Citat:
Ursprungligen postat av
Ysterkvist
Jag har en penis vars storlek avviker från genomsnittet, så jag undrar om kvinnorna som jobbar på FKK-klubbar själva ser till att ha kondomer för alla penisstorlekar?
Jag kan förstås ha med mig egna kondomer i rätt storlek. Men jag har läst någonstans på forumet, minns inte vilken tråd, att kvinnorna på FKK inte vill att kunderna tar med egna kondomer. Jag tror förklaringen var att tjejerna var oroliga för att männen skulle ha skadat kondomerna på något vis på förhand, t.ex. genom att sticka en tunn nål genom förpackningen, så att kondomen ska se hel ut när man tar ut den ur förpackningen och trär på den. Men sedan går den snabbt sönder under samlaget. På så sätt skulle mannen få "Verkehr ohne" utan kvinnans medgivande.
Stämmer det att kvinnorna på FKK-klubbar inte vill att man tar med och använder egna kondomer? Eller är det en myt?
Det förekommer en hel del asiatiska män som gäster på dessa klubbar. Enligt tjejerna har de väldigt små penisar och är något av favoritkunder. "Small dick come quick"
Så ja, de har kondomer som passar även en liten.
Tjejerna är individer och inget kollektiv, vissa är OK med gästens egna kondomer, vissa inte.