Citat:
Ursprungligen postat av
Gua-ka-mole
Oooh! Kittlande tanke du kommer med där lilla grisen
Tror iofs inte att Skatteverket hör av sig redan. Först måste väl hennes deklaration inkomma innan man kan konstatera att hon försöker sig på skattesmitning?
Bumbi, kom live och besätta vad som har hänt. Vi kan peppa dig i din live, om du lovar att inte blocka en så fort man skriver.
Vad kan en man göra mer än drömma? förmodligen så är hon bara sur och avtänd efter den senaste tiden tjackrace.
Är inte lika kul med internet när ingen vill ha dig där egentligen , och inga pengar finns att förlora igenom att titta på kort medans man fattar noll och tror man ”spelar” poker.
Som vad är problemet sa i sin video, det kunde vara vad fan som helst..
Ett pantkvitto och en bit toalettpapper och hon hade kört all in. 👍😂
Måste bara säga att det var bra jobbat att spela bort alla pengar fk gav tillbaka, hon förtjänade ändå inte en enda krona av dom så lika bra.
Hon var inte ens så vass att hon köpte internet för ett år direkt när hon hade dom pengarna👌
Internet är hennes enda livlina till att kunna fortsätta sina galenskaper, lura efterblivna godtrogna människor och sprida sin skit online samt prata med sig själv och tro det är ett socialt umgänge. You go girl.
Men jag tror helt ärligt att syster Saras möte med läkarna kommer ge effekt
(jag måste tro på det,vad ska annars hjälpa?)
Tycka vad man vill om hennes/”familjens” agerande fram till nu, men Sara är en vass affärskvinna med huvudet på skaft och jag tror nog hon kan föra sig och prata och få sin röst hörd ordentligt ibland myndigheter och läkare.
Efter den senaste tiden motgångar så kommer det snart en ”big win” för oss ska ni se.
Det luktar behandling under tvång 🙏🏻🫡🍻
Till er troende vilken gud lyssnar bäst om man ska skicka iväg en kvällsbön om att detta ska inträffa?