2024-03-13, 07:06
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Hon ser fruktansvärt svensk ut. Ärketypen för en svenne-whitetrash från "byn". Passé redan vid 28 års ålder dessutom. Lär inte sluta bra.
ser ut att vara +10 år redan nu. Men kul för Jimmie. Ogillar hans politik men är han lycklig får man väl glädjas åt det.
Citera
2024-03-13, 08:04
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Ska bli spännande intresserat och se om Jimmie klarar att hålla kuken i styr i detta äktenskapet.

Nåja. X:et öppnade nog sin blygd för kreti och pleti också.
Citera
2024-03-13, 08:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Hon ser sydeuropeisk ut

Lol, nej. Jag har bott i Sydeuropa och denna kvinna ser så typiskt svensk ut man bara kan. Hon ser verkligen ut att komma från landet också, typ Dalarna, Smålands skogar osv. Hon färgar sitt hår mörkare och liksom färg-rikare. Jag tippar på att hon har en grådaskig mörk cendré-färg naturligt, alltså den vanligaste hårfärgen på vuxna svenskar.
Citera
2024-03-13, 08:31
Medlem
jymdjakets avatar
Tycker hon ser alldaglig ut. WT börjar bli urvattnat, eller så har folk ingen känsla för utseendet. Är det Flashbackkuken som spökar så är det väl medelklassutseende.
Citera
2024-03-13, 09:22
Medlem
heliotrops avatar
Söt tjej (och är det inte lite äktenskapstycke?)
Citera
2024-03-13, 10:04
Medlem
Hoppas de lever lyckliga i resten av sina liv
Citera
2024-03-13, 10:35
Medlem
TheKhurgans avatar
Gött för Jimpa. Hon verkar ju vara en ordentligt tjej. Ganska stora pattar också, vilket ju är ett plus.

Önskar dom all lycka och välgång.
Citera
2024-03-13, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Lol, nej. Jag har bott i Sydeuropa och denna kvinna ser så typiskt svensk ut man bara kan. Hon ser verkligen ut att komma från landet också, typ Dalarna, Smålands skogar osv. Hon färgar sitt hår mörkare och liksom färg-rikare. Jag tippar på att hon har en grådaskig mörk cendré-färg naturligt, alltså den vanligaste hårfärgen på vuxna svenskar.
Tänkte faktiskt inte på hårfärgning
Citera
2024-03-13, 11:02
Medlem
Ingen skönhet kanske (Matilda), men förhoppningsvis fast i hullet iaf pga sin ålder.
Citera
2024-03-13, 11:10
Medlem
Han friade på en Finlandsfärja, snacka om WT
Citera
2024-03-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar

Ca 90% av alla som bor i Sveriges städer är första, andra eller max tredje generationen som bor i staden. Det finns inga skillnader i ansiktsdrag mellan folk på landet och i storstaden utom möjligtvis flera överviktiga på landet. Och... det finns väldigt många svenskar med mörkbrunt hår. Ser helt naturligt ut.
Citera
2024-03-13, 11:26
Medlem
sv3rigegatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Ca 90% av alla som bor i Sveriges städer är första, andra eller max tredje generationen som bor i staden. Det finns inga skillnader i ansiktsdrag mellan folk på landet och i storstaden utom möjligtvis flera överviktiga på landet. Och... det finns väldigt många svenskar med mörkbrunt hår. Ser helt naturligt ut.

Jimmie är ju inte blond precis, och det gör honom inte till en sandneger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in