2024-03-13, 21:48
Medlem
Dille24s avatar
Kanske skum fråga men är det ett ställe man skulle kunna åka till med kärringen?
Citera
2024-03-13, 21:58
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Kanske skum fråga men är det ett ställe man skulle kunna åka till med kärringen?

Dom flesta ställena släpper bara in arbetande kvinnor.
Citera
2024-03-13, 22:55
Medlem
Citat:
Precis som föreg svarade är det nog få FKK som tillåter kvinnliga gäster.

Vad söker du? Det finns bra stripp/gentlemans klubbar som skulle kunna vara något.
Citera
2024-03-13, 23:03
Medlem
Storanglarens avatar
Får man inte ha mobilen med och fota och filma så ni kan lägga upp bilder så man själv får en uppfattning av utbudet.
Nu får man ju mest gå på hörsägen om tjejerna på ställena. Många killar här i Sverige påstår ju att tjejer som Anna Brolin eller Sanna Nielsen är läckra och har bra kroppar men båda är ju plufsiga och småfeta. Den tjej som är "fin och läcker" i en killes ögon är inte det i en annan osv...
Citera
2024-03-14, 21:47
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:

Det finns klubbar som tillåter damer att komma in i sällskap med en man. Men hon får inte ha sex med andra män än den hon kom dit med. Sex med damerna på klubben går bra. Jag har sett det bland annat på Babylon i Elsdorf.
F
Senast redigerad av fkkgoer 2024-03-14 kl. 21:59.
Citera
2024-03-14, 21:57
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Får man inte ha mobilen med och fota och filma så ni kan lägga upp bilder så man själv får en uppfattning av utbudet.

Nej inga klubbar tillåter att gästerna fotar och filmar. Varken manliga gäster eller damerna som jobbar på klubbarna vill hamna på bild och därmed berätta för världen att de besöker dessa klubbar. Vill du?
Några klubbar har maskade foton på damerna på sin hemsida så att man kan få en viss uppfattning. Till exempel Babylon i Elsdorf, Saunaclub Venus i Hamninkeln och Freudenhaus i Münster.

F
Senast redigerad av fkkgoer 2024-03-14 kl. 21:59.
Citera
2024-03-18, 12:59
Medlem
TommyJunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
Det finns klubbar som tillåter damer att komma in i sällskap med en man. Men hon får inte ha sex med andra män än den hon kom dit med. Sex med damerna på klubben går bra. Jag har sett det bland annat på Babylon i Elsdorf.
F

Inte vad jag hört men jag är inget expert här som andra med mer erfarenhet
Citera
2024-03-18, 15:07
Medlem
Citat:
Du kanske skulle titta på swingersclub istället. I Berlin finns ju Insomnia och KitKat m.fl
Citera
2024-03-18, 22:31
Medlem
inmurads avatar
Citat:

Har för mig att Mainhattan i Frankfurt välkomnar både damer och herrar. Men damen får bara gå på rum med den man hon kom med.
Men ring och fråga innan ni åker, jag kan ha fel.
Citera
2024-04-26, 21:06
Medlem
Ysterkvists avatar
Jag har en penis vars storlek avviker från genomsnittet, så jag undrar om kvinnorna som jobbar på FKK-klubbar själva ser till att ha kondomer för alla penisstorlekar?

Jag kan förstås ha med mig egna kondomer i rätt storlek. Men jag har läst någonstans på forumet, minns inte vilken tråd, att kvinnorna på FKK inte vill att kunderna tar med egna kondomer. Jag tror förklaringen var att tjejerna var oroliga för att männen skulle ha skadat kondomerna på något vis på förhand, t.ex. genom att sticka en tunn nål genom förpackningen, så att kondomen ska se hel ut när man tar ut den ur förpackningen och trär på den. Men sedan går den snabbt sönder under samlaget. På så sätt skulle mannen få "Verkehr ohne" utan kvinnans medgivande.

Stämmer det att kvinnorna på FKK-klubbar inte vill att man tar med och använder egna kondomer? Eller är det en myt?
Citera
2024-04-27, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ysterkvist
Jag har en penis vars storlek avviker från genomsnittet, så jag undrar om kvinnorna som jobbar på FKK-klubbar själva ser till att ha kondomer för alla penisstorlekar?

Jag kan förstås ha med mig egna kondomer i rätt storlek. Men jag har läst någonstans på forumet, minns inte vilken tråd, att kvinnorna på FKK inte vill att kunderna tar med egna kondomer. Jag tror förklaringen var att tjejerna var oroliga för att männen skulle ha skadat kondomerna på något vis på förhand, t.ex. genom att sticka en tunn nål genom förpackningen, så att kondomen ska se hel ut när man tar ut den ur förpackningen och trär på den. Men sedan går den snabbt sönder under samlaget. På så sätt skulle mannen få "Verkehr ohne" utan kvinnans medgivande.

Stämmer det att kvinnorna på FKK-klubbar inte vill att man tar med och använder egna kondomer? Eller är det en myt?

Det förekommer en hel del asiatiska män som gäster på dessa klubbar. Enligt tjejerna har de väldigt små penisar och är något av favoritkunder. "Small dick come quick"

Så ja, de har kondomer som passar även en liten.

Tjejerna är individer och inget kollektiv, vissa är OK med gästens egna kondomer, vissa inte.
Citera
2024-04-27, 19:21
Medlem
Ysterkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Det förekommer en hel del asiatiska män som gäster på dessa klubbar. Enligt tjejerna har de väldigt små penisar och är något av favoritkunder. "Small dick come quick"

Så ja, de har kondomer som passar även en liten.
Min lem är större än genomsnittet, inte mindre. Men exemplet med asiaterna visar ändå på en medvetenhet om att ha gummin i olika storlekar, så det är ju lovande!
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Tjejerna är individer och inget kollektiv, vissa är OK med gästens egna kondomer, vissa inte.
Om vissa är OK med gästens kondomer är det alltså bara att fråga innan man kommer överens att gå till rummet med tjejen. Tack bjorklov, då är problemet löst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in