot honom?

Du får ursäkta men vi andra drar vilka slutsatser vi vill vad gäller detta.

ja precis, det som W.K krävde var besöksförbud- vilket borde inneburit att BO förföljt henne, typ stalking,ringt o terroriserat henne i hennes egna hem, el förföljt henne o spionerat på henne.
Besöksförbud kan man ju kräva om man känner att man är hotad i det egna hemmet, el att ens liv o leverne begränsas genom förföljelse och hot.
Nu verkar media rapportera att W.K blev våldtagen tre gånger- tänker det menas tre olika tillfällen
och att våldtäkterna skedde hemma hos BO i hans bostad.
Alltså bör hon ha gått hem till honom.
Misshandlad hade hon också blivit.
Åklagaren avslog hennes begäran om besöksförbud.
Något stämmer inte..
Citera
2024-03-14, 00:58
Medlem
Citat:
Jo jag vet men eftersom Ako har diskuterats här hela kvällen sedan någon hittade honom med många sökningar på Mrkoll så har folk utgått ifrån att han är död. Det är därför jag skrivit att det är fel.

Eftersom någon i tråden tyckte det var kul att nämna honom blev det fel ja, och den kvinnan som nämns jobbar på en redovisningsbyrå och det mesta är ganska långsökt, så jag har inte kommenterat dessa spekulationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in