2024-03-12, 17:37
Medlem
mrDarcys avatar
Nån som hört ngt om Emelie senaste dagarns..ej synts till idag..tvångsinlagd??
2024-03-12, 17:40
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Nån som hört ngt om Emelie senaste dagarns..ej synts till idag..tvångsinlagd??

Känns som hon kan ha fått dåliga besked av något slag, jag hoppas det är ifrån mötet syrran hade med läkarna.

Antingen de eller har klandervärd bett henne att inte vara live en vecka så allt lugnar sig (ironisk.)
Skämt åsido jag hoppas det vankas behandling under tvång.

Edit: han har släppt alla hennes live offentliga igen på hans kanal nu.
Senast redigerad av Von.pigpelt 2024-03-12 kl. 17:42.
2024-03-12, 17:55
Medlem
Hon har ju laddat upp en helt befängd story på insta nu där hon lyssnar på "Sug min kuk" av Rask. Som hon tydligt visar upp.
Så ja, hon har nog fått lite jobbiga besked under gårdagen/idag. Märks så tydligt på henne. Är som att läsa en öppen bok.
2024-03-12, 18:02
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon har ju laddat upp en helt befängd story på insta nu där hon lyssnar på "Sug min kuk" av Rask. Som hon tydligt visar upp.
Så ja, hon har nog fått lite jobbiga besked under gårdagen/idag. Märks så tydligt på henne. Är som att läsa en öppen bok.

Hon har gått från en öppen bok till ett offentligt öppet lexikon 😂
Stackarn det är inte lätt när det är svårt.
2024-03-12, 18:05
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hon har gått från en öppen bok till ett offentligt öppet lexikon 😂
Stackarn det är inte lätt när det är svårt.
Yep..men" hon har faktiskt ett liv..och måste inte gå live varje dag" - citat Bumbi..
Lätt hon har fått dåliga besked..hennes liv är endast o vara live..hoppas någon tagit sitt förnuft till fånga o tar hand om henne nu..
2024-03-12, 18:10
Medlem
Skärp dig nu Bumbi. Självklart ska du gå live ikväll. Du har ju fått internet av mupparna. Så kör ba kör! Och berätta vad som hänt. Varför har du inte varit live på typ ett dygn? Har du fått tråkiga nyheter? Har Jossan sagt upp sig? Har läkaren ringt dig? Vad händer?
2024-03-12, 20:24
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Skärp dig nu Bumbi. Självklart ska du gå live ikväll. Du har ju fått internet av mupparna. Så kör ba kör! Och berätta vad som hänt. Varför har du inte varit live på typ ett dygn? Har du fått tråkiga nyheter? Har Jossan sagt upp sig? Har läkaren ringt dig? Vad händer?

Låt mig kittla er fantasi lite 😂
Lek med tanken att det är dubbeltrubbel, både Jossan och läkarna.
Får jag vara så pass kinky att föreslå att vi hoppas på en trekant?
Jossan slutat, Skatteverket säger hej, samt läkarna gör sitt jobb ordentligt 👍😂
2024-03-12, 20:34
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:

Det vore fan på tiden.
2024-03-12, 20:35
Medlem
Citat:

Oooh! Kittlande tanke du kommer med där lilla grisen

Tror iofs inte att Skatteverket hör av sig redan. Först måste väl hennes deklaration inkomma innan man kan konstatera att hon försöker sig på skattesmitning?

Bumbi, kom live och besätta vad som har hänt. Vi kan peppa dig i din live, om du lovar att inte blocka en så fort man skriver.
2024-03-12, 22:59
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Oooh! Kittlande tanke du kommer med där lilla grisen

Tror iofs inte att Skatteverket hör av sig redan. Först måste väl hennes deklaration inkomma innan man kan konstatera att hon försöker sig på skattesmitning?

Bumbi, kom live och besätta vad som har hänt. Vi kan peppa dig i din live, om du lovar att inte blocka en så fort man skriver.

Vad kan en man göra mer än drömma? förmodligen så är hon bara sur och avtänd efter den senaste tiden tjackrace.

Är inte lika kul med internet när ingen vill ha dig där egentligen , och inga pengar finns att förlora igenom att titta på kort medans man fattar noll och tror man ”spelar” poker.

Som vad är problemet sa i sin video, det kunde vara vad fan som helst..
Ett pantkvitto och en bit toalettpapper och hon hade kört all in. 👍😂

Måste bara säga att det var bra jobbat att spela bort alla pengar fk gav tillbaka, hon förtjänade ändå inte en enda krona av dom så lika bra.

Hon var inte ens så vass att hon köpte internet för ett år direkt när hon hade dom pengarna👌
Internet är hennes enda livlina till att kunna fortsätta sina galenskaper, lura efterblivna godtrogna människor och sprida sin skit online samt prata med sig själv och tro det är ett socialt umgänge. You go girl.

Men jag tror helt ärligt att syster Saras möte med läkarna kommer ge effekt
(jag måste tro på det,vad ska annars hjälpa?)
Tycka vad man vill om hennes/”familjens” agerande fram till nu, men Sara är en vass affärskvinna med huvudet på skaft och jag tror nog hon kan föra sig och prata och få sin röst hörd ordentligt ibland myndigheter och läkare.

Efter den senaste tiden motgångar så kommer det snart en ”big win” för oss ska ni se.

Det luktar behandling under tvång 🙏🏻🫡🍻
Till er troende vilken gud lyssnar bäst om man ska skicka iväg en kvällsbön om att detta ska inträffa?
2024-03-12, 23:26
Medlem
Hehe! Pantkvitto och toapapper. Precis så är det när hon ”spelar” poker. Hon har ju ingen aning om hur poker egentligen fungerar.

Men…men…om hon blir tvångsvårdad…vad ska jag då roa mig med på kvällarna? Får börja kolla på Netflix igen 😂 Kommer sakna hennes inspirerande matlagningslives.
2024-03-13, 07:26
Medlem
mrDarcys avatar
Okej..nu snackar hon i liven!!
Hon ska prata med sin kurator om hur hon ska lägga upp sitt spelande!?? Hon är fullständigt galen!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in